
МАРКИТА 1 работа
2 резултата
-
1,552 лв / месец (нето) от работодател
-
1,319 лв - 1,397 лв / месец (нето) от работодател
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Офис асистент
1,550 лв / месец
Пълно описание
- Обработка и изготвяне на приходно-разходни документи /фактури, заявки, договори, оферти,
- Изготвяне на справки и отчети;
- Администриране на онлайн магазин;
- Работа с офис техника;
- Подготовка на документи за куриерски пратки;
- Работа с парични средства;
- Работа с ПОС терминал и касов апарат;
- Осъществяване на вътрешно-фирмена и външна комуникация;
- Компютърна грамотност и умения: Word, Excel, Internet;
- Техническа грамотност;
- Умения за работа със специализиран софтуерен продукт;
- Умения за работа с офис техника;
- Умения за работа с клиенти;
- Умения за работа с ПОС терминал;
- Умения за самостоятелна работа и работа в екип;
- Инициативност и организираност;
- Комуникативност;
- Лоялност;
Месторабота: гр.Пловдив, ул.Карлъка 5
Кандидатстването става с автобиография и актуална снимка. Кандидатури без снимка или автобиография няма да бъдат обработвани.
Само с кандидатите, одобрени по документи ще бъде осъществен последващ контакт.
Предоставените от Вас данни са лични и попадат под специалната защита по смисъла на ЗЗЛД. „Маркита 1” ООД се задължава да ги съхранява и да не ги разпространява под каквато и да е форма освен за целите на настоящия подбор.
Средна заплата за сектора
1,550 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.