Работа Счетоводител Трз в София

21 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Експерт ТРЗ / Оперативен счетоводител Балкантел ООД е инженерингова компания, специализирана в изследователска и развойна дейност, про...

    18 Mar 2025 Още...
  • icon 1,550 лв - 1,710 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Търсим своя нов колега специалист ТРЗ и ЛС Основни задължения: Администриране на дейностите по назначаване, преназначаване и освобожда...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Ние сме стабилна и развиваща се компания, която обединява няколко успешни бранда в различни сектори - Pulse Fitness, Grand Hotels, Pulse Gym shop, Строителн...

    26 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Аико Мулти Консепт ООД е водеща фирма, доказала се на българския пазар, като първокласна марка за интериорни и екстериорни решения за до...

    21 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    Why Ingram Micro? Ingram Micro is a leading technology company for the global information technology ecosystem. With the ability to reach nearly 90% of the global population, we play a vital role in the worldwide IT sales channel, bringing products a...

    20 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Описание на длъжността: 1. Водене на процеса по администриране на персонала – изготвяне на трудови и граждански договори, допълнителни ...

    20 Mar 2025 Още...
  • icon 2,000 лв - 3,500 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти

    Ако имате професионален опит в областта на Труд и работна заплата – ТРЗ и желаете да се приседините към специализирана компания за пред...

    19 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Are you ready to take the next step in your career and achieve your next challenge? If your answer is YES - join the leader in the CX (Customer Experience) industry TELUS Digital Bulgaria! The Payroll and Administration Specialist role is to suppor...

    19 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Remix is one of the leading online secondhand marketplaces in the EU, currently operating in 9 European markets and expanding. We are on a mission to make secondhand fashion the first choice. We believe in a sustainable future for fashion, giving pre...

    19 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Вече 19 години верига аптеки Subra предоставят на своите клиенти и пациенти качествени лекарствени и козметични продукти, медицински издел...

    17 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Sport Vision Group е лидер в спортната търговия на дребно на Балканите. Заставаме зад мотото ни „Ние сме екип!“. Присъстваме на пазара с нашите к...

    14 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    „БОДУ“ ООД търси да назначи служител за позицията „ТРЗ специалист“. Изисквания: Завършено икономическо образование; Трудов стаж кат...

    12 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    PSS Construction е строителна компания със сериозен опит в изграждането на жилищни и търговски сгради, офис сгради, училища, болници, логистични...

    05 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Във връзка с разширяване на дейността си, компанията търси да назначи Специалист ТРЗ. Отговорности: Подготовка и обработка на месечни з...

    28 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    WALLTOPIA е световният лидер в производството на изкуствени стени за катерене и съоръжения за активно забавление. От 1998 г. до днес имаме успе...

    28 Feb 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

Експерт ТРЗ / Оперативен счетоводител

БАЛКАНТЕЛ ООД
location_on гр. София

icon 1,900 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Експерт ТРЗ / Оперативен счетоводител

Балкантел ООД е инженерингова компания, специализирана в изследователска и развойна дейност, производство и интегриране на технологии за критичната инфраструктура.

С над 30-годишен инженерен опит и в партньорство със световни технологични лидери, компании от САЩ и Европа, ние сме изпълнили проекти от международно значение, като например:
  • Първата национална цифрова мрежа по оптика
  • Модернизация на военни и цивилни летища в съответствие със стандартите на НАТО и ICAO
  • Системи за сигнализация и телекомуникации на високоскоростни железопътни отсечки
  • Единно радио-покритие за осигуряване на защитата на въздушното пространство
  • Първата цифрова комуникационна мрежа на РВД - BULATSA
Готови ли сте за нови предизвикателства? Кандидатствайте сега и проверете дали притежавате необходимите качества!

