Работа Финансов Сътрудник в София
14 нови обяви за работа
-
Аико Мулти Консепт ООД е водеща фирма, доказалa се на българския пазар, като първокласна марка за интериорни и екстериорни решения за дом...
-
Back Office Specialist Logistics (4 hours) Ще имате шанса да окaжете голямо влияние в развитието на бизнеса, в доставянето на емблематични напитки на нашит...
-
ДЗИ е един от най-разпознаваемите брандове на българския застрахователен пазар, с над 70-годишна история и е част от белгийската KBC Group. На...
-
2,170 лв - 3,000 лв / месец (нето) от работодател
DEKRA Arbeit Group, with its more than 120 locations throughout Europe, is one of the most successful and innovative organizations in personnel services. It is part of the DEKRA SE holding company, headquartered in Stuttgart, Germany, and around the ...
-
1,860 лв / месец (нето) от работодател
"Олианс България" ЕАД е част от „Tessi Groupe” - европейски лидер в областта на обработката на документи и други бизнес процеси. В нашия офис в ...
-
Back office specialist with dutch and french (no calls or written communication)
Groupe Owlianceгр. София
3,000 лв / месец (нето) от работодател
"Owliance Bulgaria" EAD is part of the "Tessi Group," a European leader in document processing and other business process outsourcing services. Our Sofia office is home to over 800 employees. As we continue to expand, we are looking to recruit motiva...
-
TELUS Digital Bulgaria is looking for passionate Back Office Gaming Support Specialists to join our NEW Game Support Team - get the job you will enjoy! A typical day: Assist our players with any issues they might experience or report Focus on the p...
-
Back office coordinator with english (working on shifts)
Онпросес Технолоджи България Eоодгр. София
We’re on a bit of a mission at OnProcess, Part of Accenture. We are helping the world’s service supply chains get a whole lot better. Why? Because we believe that great customer service is a necessity, digital innovation is a game-changer and a n...
-
Администратор обработка на застрахователни полици с немски език Специалистът на тази роля отговаря зa управлението на цялостния проце...
-
Специалист Валутни разплащания, Дирекция ИТ, гр. София Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка нa хиляди българи Различ...
-
Валутен касиер, гр. София Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка нa хиляди българи Различни и насърчаваме различностт...
-
Администратор обработка на застрахователни полици с италиански език Специалистът на тази роля отговаря зa управлението на цялостния п...
-
Top Skills Recruitment е агенция за подбор на персонал, сътрудничим си с местни и международни компании в търсенето на топ професионалисти и съдей...
-
Top Skills Recruitment е агенция за подбор на персонал, сътрудничим си с местни и международни компании в търсенето на топ професионалисти и съдей...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Във връзка с развитието на търговските процеси, компанията търси мотивирана и амбициозна личност за длъжността Технически сътрудник.
ОПИСАНИЕ НА ПОЗИЦИЯТА:
- Месторабота - Индустриална зона София - Божурище, ул. "Валери Петров"№12.
- Работа със счетоводна и финансова документация;
- Регистрира хронологично счетоводните операции;
- Води систематични счетоводни регистри за обобщаване на счетоводната информация;
- Осъществява контрол на приходите и разходите на предприятието;
- Изчислява и внася данъци, държавни такси и осигурителни вноски;
- Съставя първични и вторични счетоводни документи и оборотна ведомост;
- Висше икономическо образование - предимство "Счетоводство и контрол";
- Отлично познаване на счетоводното и данъчното законодателство;
- Много добра компютърна грамотност MS Office, специализиран софтуер;
- Позитивно отношение към партньори и колеги;
- Комуникативност, адаптивност, аналитично и комбинативно мислене;
- Отговорност, прецизност и умения за работа в екип;
- Лоялност и конфиденциалност към работодателя и поверената информация;
- Готовност за поемане на отговорност, способност за самоорганизация и спазване на крайни срокове;
- Висока степен на лична дисциплина и спазване на установени корпоративни стандарти.
- Допълнително здравно застраховане /осигуряване/;
- Ваучери за храна - всеки месец в размер на 200 лева;
- Напълно законни трудови отношения с разпознаваем и отговорен работодател;
- Планирано и гарантирано ползване на 20 дневен платен годишен отпуск в рамките на годината, за която се отнася;
- Изплащане на месечно възнаграждение по банков път в точния ден и час;
- Разнообразни и утвърдени методики за бонуси и заработки;
- Фирмен мениджмънт с ясна визия и конкретни цели за развитие;
- Ясни правила и справедливо оценяване;
- Реални възможности за развитие в международна компания.
- Отстъпки при покупки в магазини на компанията;
- Отстъпки за храна в ресторанти aiko;
- Преференциални условия при ползване на банкови услуги;
- Възможност за карта Pulse Fitness & Spa/CoolFit и MultiSport;
- Възможност за участие във фирмени състезания, награди, томболи, екскурзии;
Средна заплата за сектора
1,570 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
200 лв / месец
3,500 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.