Работа Офис Организатор в София

34 нови обяви за работа

  • icon 1,800 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Описание на работата Потърсваме динамичен и организиран човек за ролята на офис мениджър. В тази роля вие ще бъдете отговорни за гладко...

    18 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Top skills Recruitment е агенция за подбор на персонал, сътрудничим си с местни и международни компании в търсенето на топ професионалисти и съдей...

    11 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    „Български пощи“ ЕАД, Регионално управление "Западен регион" гр. София търси да назначи служители на длъжност: "Офис мениджър в пощенск...

    06 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    About Sutherland Artificial Intelligence. Automation. Cloud engineering. Advanced analytics. For business leaders, these are key factors of success. For us, they’re our core expertise. We work with iconic brands worldwide. We bring them a unique v...

    17 Apr 2025 Още...
  • icon 3,090 лв - 3,810 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    We’ve been turning job searches into exciting new beginnings for 18 years! With offices in Bulgaria and Serbia, we connect top talent with leading Bulgarian and international companies. We believe in helping people grow into their best selves, and ...

    15 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Team Lead with English As a Team Lead, you will manage and motivate a team of professionals ensuring adherence to company policies and operational plans. You will conduct performance reviews, drive KPIs, and provide support to team members to achiev...

    15 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Ръководител екип Телеселс София Vivacom е лидер в предоставянето на съвременни телекомуникационни услуги, които отговарят на най-високит...

    11 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти

    Аджибадем Сити Клиник е една от най-големите групи лечебни заведения в България с водеща роля в предоставянето на медицински услуги в ра...

    10 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    Team Lead with German As a Team Lead, you will manage and motivate a team of German speaking customer advisors, ensuring adherence to company policies and operational plans. You will conduct performance reviews, drive KPIs, and provide support to te...

    04 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    For one of our new teams, we are looking to recruit a Psychologist, who will work with team members providing Content Moderation support. Your responsibilities: Provide effective individual and group consultation and counseling Perform psycho-diagn...

    03 Apr 2025 Още...
  • icon 3,360 лв - 4,260 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    At Astrea Recruitment, we’ve been turning job searches into exciting new beginnings for 18 years! With offices in Bulgaria and Serbia, we connect top talent with leading Bulgarian and international companies. We believe in helping people grow into ...

    02 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Креди Йес е международна финансова институция, ориентирана в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 годин...

    01 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Креди Йес е международна финансова институция, ориентирана в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 годин...

    01 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Креди Йес е международна финансова институция, ориентирана в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 годин...

    25 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Grove Global Consult is a global consulting and recruitment agency, offering strategic consulting services across the private business sector. We are currently seeking a Team Leader VAD for one of our fast-growing clients in the IT industry. Respons...

    25 Mar 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

ОФИС МЕНИДЖЪР

ХЕПИ ФРЕШ ФУУД ООД
location_on гр. София

icon 1,800 лв ~ 2,000 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Описание на работата

Потърсваме динамичен и организиран човек за ролята на офис мениджър. В тази роля вие ще бъдете отговорни за гладкото и ефективно функциониране на офиса, като същевременно поддържате позитивна и продуктивна работна среда. Вашият принос ще бъде жизненоважен за подкрепата на екипа и предоставянето на отлични условия за работа.

Отговорности

  • Управление и координация на ежедневните офис операции, за да се осигури ефективност и висококачествена работа.
  • Поддържане на отношенията с доставчици и партньори.
  • Организиране на срещи, събития и конференции, включително подготовка на необходими материали и логистика.
  • Поддръжка на офис оборудване и поръчки на консумативи, за да се осигурят необходимите ресурси за всички отдели.
  • Координация на кореспонденцията и комуникацията в офиса.
  • Поддържане на отчетна документация, архивиране и административни записи.
Изисквания и квалификации
  • Отлични организационни и управленски умения.
  • Умение за ефективно комуникиране и постигане на добри междуперсонални отношения.
  • Способност за работа в бързо променяща се среда с минимален надзор.
  • Знание за офис софтуер и оборудване.
Какво предлагаме
  • Конкурентно заплащане и бонуси при отлично представяне.
  • Гъвкаво работно време и възможности за развитие на кариерата.
  • Работа в подкрепяща и динамична работна среда.
  • Допълнителни здравни и социални придобивки.
  • Възможности за обучение, участие в семинари и професионално развитие.
Ако сте готови да поемете ръководството и да бъдете ключова част от нашия екип, ще се радваме да разгледаме вашата кандидатура!

Средна заплата за сектора


1,800 лв ~ 2,000 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

50 лв / месец

максимална

38,600 лв / месец


icon icon icon icon icon

Офис мениджър


\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.

Необходими основни умения

  • даване на указания на персонала
  • задоволяване на нуждите от канцеларски материали
  • ръководене на служители
  • използване на различни комуникационни канали
  • поддържане на офис системите
  • използване на офис системи

Необходими основни знания

  • управление на разходите
  • офисен софтуер

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.