Работа Customer Service Representatives
188 нови обяви за работа
-
Tradu is a new multi-asset global trading platform and is part of the Stratos group of companies. Tradu, built by traders for traders, provides the most sophisticated traders with a serious platform that allows them to move easily between asset class...
-
Customer Support Specialist with French and English *All interviews will be conducted remotely (online or by phone). Pontica Solutions is an award-winning outsourcing company that specializes in delivering innovative customer experience (CX) soluti...
-
Младши специалист „Обслужване на клиенти“ – гр. Пловдив Твоят живот. Твоите възможности. Знаеш ли, че можеш да съчетаеш работа в А1 Бъл...
-
Tradu is a new multi-asset global trading platform and is part of the Stratos group of companies. Tradu, built by traders for traders, provides the most sophisticated traders with a serious platform that allows them to move easily between asset class...
-
Младши специалист „Обслужване на клиенти“ – гр. София Твоят живот. Твоите възможности. Знаеш ли, че можеш да съчетаеш работа в А1 Бълга...
-
At Thermo Fisher Scientific, you’ll discover meaningful work that makes a positive impact on a global scale. Join our colleagues in bringing our Mission to life - enabling our customers to make the world healthier, cleaner and safer. We provide our...
-
Are you ready to take the next step in your career and achieve your next challenge? If your answer is YES – join the leader of the CX (Customer Experience) sector TELUS Digital Bulgaria! We are looking for an enthusiastic and adventurous person! ...
-
SP AUDIT ltd is a licensed intermediary for Bulgaria and abroad with license No 3009/22.04.2020 For our trusted client, international manufacturer, leader in the printing industry, we are looking for Customer Service Specialist to join the team You...
-
About us: Ingram Micro is a leading technology company for the global information technology ecosystem. With the ability to reach nearly 90% of the global population, we play a vital role in the worldwide IT sales channel, bringing products and servi...
-
Служители обслужване на клиенти - 4,6 и 8 часа T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалт...
-
Партньор на професионалисти - това е мотото на МЕТРО Кеш енд Кери. Целта ни е да удовлетворяваме нуждите на нашите клиенти и за да я пости...
-
2,000 лв - 2,800 лв / месец (нето) от работодател
В СЕЗАМ ОНЛАЙН ЕООД, търсим да назначим Специалист Обслужване на клиенти Какво ще правите: Обработка на клиентски запитвания, получени...
-
Grove Global Consult is a consulting and recruitment agency providing strategic consulting services to the private business sector worldwide. We are seeking a skilled Customer Support Representative with Spanish to join our client’s team. Key Resp...
-
Customer Services Specialist We are currently looking to hire a CUSTOMER SERVICES SPECIALIST for our team. MAIN ACTIVITIES AND RESPONSIBILITIES: Customer sale orders portfolio handling; Written and verbal communication with customers in Bulgarian ...
-
We are growing! Our client is a company that develop games in multiple platforms where millions of people from around the globe join together to imagine, create and play. Your typical day: As a representative of the brand, you will receive queries ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
At Tradu, we believe that talent knows no borders. We are a team of 650+ multilingual people around the globe. Our commitment to diversity, inclusion, and innovation extends across continents, creating a dynamic blend of skills and experiences that drives our success.
The Representative is a front end, 24/5 client servicing position responsible for the maintenance and servicing of Institutional and VIP clients. The team directly supports Institutional Sales and liaise between all departments and business functions to expedite client inquires and requests.
What will you be doing?
- Provide clients with best-in-class, white-glove service on phone and email
- Obtain in-depth knowledge of our products and services to intelligently and efficiently address client inquiries
- Assist in gathering the necessary documentation required for any regulatory/compliance needs and due diligence procedures
- Manage a variety of cases such as trade/pricing issues, bridge integrations, FIX API connection issues with utmost professionalism
- Monitor and create various data sheets for informational and record keeping purposes and present to key stakeholders
- Participate in variety of Marketing, Compliance and/or Informational outreach campaigns through phone or emails
What you need to possess:
- Must have strong verbal and written communication skills in English
- Able to cover 3 different shifts - 9am-6pm, 4pm-12am and 12am-8am. And also willing to be flexible to meet market related coverage
- High customer service orientation.
- Natural curiosity and feeling the need of getting to the bottom of an issue and quick to learn
- High energy to be able to deliver on multiple fronts at a time in a very fast moving environment
What is good to possess:
- Basic understanding of the financial markets and being good with numbers
- Sales or Customer Service experience
- Excel knowledge on an intermediate level
Hours: 40 hours/week - Monday to Friday. Hybrid: 3 days in-office. Shifts based on weekly rotation: 9am-6pm, 4pm-12am and 12am-8am.
Contract type: Labor contract with Stratos Support EAD
If you are interested in this position, please send us your CV in English.
Only short-listed candidates will be contacted for an interview.
Средна заплата за сектора
2,140 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
300 лв / месец
32,850 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Служител, запитвания от клиенти и информация
Служителите за запитвания от клиенти и информация разглеждат жалби и отговарят за поддържането на добри взаимоотношения между дадена организация и нейните клиенти. Те управляват данните по отношение на удовлетвореността на клиентите и ги съобщават.
Необходими основни умения
- гарантиране на удовлетвореността на клиентите
- намиране на решения на проблеми
- извършване на няколко задачи едновременно
- общуване с потребители
- управление на график за задачи
- управляване на конфликтите
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.