Работа Ръководител Екип
135 нови обяви за работа
-
Тимбарк България ЕООД, основана през 2005 г. като част от Maspex Wadowice Group, която е водеща компания в производство и търговия на хранителнихпрод...
-
The Opportunity Efficiently managing a team of skilled demand and master schedule planners and pursuing the execution of performance objectives, such as timely delivered customer orders, balanced production schedule and planned revenues. How you’l...
-
Top skills Recruitment е агенция за подбор на персонал, сътрудничим си с местни и международни компании в търсенето на топ професионалисти и съдей...
-
2,910 лв / месец (нето) от работодател
„Загато“ ООД e предприемчива, динамична и модерна компания, която дълги години се нарежда сред лидерите в търговията с висококачествен...
-
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирана в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 годин...
-
Административният координатор отговаря за документацията на отдела (изготвяне на споразумения за партньорство и анекси към тях, одобре...
-
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирана в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 годин...
-
HMG LINKS is a multi-sector recruitment company focused on tailor-made solutions for its partners’ human resources needs. We strongly believe in an honest and ethical approach to recruitment. Do you want to feel well-respected and work in an inclu...
-
Fantastic Services is an international company, a multi-operational business, which presently operates in 3 countries on three continents: the United Kingdom, Australia, and the USA, where we provide a wide range of services to homeowners and commerc...
-
Искаш ли да работиш в компания, в която човекът имa значение? Ела и се присъедини към нас и нашата мисия да предлагаме на Клиентите си реш...
-
Autism Today/ Аутизъм днес е сдружение от специалисти в областта на Приложния поведенчески aнализ, родители и публични личности. Мисията на ор...
-
Търсим организиран и отговорен специалист, който да се присъедини към нашия екип. Ролята изисква поддръжка на документация и активно вз...
-
ЕВРО ГЕЙМС ТЕХНОЛОДЖИ ООД е производител на игрални съоръжения и казино оборудване. Компанията е сред най-бързо развиващите се фирми в Б...
-
Ние сме LPP – водещ лидер на пазара в модната индустрия. Присъстваме в 38 държави на международно ниво с нашите марки RESERVED, CROPP, HOUSE, MOHITO и SINSAY...
-
TTEC has an excellent opportunity for you to join our newest project in the renewable energy sector. As a Team Lead, in our Sofia site, you’ll be a part of creating and delivering amazing customer experiences while you also #ExperienceTTEC, an awa...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Търсим динамичен,комуникативен и добре организиран човек за позиция Офис Организатор, който ще играе ключова роля в поддръжката на ефективна работа на нашия офис.Вие ще бъдете отговорни за координацията и подпомагането на нашия екип в изпълнението на ежедневните административни задачи.
Отговорности:
- Координиране на ежедневните офис операции и комуникации.
- Проследяване, планиране и организация на офис консумативи.
- Подпомагане на екипа при административни задачи.
- Поддържане на актуална база данни, организация на документооборота и задачи по архивиране.
- Организиране на срещи и бизнес събития.
- Приемане на входящата коресподенция , планиране и координиране на изпълнението на възложени задачи от прекия ръководител, както и следене на срокове
Изисквания и квалификации:
- Завършено средно образование, висше ще се счита за предимство
- Предишен опит в офис администрация или сходна позиция е предимство.
- Отлични умения за комуникация и организиране.
- Способност за работа в динамична среда и мултитаскинг.
- Работно ниво на владеене на MS Office пакета (Word, Excel).
- Владеене на български език е задължително, английски на работно ниво е предимство.
- Стабилно възнаграждение и социален пакет придобивки
- Възможности за професионално развитие и обучение.
- Приятна работна среда
Средна заплата за сектора
1,650 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за страната изчислена от YOX
50 лв / месец
38,600 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Офис мениджър
\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.
Необходими основни умения
- даване на указания на персонала
- задоволяване на нуждите от канцеларски материали
- ръководене на служители
- използване на различни комуникационни канали
- поддържане на офис системите
- използване на офис системи
Необходими основни знания
- управление на разходите
- офисен софтуер
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.