Работа Офис Асистент
47 нови обяви за работа
-
Основната дейност на Спиди е свързанa с предлагането на куриерски и транспортни услуги от врата до врата с фирмен транспорт. За времето о...
-
1,130 лв / месец (нето) от работодател
DEKRA Arbeit Group е една от най-успешните и иновативни компании в сферaта на персонала с над 120 локации в Европа. Тя е част от холдинговото дружес...
-
1,300 лв - 1,400 лв / месец (нето) от работодател
За наш клиент, в сферата нa услугите и застраховането търсим да назначим „Офис сътрудник“. ИЗИСКВАНИЯ: Комуникативна и креативна лично...
-
1,500 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
За наш клиент, лидер в иновациите за прерaботка на разделно събрани биоразградими отпадъци, търсим да назначим „Офис сътрудник“. ИЗИСК...
-
"СОТ - сигнално-охранителна техника" ЕООД е нaй-голямата охранителна компания в страната и лидер в бранша на Балканския полуостров. Във вр...
-
Сътрудничи на Директора Производство при водене на коресподенция и изпълнение на aдминистративни задължения. Изисквания: Образование ...
-
ДИ ЕС ХОУМ ООД е водеща компания в областта нa търговията със строителни материали и системи. Във връзка с разширяване дейността на фирма...
-
1,010 лв - 1,400 лв / месец (нето) от работодател
Трейдинг Продукшън ЕООД гр.Ловеч предоставя свободно работно място за офис сътрудник с компютърна грaмотност и шофьорска книжка катВ.По...
-
Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в странaта и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще ...
-
Фирма Глас Дизайн ООД търси да нaзначи офис сътрудник. Изискванията към кандидатите са: средно ниво на владеене на английски език, началн...
-
Сладкарница „Нико“ е дългогодишна фирмa от Асеновград, която се развива успешно, с утвърдени традиции и принципи, които се спазват от 2001...
-
Компанията търси отговорни, мотивирани и динамични личности, с които дa работи и да се развива . Основни задължения: Разговори с бизнес к...
-
ТТ Маркет търси да назначи офис сътрудник. ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН опит със склaдови програми, интернет търговия и отличен офис пакет. Икономическ...
-
"Lilly Drogerie" Ltd has been operating in Bulgaria since 2010. For 13 years our company has become one of the most recognizable chains for cosmetics and detergents with more than 100 stores throughout the country. The chain is also widely represente...
-
Sprintax is a multi-jurisdiction, tax compliance software, which simplifies tax withholding and tax return filing for nonresidents and their employers. We understand the unique challenges faced by organizations with international employees and vendor...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Компанията предлага свободна позиция за "Офис Администратор".
Описание:
- Организира цялостната дейност по предаването и навременното приемане на пратки на/от клиенти в офиса;
- Носи отговорност относно изготвените първични документи и парични средства, като следи за финансовата дисциплина в офиса;
- Дава информация за предлаганите от фирмата услуги на клиенти;
- Ежедневно въвежда данни от товарителници в специализиран софтуер на Компанията
- Средно образование, висше е предимство
- Компютърна грамотност /MS office/
- Комуникативност
- Умения за работа с пари
- Умения за работа в екип
- Предишен опит, свързан с работа с клиенти или на подобна позиция е предимство
Средна заплата за сектора
1,500 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.