Експерт ТРЗ / Оперативен счетоводител

Отговорности:

  • Изпълнява ежедневни оперативни задачи по осигуряване на счетоводния документооборот - приема, проверява и обработва първични счетоводни документи (фактури, авансови отчети, каса, банка, дълготрайни активи и др.)
  • Обработва банкови и касови документи
  • Изготвя ДДС декларации
  • Извършва счетоводно отчитане по дейността на дружеството с оглед спазване на процедурите и сроковете за отчети, баланси и справки
  • Отговаря за процеса по администриране на служителите, съгласно трудовото и данъчно-осигурителното законодателство, свързан с изготвяне на трудови и граждански договори, допълнителни споразумения, заповеди за прекратяване на трудови правоотношения и др.
  • Изготвя и подава в срок необходимата информация към ТП на НАП, НОИ, ИА Инспекция по труда, НСИ и Агенция по заетостта
  • Съставя и поддържа трудовите досиета на служителите
  • Изчислява месечното заплащане на труда по трудови и извън трудови правоотношения
  • Води регистър и обработва всички видове отсъствия на служителите, включително отпуски, болнични листове и др. в специализиран ТРЗ софтуер
  • Изготвя и актуализира документи, касаещи персонала (правилници, заповеди, процедури и др.)
  • Изготвя всички необходими на служителите документи, свързани с трудовите и извънтрудови правоотношения – документи, удостоверяващи доход, данъчни и осигурителни вноски, трудов и осигурителен стаж, трудова заетост или др.
  • Извършва анализ на данни, свързани с възнагражденията и изготвя периодични справки и отчети
  • Следи промените в трудовото и данъчно-осигурителното законодателство и прилага тяхното изпълнение, както и оказва съдействие за решаване на трудово-правни и ТРЗ казуси
  • Осъществява контакти с ИА Инспекция по Труда, ТД на НОИ, НАП и др. представители на финансови, данъчни и контролни органи, и институции, както и съдейства при извършване на проверки и ревизии
  • Подпомага дейността на Главния счетоводител
  • Съдейства за изготвянето и своевременното представяне на финансово-счетоводна информация за нуждите на ръководството и останалите отдели в компанията
Изисквания:
  • Висше образование със специалност „Счетоводство“, „Финанси“, „Икономика“ или сходно
  • Професионален опит – минимум 2 години
  • Познаване на трудово и осигурително законодателство
  • Добро познаване и практическо прилагане на счетоводни стандарти и данъчни закони
  • Много добра компютърна грамотност
  • Опит с Бизнес навигатор ще се счита за предимство
  • Владеене на английски език – работно ниво
  • Отговорност и организираност
  • Прецизност в работата и задълженията
  • Аналитично мислене и умение за работа в екип
  • Комуникативност
20 предимства да се присъедините към Балкантел:
  • Световен лидер в секторите Транспорт, Авиация и Отбрана
  • Високотехнологични продукти и решения
  • Иновативни технологии
  • Международни стандарти за професионализъм
  • Възможности за кариерно развитие
  • Интересни и предизвикателни проекти
  • Приятелска и позитивна работна среда
  • Конкурентно възнаграждение
  • Атрактивна бонусна система
  • Вътрешни и външни обучения
  • Социални дейности
  • Допълнителна здравна застраховка
  • Профилактични медицински прегледи
  • Карта MultiSport
  • Програма „Препоръчай приятел“
  • Работен график от понеделник до петък
  • Модерно офис пространство
  • Свежи плодове и напитки в офиса
  • Атрактивни условия и отстъпки за различни продукти и услуги
  • Корпоративни събития
Ако се интересувате от тази позиция, моля изпратете CV с актуална снимка. Ще се свържем само с предварително одобрените кандидати.

"Балкантел" OOД гарантира поверителността на кандидатите, според изискванията на Закона за защита на личните данни. Запознайте се с „Информационното известие за защита на лични данни на служители на „Балкантел“ ООД, публикувано в профила на компанията ни.

Средна заплата за сектора


1,900 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

300 лв / месец

максимална

4,600 лв / месец

Мнения и оценки от служители


3.8
Добра
icon icon icon icon icon
4.1
icon icon icon icon icon
Колеги
3.5
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
3.8
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
3.7
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
3.7
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
3.8
icon icon icon icon icon
Местоположение
4.0
icon icon icon icon icon
Стабилност
5.0
icon icon icon icon icon
Общо усещане
5.0
icon icon icon icon icon
Работна среда
5.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
5.0
icon icon icon icon icon
Управление


Необходими основни умения

Необходими основни знания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.