Работа Accounting Manager

8 нови обяви за работа

  • icon 4,080 лв - 5,880 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile in order to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being...

    05 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile in order to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being...

    11 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Head of Accounting methodology department DSK Bank is part of OTP Group – one of the leading banking groups in Central and Eastern Europe. As a leading financial institution in the Bulgarian banking sector DSK Bank offers great opportunities for ...

    23 Oct 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Chief Accountant Affiliate Companies You’ll know A1 Bulgaria is the right place for you if you are driven by: Opportunities to learn and build your career; Meaningful work in a stable and fast-paced company; Diversity of people, projects, and pla...

    17 Oct 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    GBS Front Office Accountant (F/M/X) Permanent contract Bulgaria - Devnya, BG Solvay is all about chemistry. We’re not just referring to chemical reactions here, but also to the magic that occurs when the brightest minds get to work together. This ...

    24 Oct 2024 Още...
  • Financial Analyst Experian is a global data and technology company, powering opportunities for people and businesses around the world. We help to redefine lending practices, uncover and prevent fraud, simplify healthcare, create marketing solutions,...

    05 Nov 2024 Още...
  • icon 4,080 лв - 5,880 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being friendly ...

    31 Oct 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Стаж Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Cargotec’s (Nasdaq Helsinki: CGCBV) businesses Hiab and MacGregor enable smarter cargo flow for a better everyday with leading cargo handling solutions and services. The office in Sofia, Bulgaria was established in August 2017 and has over 300 empl...

    05 Nov 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Accounting Manager

ЪПСКИЛ EООД
location_on гр. София

icon 4,080 лв ~ 5,880 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile in order to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support.

We believe that being friendly is the best policy, thats why we are eager to help you through the whole lifecycle of recruitment. Our team comes with 15 years of recruitment experience behind its back. At any given moment, we can offer multiple opportunities from different companies in need of a wide variety of talent.

If you are interested in starting a new job, we will present you with multiple opportunities, will be there to answer all your questions, help you prepare for interviews and tests, provide essential feedback and even guide and support you through the process of recruitment all the way up to the first day at your new job.

Our current client is an Accounting and Auditing company, providing the full scope of related services. On their behalf we are looking for Accounting Manager to join their team in Sofia. If you are curious about this exciting opportunity, then this might be the chance you have been waiting for!

Responsibilities:

  • Responsible for the overall accounting operations and accounting activities of the company in accordance with the accounting principles and internal policies;
  • Perform monthly closing processes and reconciliations;
  • Prepare and administrate contracts with counterparties;
  • Prepare monthly, quarterly and annual financial statements in accordance with NAS and IFRS
Issue annual financial reports, analysis and forecasts, annual tax declaration, VAT declaration, Intrastat;
  • Prepare and manage the annual budget, monthly cash flow and forecasting through a reliable budget and cash flow processes and reporting mechanism;
  • Prepare different reports, returns and documentation for the compliance with the financial and accounting procedures according to the Bulgarian Tax Legislation;
  • Maintain relationships with auditors, tax administration and other external monitoring authorities.
Requirements:
  • Minimum 5 years of experience on a similar position;
  • Excellent knowledge of the Bulgarian accounting and tax legislation;
  • University degree in Accounting and/or Finance (education in economic technical school is an advantage);
  • Good analytical, organizational and communication skills;
  • Attention to detail and strict compliance with deadlines;
  • Excellent skills in team working;
  • Excellent business communication etiquette;
  • Excellent organizational and prioritization skills;
  • Fluent in English including reading, speaking and writing;
  • Excellent computer literacy including Microsoft Office Word, Excel and PowerPoint;
  • Experience in working with Ajur software will be considered an advantage.
The Company Offers:
  • Progressive career development options within a reputable organization;
  • Working with top Bulgarian and international companies and gain multicultural experience;
  • Pleasant, team-oriented and supportive work environment;
  • Extensive on-the-job training and weekly development workshops;
  • Full financial and training support in professional development qualification;
  • Attractive result-oriented remuneration.
If you meet the above-mentioned criteria, dont hesitate to apply! We welcome the opportunity to learn more about you!

Please send your CV in English. Please note that only short-listed candidates will be contacted. License No.2826. We will treat your application with full confidentiality!

Средна заплата за сектора


4,080 лв ~ 5,880 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

50 лв / месец

максимална

6,050 лв / месец


icon icon icon icon icon

Управител, счетоводни услуги


Управителите на счетоводни услуги поемат отговорност за всички счетоводни дейности, свързани с финансовото отчитане. Те разработват и поддържат счетоводни принципи и процедури, за да осигурят навременни и точни финансови отчети, контролират счетоводните служители и управляват счетоводните дейности в рамките на подходящи срокове и бюджет.

Необходими основни умения

  • интегриране на стратегическата основа в ежедневната дейност
  • оказване на подкрепа за изготвянето на годишен бюджет
  • прилагане на финансови политики
  • анализиране на тенденциите на финансовия пазар
  • полагане на усилия за постигане растеж на предприятието
  • следене на финансови отчети

Необходими основни знания

  • процеси в счетоводния отдел
  • процеси във финансовия отдел
  • финансов отчет
  • международни стандарти за финансово отчитане
  • финансово управление
  • откриване на измами

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.