
ФИКОСОТА ООД
Ficosota работа
5 резултата
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Junior Brand Manager
Пълно описание
Ficosota is looking for a marketer who loves working in a team, generating creative ideas and taking on strategic challenges! If you are eager to develop your skills in Marketing, this is The Place for you! Here we start from strategy & business potential, go through product and communication development & end up with campaign execution & evaluation. What makes work at Ficosota special? Many things: continuous innovation, never-ending opportunities to learn and grow, and an open, passionate and friendly team.
Role overview
As a Junior Brand Manager you will be the driver of innovation for your brand. Key responsibilities include:
- Development and implementation of the brand strategy
- Generation of product and communication concepts
- Brand communication development – work with advertising agencies, production houses, design and research agencies
- Monitoring and analysis of categories, trends, competitors, and consumer attitudes on the focus markets
- Sales and brand performance analysis, incl. P&L analysis
- Organization of consumer research
- Close collaboration with the Research & Development, Production and Local Marketing teams
- Portfolio management and pricing strategy
- Budget monitoring, invoice and legal documents management
- Project management
- Are passionate, creative and open-minded
- Have advanced analytical and excellent time-management skills
- Are motivated by the essence of work and the results achieved
- Are open to new things and easily accepting changes
- Have great communication & teamwork skills
- Practical and resourceful
- Willing to travel
- Degree in Business, Marketing, Economics or similar
- Min. 1,5-2 years of experience in Consumer marketing or Product development in the FMCG industry
- English proficiency – both written and spoken
- Excellent MS Office skills
- Experience in the presentation and argumentation of ideas/strategy/concepts
- Driver’s license
- Please keep in mind, only shortlisted candidates will be contacted!
Мениджър на търговската марка/бранд мениджър
Мениджърите на търговската марка/бранд мениджърите анализират и планират начина, по който дадена марка се позиционира на пазара.
Необходими основни умения
- прилагане на маркетингови стратегии
- провеждане на стратегии за наименуване
- извършване на анализ на продажбите
- извършване на анализ на потребностите на клиентите
- ръководене на служители
- прилагане на маркетинг посредством социалните медии
Необходими основни знания
- канален маркетинг
- стратегии за продажби
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.