Работа Financial Controller

113 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ работа в Комфортен офис София . Търсим счетоводител с добри административно финансово организационни и счетоводни ...

    30 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Grove Global Consult е консултантска агенция и агенция за подбор на персонал, предоставяща стратегически консултантски услуги на частния бизнес ...

    30 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    НЕС-НОВИ ЕНЕРГИЙНИ СИСТЕМИ ООД e основана в гр. Шумен и е специализирана в производството и търговията на изделия ползващи алтернативни ...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ЗА НАС: „Мебели Виденов“ е компания с над 30-годишна история в производството и търговията с мебели. Нашата мисия е да предоставяме краси...

    29 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    The Accountant role will be part of the Record to Report tower in the dormakaba business services for Europe responsible to perform activities within the scope of the dormakaba business services tower, flag inefficiencies and develop improvement oppo...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    The Team Member will be part of the Record to Report tower in the new dormakaba business services for Europe. The role holder will be responsible to perform activities within the scope of the dormakaba business services tower, flag inefficiencies and...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Your Growth Starts Here G – Gain exposure to best-in-class practices in various areas of bank activities. O – Open doors to professional growth in internal audit, providing assurance and consulting services in a dynamic environment. We are lookin...

    26 Sep 2025 Още...
  • icon 3,180 лв - 3,630 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being friendly ...

    26 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Хелти Барс ООД е иновативна, модерна и бързоразвиваща се компания, която се ръководи от мотото: "НАШАТА СТРАСТ Е ДА ПРАВИМ БАРОВЕ". Компан...

    25 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Join Our Finance Team as a Senior Finance Manager (FP&A)! Fantastic Services is an international company, a multi-operational business, which presently operates in 3 countries, on three continents: the United Kingdom, Australia, and the USA, whe...

    24 Sep 2025 Още...
  • Accountant

    Walltopia

    гр. София

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    WALLTOPIA is the global leader in manufacturing artificial climbing walls and active entertainment attractions. Since 1998, we have successfully completed over 3,500 projects in 78 countries across 6 continents. As our business continues to grow and ...

    23 Sep 2025 Още...
  • icon 1,550 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Accountant Sofia/office Competitive salary Nordic Recruitment & Consulting offers efficient IT and Cyber Security recruitment and business consulting in Bulgaria - and beyond. Having long experience in recruitment we value above all those things th...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Специалист Вътрешен одит, Дирекция Вътрешен одит, гр. София Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи Р...

    23 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтика. Присъства на бълга...

    19 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    Защо Ingram Micro? Бизнес на 6 континента. 28 000 служители в световен мащаб. 1300+ служители в България. 50 модерни офиса. 40+ години в сферата на техн...

    19 Sep 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ Офис София

ЛОББИ БЪЛГАРИЯ EООД
location_on гр. София

icon 2,300 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ работа в Комфортен офис София . Търсим счетоводител с добри административно финансово организационни и счетоводни умения. Добри познания по управление на персонал администрация труд и работна заплата. Дружеството има около 30-35 служители. Автомобили и Складово-Производствена база. Работа в модерен офис с добри условия на работа. Работата е свързана с водене на цялостната административно счетоводна деиност на дружеството. Изисква добри умения и опит в сверата на търговия, транспорт, внос и износ.

ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ:

  • Организирате, планирате и контролирате цялата счетоводно административна дейност на фирмата ;
  • Анализирате часовата заетост на служителите И изпълнението на трудовите задачи и отговорности -заплащане, бонуси, санкции, валчери;
  • ТРЗ, графици отпуск;
  • Отговаряте за изготвянето на годишните и междините счетоводни отчети;
  • Осигурявате аналитична финансово-счетоводна информация справки и отчети;
  • Контролирате своевременното плащане на дължими данъци и осигуровки към бюджета, както и на местни данъци и такси;
  • Контролирате своевременното плащане на задължения от клиенти на фирмата;
  • Поддържа актуална информация за текущи и просрочени вземания и задължения;
  • Отговаряте за комуникацията с НАП, НОИ, НСС, финансови и други държавни и общински институции и подготовка на всички необходими документи;
  • Отговаряте за администриране и изготвяне на заплатите на персонала с всички необходими за това документи-дневници, инструктажи, трудова медицина;
  • Изготвянето на ДДС декларации, ведомости за заплати, Декларации 1 и 6, годишни финансови отчети;
  • Обработка и подготовка на документи по внос и износ;
  • Изготвянето на Интрастат, VIES, ВОП, ВОД, справки декларации по ЗДДС;
  • Анализирате финансовото състояние на компанията и давате предложения за подобряване на дейността;
  • Изготвяне и проверка на справки продажби, касови отчети, оферти и други;
НАШИТЕ ИЗИСКВАНИЯ СА:
  • Завършено висше счетоводно икономическо образование; като с предимство са кандидати, които са завършили „Счетоводство и контрол";
  • Предишен опит на длъжност главен счетоводител– минимум 1 год.
  • Опит в фирма за продажби и/или производството на храни; Е предимство;
  • Английски и/или език; Е предимство;
  • Добри компютърни умения - MS Office; Складово счетоводни софтуери. Са задължителни!
  • Отлично познаване на Закон за счетоводството, данъчното законодателство, международните счетоводни стандарти;
  • Уточнете с какви видове счетоводен софтуер сте работили.
  • Интернет банкиране;
НИЕ ПРЕДЛАГАМЕ:
  • РЕАЛНО ОСИГУРЯВАНЕ;
  • Заплащане на 30то число от месеца; + Ваучери за храна 200 лв;
  • Отлични работни условия; Климатизиран офис; Напитки, Чай, Кафе, Кухня;
  • Офис в близост до Летище София, Нова телевизия, автобуси, трамваи, метро, И паркомясто пред офиса;
  • Работно време от понеделник до петък от 8:30 до 17:00ч.; Възможност за гъвкаво работно време;
  • Годишен отпуск 20 дни;
Ако се интересувате от нашето предложение и отговаряте на изискванията - Изпратете автобиография и актуална снимка. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю. Личните данни, които доброволно предоставяте, се обработват в съответствие със Закона за защита на личните данни за целите на осъществяване на подбор. Всички кандидатури ще бъдат разглеждани строго конфиденциално.

Средна заплата за сектора


2,300 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

250 лв / месец

максимална

9,550 лв / месец

Мнения и оценки от служители


4.5
Много добра
icon icon icon icon icon
4.8
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
4.6
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
4.5
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
4.8
icon icon icon icon icon
Колеги
4.4
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
3.9
icon icon icon icon icon
Местоположение
4.8
icon icon icon icon icon
Стабилност

Счетоводител


Счетоводителите преглеждат и анализират финансовите отчети, бюджетите, финансовите доклади и бизнес плановете, за да проверяват за нередности, произтичащи от грешки или измами, и да предоставят финансови съвети на своите клиенти по въпроси като финансовото прогнозиране и анализа на риска. Те могат да извършват одит на финансови данни, да решават случаи на несъстоятелност, да изготвят данъчни декларации и да предоставят други данъчни консултации в съответствие с действащото законодателство.

Необходими основни умения

  • подготвяне на данъчни декларации
  • изчисляване на данък
  • извършване на операции по счетоводния баланс
  • тълкуване на финансов отчет
  • проверяване на счетоводна документация
  • подготвяне на финансов отчет

Необходими основни знания

  • процеси в счетоводния отдел
  • счетоводни правила
  • процеси във финансовия отдел
  • финансов отчет
  • откриване на измами
  • амортизация

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.