Работа Финансов Сътрудник в София
25 нови обяви за работа
-
СЖС България, филиал на Групата SGS S.A., със седалище в Женева/Швейцария, с предмет на дейност - контрол на количество и качество на стоки, се...
-
СЖС България, филиал на Групата SGS S.A., със седалище в Женева/Швейцария, с предмет на дейност - контрол на количество и качество на стоки, се...
-
"Топливо" АД е търговско дружество със 70-годишна история, част от групата на Синергон Холдинг. Притежава добре разработена мрежа от магаз...
-
Ingram Micro is a leading technology company for the global information technology ecosystem. With the ability to reach nearly 90% of the global population, we play a vital role in the worldwide IT sales channel, bringing products and services from t...
-
ДЗИ е един от най-разпознаваемите брандове на българския застрахователен пазар, с над 70-годишна история и е част от белгийската KBC Group. На...
-
TELUS Digital Bulgaria is looking for passionate Back Office Gaming Support Specialists with Polish and English to join our NEW Game Support Team - get the job you will enjoy! A typical day: Assist our players with any issues they might experience ...
-
TELUS Digital Bulgaria is looking for passionate Back Office Gaming Support Specialists to join our NEW Game Support Team - get the job you will enjoy! A typical day: Assist our players with any issues they might experience or report Focus on the p...
-
Join Sutherland - Where Your Career Soars! About us! Sutherland is pioneering Customer Experience Management (CXM) Globally for 37 Years! As a powerhouse in automation and innovative solutions, we thrive on delivering exceptional service to our cli...
-
2,020 лв / месец (нето) от работодател
"Олианс България" ЕАД е част от „Tessi Groupe” - европейски лидер в областта на обработката на документи и други бизнес процеси. В нашия офис в ...
-
ДЗИ е един от най-разпознаваемите брандове на българския застрахователен пазар, с над 70-годишна история и е част от белгийската KBC Group. На...
-
Back office specialist /b2b servicies to the transportation industry/
Синектика Интер Рекрутмънт Оодгр. София
Our client is an outstanding international company with a Danish headquarters, providing solutions and consultations for the international transport companies. For more than 40 years, the company has helped many businesses to increase their economic ...
-
Akkodis is a global digital engineering company and Smart Industry leader. Our 50,000 tech experts across 30 countries combine best-in-class technologies and cross industry knowledge to drive purposeful innovation for a more sustainable tomorrow. Wi...
-
HMG LINKS Ltd is a local multi-sector recruitment company focused on tailor-made solutions for its partners’ human resources needs. We strongly believe in an honest and ethical approach to recruitment. We are currently searching for a communicativ...
-
ДЗИ е един от най-разпознаваемите брандове на българския застрахователен пазар, с над 70-годишна история и е част от белгийската KBC Group. На...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК към отдел Финансово-Административен
Задължения:
- попълване на информация в бази данни/в екселски таблици;
- изготвя справки за разпределяне разходите по бизнес сектори;
- изготвяне текущи всекидневни и месечни справки;
- заместване на титуляря на рецепция при необходимост.
- най-малко средно икономическо образование;
- английски език – много добро ниво писмено и говоримо;
- компютърна грамотност – Microsoft Office;
- познаване и прилагане на данъчното законодателство и счетоводните стандарти (счита се за предимство);
- комуникативност, отговорност и умение за работа в екип;
- организираност, експедитивност и прецизност при изпълнение на служебните задължения.
- застраховка „Живот и медицински разходи“;
- ваучери за храна;
- работно време от понеделник - петък от 08:30 до 17:30;
- възможности за развитие.
Средна заплата за сектора
1,500 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
4,300 лв / месец
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.