Работа Счетоводител Трз в София
21 нови обяви за работа
-
Експерт ТРЗ / Оперативен счетоводител Балкантел ООД е инженерингова компания, специализирана в изследователска и развойна дейност, про...
-
1,550 лв - 1,710 лв / месец (нето) от работодател
Търсим своя нов колега специалист ТРЗ и ЛС Основни задължения: Администриране на дейностите по назначаване, преназначаване и освобожда...
-
Ние сме стабилна и развиваща се компания, която обединява няколко успешни бранда в различни сектори - Pulse Fitness, Grand Hotels, Pulse Gym shop, Строителн...
-
Аико Мулти Консепт ООД е водеща фирма, доказала се на българския пазар, като първокласна марка за интериорни и екстериорни решения за до...
-
Why Ingram Micro? Ingram Micro is a leading technology company for the global information technology ecosystem. With the ability to reach nearly 90% of the global population, we play a vital role in the worldwide IT sales channel, bringing products a...
-
Описание на длъжността: 1. Водене на процеса по администриране на персонала – изготвяне на трудови и граждански договори, допълнителни ...
-
2,000 лв - 3,500 лв / месец (нето) от работодател
Ако имате професионален опит в областта на Труд и работна заплата – ТРЗ и желаете да се приседините към специализирана компания за пред...
-
Are you ready to take the next step in your career and achieve your next challenge? If your answer is YES - join the leader in the CX (Customer Experience) industry TELUS Digital Bulgaria! The Payroll and Administration Specialist role is to suppor...
-
Remix is one of the leading online secondhand marketplaces in the EU, currently operating in 9 European markets and expanding. We are on a mission to make secondhand fashion the first choice. We believe in a sustainable future for fashion, giving pre...
-
Вече 19 години верига аптеки Subra предоставят на своите клиенти и пациенти качествени лекарствени и козметични продукти, медицински издел...
-
Sport Vision Group е лидер в спортната търговия на дребно на Балканите. Заставаме зад мотото ни „Ние сме екип!“. Присъстваме на пазара с нашите к...
-
„БОДУ“ ООД търси да назначи служител за позицията „ТРЗ специалист“. Изисквания: Завършено икономическо образование; Трудов стаж кат...
-
PSS Construction е строителна компания със сериозен опит в изграждането на жилищни и търговски сгради, офис сгради, училища, болници, логистични...
-
Във връзка с разширяване на дейността си, компанията търси да назначи Специалист ТРЗ. Отговорности: Подготовка и обработка на месечни з...
-
WALLTOPIA е световният лидер в производството на изкуствени стени за катерене и съоръжения за активно забавление. От 1998 г. до днес имаме успе...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Балкантел ООД е инженерингова компания, специализирана в изследователска и развойна дейност, производство и интегриране на технологии за критичната инфраструктура.
С над 30-годишен инженерен опит и в партньорство със световни технологични лидери, компании от САЩ и Европа, ние сме изпълнили проекти от международно значение, като например:
- Първата национална цифрова мрежа по оптика
- Модернизация на военни и цивилни летища в съответствие със стандартите на НАТО и ICAO
- Системи за сигнализация и телекомуникации на високоскоростни железопътни отсечки
- Единно радио-покритие за осигуряване на защитата на въздушното пространство
- Първата цифрова комуникационна мрежа на РВД - BULATSA
Експерт ТРЗ / Оперативен счетоводител
Отговорности:
- Изпълнява ежедневни оперативни задачи по осигуряване на счетоводния документооборот - приема, проверява и обработва първични счетоводни документи (фактури, авансови отчети, каса, банка, дълготрайни активи и др.)
- Обработва банкови и касови документи
- Изготвя ДДС декларации
- Извършва счетоводно отчитане по дейността на дружеството с оглед спазване на процедурите и сроковете за отчети, баланси и справки
- Отговаря за процеса по администриране на служителите, съгласно трудовото и данъчно-осигурителното законодателство, свързан с изготвяне на трудови и граждански договори, допълнителни споразумения, заповеди за прекратяване на трудови правоотношения и др.
- Изготвя и подава в срок необходимата информация към ТП на НАП, НОИ, ИА Инспекция по труда, НСИ и Агенция по заетостта
- Съставя и поддържа трудовите досиета на служителите
- Изчислява месечното заплащане на труда по трудови и извън трудови правоотношения
- Води регистър и обработва всички видове отсъствия на служителите, включително отпуски, болнични листове и др. в специализиран ТРЗ софтуер
- Изготвя и актуализира документи, касаещи персонала (правилници, заповеди, процедури и др.)
- Изготвя всички необходими на служителите документи, свързани с трудовите и извънтрудови правоотношения – документи, удостоверяващи доход, данъчни и осигурителни вноски, трудов и осигурителен стаж, трудова заетост или др.
- Извършва анализ на данни, свързани с възнагражденията и изготвя периодични справки и отчети
- Следи промените в трудовото и данъчно-осигурителното законодателство и прилага тяхното изпълнение, както и оказва съдействие за решаване на трудово-правни и ТРЗ казуси
- Осъществява контакти с ИА Инспекция по Труда, ТД на НОИ, НАП и др. представители на финансови, данъчни и контролни органи, и институции, както и съдейства при извършване на проверки и ревизии
- Подпомага дейността на Главния счетоводител
- Съдейства за изготвянето и своевременното представяне на финансово-счетоводна информация за нуждите на ръководството и останалите отдели в компанията
- Висше образование със специалност „Счетоводство“, „Финанси“, „Икономика“ или сходно
- Професионален опит – минимум 2 години
- Познаване на трудово и осигурително законодателство
- Добро познаване и практическо прилагане на счетоводни стандарти и данъчни закони
- Много добра компютърна грамотност
- Опит с Бизнес навигатор ще се счита за предимство
- Владеене на английски език – работно ниво
- Отговорност и организираност
- Прецизност в работата и задълженията
- Аналитично мислене и умение за работа в екип
- Комуникативност
- Световен лидер в секторите Транспорт, Авиация и Отбрана
- Високотехнологични продукти и решения
- Иновативни технологии
- Международни стандарти за професионализъм
- Възможности за кариерно развитие
- Интересни и предизвикателни проекти
- Приятелска и позитивна работна среда
- Конкурентно възнаграждение
- Атрактивна бонусна система
- Вътрешни и външни обучения
- Социални дейности
- Допълнителна здравна застраховка
- Профилактични медицински прегледи
- Карта MultiSport
- Програма „Препоръчай приятел“
- Работен график от понеделник до петък
- Модерно офис пространство
- Свежи плодове и напитки в офиса
- Атрактивни условия и отстъпки за различни продукти и услуги
- Корпоративни събития
"Балкантел" OOД гарантира поверителността на кандидатите, според изискванията на Закона за защита на личните данни. Запознайте се с „Информационното известие за защита на лични данни на служители на „Балкантел“ ООД, публикувано в профила на компанията ни.
Средна заплата за сектора
1,900 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
300 лв / месец
4,600 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.