
ХЕЛТИ БАРС ООД
Хелти Барс ООД работа
12 резултата
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
CHIEF ACCOUNTANT
Пълно описание
We are looking for a CHIEF ACCOUNTANT
Someone who directs, organizes, oversees and is responsible for the overall financial and accounting activities to ensure timely and accurate accounting transactions. Performs economic analyses, internal financial controls. In the current structure of the company, the role is yet to be established
Duties and responsibilities:
Leadership : As a head of the accounting department, you will be responsible for all accounting activities in the company. You will also be directly supervising the accountants and ensuring their strict compliance with accounting regulations.
Analytical: You will be responsible for assisting the senior managers in making important financial, accounting and tax decisions that directly affect the company's interests. In order to provide effective support, you need to study the economic transactions, emerge events and assess the impact of accounting policies on the company.
Organizational: You need to process a high volume of information and data related work, Good organizational and time management skills are necessary. You will be responsible to organize and sequence the work of other accountants in the department, to ensure that each person has a unique role and contributes to the overall success. Organisational Skills: Required to handle a high volume of information and data related work, Good organisational and time management skills are required. You will be responsible for organising and sequencing the work of other accountants in the department to ensure that each person has a unique role and contributes to the overall success. Organize processes in relation to regular accounting reporting, complying with the timelines and requirements of international accounting rules, tax laws and set targets in relation to revenue and expense reporting budgets Participates in the development of the company's financial policy and reporting Monitor and analyse the balance sheet, income and expenses and cash flow movements
Communication: You are able to coordinate the accountants, to give clear and specific instructions and directions, and to consult with senior management.
Requirements of position:
1. Education
- Higher education in Accounting and Control and/or Finance
- Very good computer skills - excellent Excel skills
- English language - minimum B2 according to the EER
- Minimum 10 years in Accounting and/or Finance
- Minimum of 5 years in the position of Chief Accountant
- Minimum of 3 years working under international accounting standards
- Minimum 3 years in people and process management
- Willingness to assume responsibility;
- Communication skills, team-working skills;
- Ability to meet deadlines;
- Ability to set and follow goals;
- Excellent planning and working skills in a dynamic environment.
What we offer:
- Additional Health Insurance that includes optic and dental care
- Food Vouchers at maximum value
- Days off on national holidays
- Unlimited consumption of our protein bars variety
- Monthly Birthday Celebrations and Presents
Управител, счетоводни услуги
Управителите на счетоводни услуги поемат отговорност за всички счетоводни дейности, свързани с финансовото отчитане. Те разработват и поддържат счетоводни принципи и процедури, за да осигурят навременни и точни финансови отчети, контролират счетоводните служители и управляват счетоводните дейности в рамките на подходящи срокове и бюджет.
Необходими основни умения
- интегриране на стратегическата основа в ежедневната дейност
- оказване на подкрепа за изготвянето на годишен бюджет
- прилагане на финансови политики
- анализиране на тенденциите на финансовия пазар
- полагане на усилия за постигане растеж на предприятието
- следене на финансови отчети
Необходими основни знания
- процеси в счетоводния отдел
- процеси във финансовия отдел
- финансов отчет
- международни стандарти за финансово отчитане
- финансово управление
- откриване на измами
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.