Работа Payroll Accountant в София

7 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Оперативен счетоводител / ТРЗ Балкантел ООД е инженерингова компания, специaлизирана в изследователска и развойна дейност, производств...

    04 Dec 2024 Още...
  • icon 2,600 лв - 3,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Счетоводна къща отваря свободна позиция зa Счетоводител с ТРЗ опит Задължения: Обработка на заплати, съставяне на платежни ведомости и ...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Top Skills Recruitment е агенция за подбор на персонал, сътрудничим си с местни и международни компании в търсенето на топ професионалисти и съдей...

    03 Dec 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    • Администрира на персонала и изчислявa на трудовите възнаграждения; Изготвя документи – трудови договори, допълнителни споразумения;...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ЗА НАС Ние сме Papa Jоhns - верига американски пицарии! Нaшето глобaлно присъствие достига над 6000 заведения в над 60 държави и територии, като з...

    29 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    The Junior Payroll and Administration Specialist role is to support the processes in the Payroll department of the company. Responsibilities: Meet new hires and make sure they sign the proper onboarding set of documentation Process new hires inform...

    29 Nov 2024 Още...
  • icon 2,170 лв - 3,180 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    DEKRA Arbeit Group, with its more than 120 locations throughout Europe, is one of the most successful and innovative organizations in the area of personnel services. It is part of the DEKRA SE holding company, headquartered in Stuttgart, Germany, and...

    14 Dec 2023 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Оперативен счетоводител / ТРЗ

БАЛКАНТЕЛ ООД
location_on гр. София

icon 1,840 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Оперативен счетоводител / ТРЗ

Балкантел ООД е инженерингова компания, специaлизирана в изследователска и развойна дейност, производство и интегриране на технологии за критичната инфраструктура.

С над 30-годишен инженерен опит и в партньорство със световни технологични лидери, компании от САЩ и Европа, ние сме изпълнили проекти от международно значение, като например:
  • Първата национална цифрова мрежа по оптика
  • Модернизация на военни и цивилни летища в съответствие със стандартите на НАТО и ICAO
  • Системи за сигнализация и телекомуникации на високоскоростни железопътни отсечки
  • Единно радио-покритие за осигуряване на защитата на въздушното пространство
  • Първата цифрова комуникационна мрежа на РВД - BULATSA
Готови ли сте за нови предизвикателства? Кандидатствайте сега и проверете дали притежавате необходимите качества!

Отговорности:

  • Изпълнява ежедневни оперативни задачи по осигуряване на счетоводния документооборот - приема, проверява и обработва първични счетоводни документи (фактури, авансови отчети, каса, банка, дълготрайни активи и др.)
  • Обработва банкови и касови документи
  • Осчетоводява движението по разплащателните сметки на дружеството
  • Изготвяне на ДДС декларации
  • Извършва счетоводно отчитане по дейността на дружеството с оглед спазване на процедурите и сроковете за отчети, баланси и справки
  • Отговаря за процеса по администриране на служителите, съгласно трудовото и данъчно-осигурителното законодателство, свързан с изготвяне на трудови и граждански договори, допълнителни споразумения, заповеди за прекратяване на трудови правоотношения и др.
  • Изготвя и подава в срок необходимата информация към ТП на НАП, НОИ, ИА Инспекция по труда, НСИ и Агенция по заетостта
  • Съставя и поддържа трудовите досиета на служителите и оформя трудовите книжки
  • Изчислява месечното заплащане на труда по трудови и извън трудови правоотношения
  • Води регистър и обработва всички видове отсъствия на служителите, включително отпуски, болнични листове и др. в специализиран ТРЗ софтуер
  • Изготвя и актуализира всички видове документи, касаещи персонала (правилници, заповеди, процедури и др.)
  • Изготвя всички необходими на служителите документи, свързани с трудовите и извънтрудови правоотношения – документи, удостоверяващи доход, данъчни и осигурителни вноски, трудов и осигурителен стаж, трудова заетост или др.
  • Извършва анализ на данни, свързани с възнагражденията и изготвя периодични справки и отчети
  • Следи промените в трудовото и данъчно-осигурителното законодателство и прилага тяхното изпълнение, както и оказва съдействие за решаване на трудово-правни и ТРЗ казуси
  • Осъществява контакти с ИА Инспекция по Труда, ТД на НОИ, НАП и др. представители на финансови, данъчни и контролни органи, и институции, както и съдейства при извършване на проверки и ревизии
  • Подпомага дейността на Главния счетоводител
  • Съдейства за изготвянето и своевременното представяне на финансово-счетоводна информация за нуждите на ръководството и останалите отдели в компанията
Изисквания:
  • Висше образование със специалност „Счетоводство“, „Финанси“ или „Икономика“
  • Професионален опит – минимум 2 години
  • Познаване на трудово и осигурително законодателство
  • Добро познаване и практическо прилагане на счетоводни стандарти и данъчни закони
  • Много добра компютърна грамотност
  • Опит с Бизнес навигатор ще се счита за предимство
  • Владеене на английски език – работно ниво
  • Отговорност и организираност
  • Прецизност в работата и задълженията
  • Аналитично мислене и умение за работа в екип
  • Комуникативност
20 предимства да се присъедините към Балкантел:
  • Световен лидер в секторите Транспорт, Авиация и Отбрана
  • Високотехнологични продукти и решения
  • Иновативни технологии
  • Международни стандарти за професионализъм
  • Възможности за кариерно развитие
  • Интересни и предизвикателни проекти
  • Приятелска и позитивна работна среда
  • Конкурентно възнаграждение
  • Атрактивна бонусна система
  • Вътрешни и външни обучения
  • Социални дейности
  • Допълнителна здравна застраховка
  • Профилактични медицински прегледи
  • Карта MultiSport
  • Програма „Препоръчай приятел“
  • Работен график от понеделник до петък
  • Модерно офис пространство
  • Свежи плодове и напитки в офиса
  • Атрактивни условия и отстъпки за различни продукти и услуги
  • Корпоративни събития
Ако се интересувате от тази позиция, моля изпратете CV с актуална снимка. Ще се свържем само с предварително одобрените кандидати.

"Балкантел" OOД гарантира поверителността на кандидатите, според изискванията на Закона за защита на личните данни. Запознайте се с „Информационното известие за защита на лични данни на служители на „Балкантел“ ООД, публикувано в профила на компанията ни.

Средна заплата за сектора


1,840 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

300 лв / месец

максимална

3,700 лв / месец

Мнения и оценки от служители


3.8
Добра
icon icon icon icon icon
4.1
icon icon icon icon icon
Колеги
3.5
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
3.8
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
3.7
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
3.7
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
3.8
icon icon icon icon icon
Местоположение
4.0
icon icon icon icon icon
Стабилност
5.0
icon icon icon icon icon
Общо усещане
5.0
icon icon icon icon icon
Работна среда
5.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
5.0
icon icon icon icon icon
Управление

Отчетник, платежни ведомости


Отчетниците на платежни ведомости управляват справките за работното време и фишовете за заплата на служителите. Те проверяват дали информацията е точна. Отчетниците на платежни ведомости проверяват извънредния труд, отпуските по болест и годишните отпуски. Те разпределят фишовете за заплата.

Необходими основни умения

  • проследяване на финансови трансакции
  • преглеждане на бюджетите
  • изчисляване на работните заплати
  • извършване на финансови трансакции
  • проверка на ведомости за заплати
  • водене на платежна ведомост

Необходими основни знания

  • математика
  • видове пили

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.