
НЕС - НОВИ ЕНЕРГИЙНИ СИСТЕМИ работа
15 резултата
-
1,250 лв - 1,950 лв / месец (нето) от работодател
-
1,500 лв - 2,100 лв / месец (нето) от работодател
-
1,500 лв / месец (нето) от работодател
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Административен сътрудник
Пълно описание
Екипът е съставен от над 500 високо квалифицирани професионалисти, разпределени между офисите ни в гр. Шумен и гр. София. Дружеството разполага със собствена производствена, складова и административна база от 30 000 кв. м. площ. Качеството на всички дейности се управлява по система за управление на качеството ISO 9001:2015.
Дистрибуцията на продукцията се осъществява от партньорска мрежа, покриваща територията на цялата страна и Европа. Повече от 70% от продуктите на НЕС-НОВИ ЕНЕРГИЙНИ СИСТЕМИ ООД се реализират зад граница. Фирмата успешно развива марките си SUNSYSTEM и BURNiT на територията на над 40 държави.
Търсим енергичен и мотивиран „Административен сътрудник“, който да се присъедини към нашия екип в град София.
Отговорности:
- Административно подпомагане на работата на служителите от звеното по продажби.
- Имейл кореспонденция, телефонни обаждания, изготвяне на презентации и справки.
- Подготовка на офертни предложения.
- Анализ на пазарни показатели и данни.
- Поддържане на актуална информация в базата данни.
- Отлични комуникативни умения.
- Владеене на английски език – много добро ниво.
- Проактивност и умение за работа в екип.
- Предишен опит в работа с клиенти е предимство, но не е задължителен.
- Компютърна грамотност.
- Конкурентно заплащане.
- Допълнително здравно осигуряване.
- Възможност за професионално развитие.
- Обучение и менторство от професионалисти.
- Динамична работна среда с приятелски екип.
- Възможност за участие в различни фирмени инициативи и събития.
Мнения и оценки от служители
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.