Работа Служител Човешки Ресурси в София

35 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    As pioneers and global leader, Hiab is ambitious to write forward our success story, inspiring and shaping our industry. The world in which we operate with our class-leading products, intelligent services and innovative digital solutions is constantl...

    14 Apr 2025 Още...
  • icon 1,500 лв - 3,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Основни отговорности: Координиране и управление на процедури по назначаване, преназначаване и освобождаване на служителите. Подготовк...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    HR Specialist #Forward Your Career It takes a special kind of drive to keep the world moving and due to growth, we are looking for an enthusiastic HR Specialist to join and strengthen our local HR team. The role is well-suited for a detail-oriente...

    08 Apr 2025 Още...
  • icon 2,520 лв - 3,540 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    HR Generalist Balkantel Ltd. is an engineering company specializing in R&D, manufacturing and integration of technology in critical infrastructure. With over 30 years of engineering experience and in partnership with worldwide technology leader...

    01 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    "Next Level Fitness" е бързо развиваща се иновативна фитнес компания, чиято мисия е да създаде свят, в който фитнесът носи здраве на всеки. Започна...

    31 Mar 2025 Още...
  • Hr administrator

    Zara

    гр. София

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Inditex is one of the largest fashion distribution groups in the world, with eight commercial brands: Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home. We are what you wear to work, what you decide to decorate your life wit...

    31 Mar 2025 Още...
  • icon 1,550 лв - 1,710 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Администриране на дейностите по назначаване, преназначаване и освобождаване на служители, включително обработка на съпътстващата доку...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Специалист човешки ресурси - по заместване Ние сме Орно АД – устойчиво растяща дистрибуторска компания в бързооборотния сектор, предст...

    28 Mar 2025 Още...
  • Company Description Experian is a global data and technology company, powering opportunities for people and businesses around the world. We help to redefine lending practices, uncover and prevent fraud, simplify healthcare, provide digital marketing...

    26 Mar 2025 Още...
  • Hr expert

    Plus500

    гр. София

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Description Plus500 is a global multi-asset fintech group operating technology-based trading platforms. Plus500 offers customers a range of trading products, including Contracts for Difference ("CFDs") and share dealing, as well as futures and option...

    26 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Ние сме LPP – водещ лидер на пазара в модната индустрия. Присъстваме в 39 държави на международно ниво с нашите марки RESERVED, CROPP, HOUSE, MOHITO и SINSAY...

    24 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Who we are Sutherland is a global leader in digital transformation and world-class customer service. We are the driving force behind today's experiential giants – the companies best known for the transformative experiences they deliver, operating ...

    20 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    HR Processes Specialist (GR) If you want to step in a multinational company with numerous development opportunities and amazing people, scroll no more! Bring your amazing personality, we will take care of the rest. As a People Services team we: We...

    13 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Our partner is a fast growing IT Solutions provider, with expertise in different spheres of software engineering. They are growing fast — and are looking for an HR Generalist who can help them keep up. The HR Generalist will handle HR administrati...

    11 Mar 2025 Още...
  • Hr generalist

    Bulwork

    гр. София

    icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    We are: Bulwork is the first IT and technical-oriented recruitment agency in Bulgaria with 24 years of stable presence in the market. The company has established a reputation for delivering high-quality services to clients and candidates. We respect...

    10 Mar 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

HR Services Specialist

КАРГОТЕК БЪЛГАРИЯ EООД
location_on гр. София

icon 1,990 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Възможност за работа от вкъщи
  • Дистанционно интервю

Пълно описание


As pioneers and global leader, Hiab is ambitious to write forward our success story, inspiring and shaping our industry. The world in which we operate with our class-leading products, intelligent services and innovative digital solutions is constantly changing.

Together, we keep everyday life moving to build a better tomorrow. Are you ready to take the next step in your HR career with a focus on payroll and employee data management? We are currently looking for a HR Services Specialist to join our international, diverse, and people-first organization. If you're passionate about delivering high-quality HR services and growing in a supportive and innovative environment—this opportunity is for you. As an HR Services Specialist with a strong focus on Payroll and Time & Attendance (T&A) processes, you will play a key role in ensuring smooth and compliant employee lifecycle management. You’ll be working in a dynamic HR Services team, collaborating across borders and partnering with both internal stakeholders and external providers. Main tasks and responsibilities

  • Execute end-to-end employee lifecycle processes, with a strong focus on Payroll, T&A, and HR Data Management.
  • Maintain and ensure the accuracy of employee data in HRIS and payroll systems.
  • Act as a key contact for payroll agency and external partners—ensuring data and documentation are timely, accurate, and compliant.
  • Respond to employee, manager, and HR Business Partner inquiries related to payroll, compensation, and time tracking.
  • Manage updates and improvements to process documentation.
  • Identify and implement opportunities for process optimization and improved compliance.
  • Deliver HR services in line with defined SLAs, KPIs, internal controls, and global standards.
  • Ensure proper understanding and application of local HR policies and procedures.


What you’ll need to succeed

  • Bachelor's degree in Human Resources, Business, or related field.
  • 2+ years of HR experience, ideally with a strong focus on Payroll and Time & Attendance.
  • Experience with HRIS and/or payroll software and working with external payroll providers.
  • Strong analytical skills, with high attention to detail and data accuracy.
  • Excellent communication skills in English—both written and spoken.
  • Comfortable handling queries of varying complexity.
  • Proactive, self-motivated, and eager to grow in a collaborative team environment


You will be part of

At our company, you’ll find a culture of trust, openness, and continuous improvement. You’ll have the chance to grow both professionally and personally, while contributing to impactful HR operations across the business.

Benefits include:

  • Company-sponsored medical insurance
  • Food vouchers
  • 25 days of paid vacation + company events
  • Transportation allowance
  • Performance-based bonuses
  • Flexible, remote-first policy – work from anywhere in Bulgaria, office visits only when necessary
  • Access to continuous learning and development


Interested to join?

If this sounds like the right opportunity for you, please submit your CV in English. We look forward to learning more about you!

Hiab (Nasdaq Helsinki: HIAB) is a leading provider of smart and sustainable on road load-handling solutions. We are committed to delivering the best customer experience every day with the most engaged people and partners.

Средна заплата за сектора


1,990 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

6,000 лв / месец

Мнения и оценки от служители


4.0
Добра
icon icon icon icon icon
4.2
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
4.1
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
3.6
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
3.8
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
4.3
icon icon icon icon icon
Колеги
3.8
icon icon icon icon icon
Стабилност
4.0
icon icon icon icon icon
Местоположение
3.0
icon icon icon icon icon
Общо усещане
4.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
3.0
icon icon icon icon icon
Управление

Експерт, управление на човешките ресурси


Експертите по управление на човешките ресурси разработват и изпълняват стратегии, които помагат на техните работодатели да изберат и задържат на работа персонала с подходящи квалификации в съответния бизнес сектор. Те набират персонал, подготвят обявите за работа, провеждат събеседвания и съставят списъци с избрани кандидати, преговарят с агенциите по заетостта и определят условията на труд. Освен това служителите, отговарящи за човешките ресурси, администрират заплащането, преглеждат заплатите и дават консултации във връзка с обезщетенията и трудовото право. Те организират възможности за обучение с цел повишаване на ефективността на служителите.

Необходими основни умения

  • прилагане на корпоративните политики
  • наемане на служители
  • интервюиране на хора
  • оценяване на характера на дадено лице
  • използване на техники за комуникация
  • договаряне на трудови споразумения

Необходими основни знания

  • трудово законодателство
  • предложения на пазара на труда
  • трудовото право

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.