Работа Финансов Сътрудник в София
30 нови обяви за работа
-
ФИНАНСОВ СЪТРУДНИК/ КАСИЕР/ПОЧАСОВО ФИНАНСОВИЯТ СЪТРУДНИК - КАСИЕР, когото ще наемем дългосрочно, трябва да отговори на следните изискв...
-
ФИНАНСОВ СЪТРУДНИК/ КАСИЕР/ПОЧАСОВО ФИНАНСОВИЯТ СЪТРУДНИК - КАСИЕР, когото ще наемем дългосрочно, трябва да отговори на следните изискв...
-
Back office specialist with fluent french and english - standard working time
Groupe Owlianceгр. София
2,170 лв / месец (нето) от работодател
"Олианс България" ЕАД е част от „Tessi Groupe” - европейски лидер в областта на обработката на документи и други бизнес процеси. В нашия офис в ...
-
HMG LINKS Ltd is a local multi-sector recruitment company focused on tailor-made solutions for its partners’ human resources needs. We strongly believe in an honest and ethical approach to recruitment. We are currently searching for a communicativ...
-
Ние сме Банка ДСК, горд член на OTP Group - една от най-големите банкови групи в Централна и Източна Европа и лидер в българския банков сектор. ...
-
Back Office Specialist Back Office Specialist (Sales Analytics) As our Back Office Specialist, you will play a key role in empowering the Sales team with the insights, tools, and support they need to win. Your work will help drive decisions, streng...
-
TELUS Digital Bulgaria is looking for passionate Back Office Gaming Support Specialists with German to join our NEW Game Support Team - get the job you will enjoy! A typical day: Assist our players with any issues they might experience or report Fo...
-
At Destination Workplace, we believe that the right job is the key to a fulfilling life, and the right person is the driving force behind every successful business. We are here to provide the connection between talent and the right position. Our par...
-
Back office specialis with czech, slovak, german, french, polish, dutch or nordic languages
Ъпскил Eоодгр. София
2,020 лв - 2,730 лв / месец (нето) от работодател
Ъпскил ООД is a recruitment agency ready to go the extra mile in order to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe...
-
TELUS Digital Bulgaria is looking for passionate Back Office Gaming Support Specialists to join our NEW Game Support Team - get the job you will enjoy! A typical day: Assist our players with any issues they might experience or report Focus on the p...
-
1,700 лв - 2,200 лв / месец (нето) от работодател
Гранд Хотелс Мениджмънт Енд Маркетинг ЕООД е динамично развиваща се компания с амбициозната мисия да предоставя не само комфорт, но и зд...
-
Back office specialist with fluent french and english - standard working time
Groupe Owlianceгр. София
2,170 лв / месец (нето) от работодател
"Олианс България" ЕАД е част от „Tessi Groupe” - европейски лидер в областта на обработката на документи и други бизнес процеси. В нашия офис в ...
-
TELUS Digital Bulgaria is looking for passionate Back Office Gaming Support Specialists to join our NEW Game Support Team - get the job you will enjoy! A typical day: Assist our players with any issues they might experience or report Focus on the p...
-
HMG LINKS Ltd is a local multi-sector recruitment company focused on tailor-made solutions for its partners’ human resources needs. We strongly believe in an honest and ethical approach to recruitment. We are currently searching for a communicativ...
-
Top Skills Recruitment is a trusted recruitment partner connecting top talent with innovative companies across Bulgaria and beyond. For one of our clients – a fast-growing, international FinTech company offering a secure and transparent investment ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
1. Професионални:
- Икономическо или финансово образование с приоритет: Счетоводство и контрол или Финанси;
- Стаж на финансова или счетоводна позиция поне две години;
- Отлична компютърна грамотност - Word, Exсel, Internet, програмни продукти, счетоводен софтуер, както и умението за бързо научаване на нов софтуер;
- Познаване на данъчното и счетоводно законодателство;
- Опит с ТРЗ;
- Предходен стаж в строителни фирми е предимство;
- Отлични комуникативни умения;
- Бързина в мисленето и ученето
- Бързина при работа;
- Ефективност при изпълнение на задачите;
- Лоялност, коректност и ангажираност, разбиране на конфиденциалността на работата в някои отношения;
- Самомотивация и отговорност за изпълнение на задачите в срок;
- Висока степен на прецизност и лична организация.
Задължения: 1. Настоящата позиция е с основен фокус върху клиентите – работи се с договори и прилежаща документация, следят се падежи, вземания, издават се продажни фактури по направени плащания, отговаря за се пълния мониторинг на входящия паричен поток в компанията. Други необходими задължения (работи се в екип с друг колега и се разпределят оперативно):
- По отношение на касата - Касиерът е материално отговорно лице. Приема, отчита, раздава и съхранява парични средства и документи, като задължително спазва инструкциите, обезпечаващи опазването им;
- Банкира онлайн и въвежда банкови извлечения в програмата;
- Изготвя приходни и разходни документи, отразяващи движенията на паричните средства в касата;
- Води оперативно счетоводство – въвежда разходни и приходни документи, начислява заплати и амортизации и други;
- На базата на изчислени и осчетоводени ведомости плаща трудовите възнаграждения на служителите.
- Ежедневно проверява фактическата наличност на паричните суми и приключва касовата отчетност.
- Приема, съхранява и предава валутни средства и извършва касови операции с валута по предварително оформени документи.
- Следи за целесъобразност на разходите, осчетоводява покупни фактури и засича салда на доставчици при необходимост.
- Осчетоводява авансови отчети.
- Отсява разходите и планира паричен поток по целесъобразност. Следи за падежи и изпълнение на възложените задачи в срок.
- Осчетоводява авансови отчети.
- Изпълнява и други задачи, възложени от прекия му ръководител.
Ние предлагаме: Работа в голяма компания; Работа в ефективен екип с още един колега на същата позиция и други на различни позиции; Интересна работа с необходимост от мислене и самооптимизация и организация, няма рутина; Офисна среда, с възможност за спокойно изпълнение на трудовите ви задължения.
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.