Работа в Бяла Слатина

3 нови обяви за работа

  • icon 1,200 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    As a Customer Service Representative, you will be joining a great team of young, inspired, and motivated persons. The only requirement is to present our company in the best possible way for our lovely clients, challenge and prove yourself! We are wor...

    07 Oct 2025 Още...
  • icon 1,600 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    "КАЗИНО УИН БЕТ" ЕООД е сред водещите компании в сферата на развлекателна индустрия в България. Локация: Бяла Слатина Работно време: пълн...

    25 Sep 2025 Още...
  • icon 1,240 лв - 1,550 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    За новооткриваща се игрална зала в гр. Бяла Слатина обл.Враца , търсим да присъединим към екипа си комуникативни , позитивни и отговорни с...

    27 Aug 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Customer Service Representative

ЕС ДЖИ ТИ БЪЛГАРИЯ EООД
location_on гр. Бяла Слатина

icon 1,200 лв ~ 1,800 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Подходяща и за студенти
  • Дистанционно интервю
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


As a Customer Service Representative, you will be joining a great team of young, inspired, and motivated persons. The only requirement is to present our company in the best possible way for our lovely clients, challenge and prove yourself! We are working on the US market.

1. Your role:

Handling international outgoing and incoming calls in a timely manner. Proactive communication with customers, colleagues, and other departments. Verifying the request details with customers and follow-up to its completion Working on customers’ escalations Reacting to customers’ requests promptly and in a professional manner Timely elevating and/or escalates complex issues Meeting deadlines

2. About you:

Minimum B2 level of English - verbal and written Ability to work different shifts - (including night shifts and weekends) Analytical thinking and problem-solving skills Great communication skills, flexible, reliable, and loyal Good computer literacy Previous working experience in the customer service field is considered a big advantage

3. Nice to have:

Winning spirit and positive attitude Self-development drive Fast learning skills Team spirit Self Discipline

4. What do we offer:

Career Path & Competitive Salary Recognition Awards Performance-Based Bonuses Team Events Free coffee New challenge and new industry Multicultural contacts Management and other soft skills training Various and challenging projects International environment and knowledge sharing A really fast-growing team

Социални Придобивки


  • credit_card
    Бонусова Система

Средна заплата за сектора


1,200 лв ~ 1,800 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

300 лв / месец

максимална

32,850 лв / месец

Мнения и оценки от служители


0
icon icon icon icon icon
3.0
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
1.0
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
1.0
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
4.0
icon icon icon icon icon
Колеги
1.0
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
1.0
icon icon icon icon icon
Местоположение
1.0
icon icon icon icon icon
Общо усещане
2.0
icon icon icon icon icon
Работна среда
1.0
icon icon icon icon icon
Стабилност
1.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
1.0
icon icon icon icon icon
Управление

Служител, запитвания от клиенти и информация


Служителите за запитвания от клиенти и информация разглеждат жалби и отговарят за поддържането на добри взаимоотношения между дадена организация и нейните клиенти. Те управляват данните по отношение на удовлетвореността на клиентите и ги съобщават.

Необходими основни умения

  • гарантиране на удовлетвореността на клиентите
  • намиране на решения на проблеми
  • извършване на няколко задачи едновременно
  • общуване с потребители
  • управление на график за задачи
  • управляване на конфликтите

Необходими основни знания

  • обслужване на клиенти

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.