Работа Офис Асистент

47 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Основната дейност на Спиди е свързанa с предлагането на куриерски и транспортни услуги от врата до врата с фирмен транспорт. За времето о...

    11 Apr 2024 Още...
  • icon 1,130 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    DEKRA Arbeit Group е една от най-успешните и иновативни компании в сферaта на персонала с над 120 локации в Европа. Тя е част от холдинговото дружес...

    11 Apr 2024 Още...
  • icon 1,300 лв - 1,400 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    За наш клиент, в сферата нa услугите и застраховането търсим да назначим „Офис сътрудник“. ИЗИСКВАНИЯ: Комуникативна и креативна лично...

    11 Apr 2024 Още...
  • icon 1,500 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    За наш клиент, лидер в иновациите за прерaботка на разделно събрани биоразградими отпадъци, търсим да назначим „Офис сътрудник“. ИЗИСК...

    11 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    "СОТ - сигнално-охранителна техника" ЕООД е нaй-голямата охранителна компания в страната и лидер в бранша на Балканския полуостров. Във вр...

    10 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Сътрудничи на Директора Производство при водене на коресподенция и изпълнение на aдминистративни задължения. Изисквания: Образование ...

    10 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ДИ ЕС ХОУМ ООД е водеща компания в областта нa търговията със строителни материали и системи. Във връзка с разширяване дейността на фирма...

    09 Apr 2024 Още...
  • icon 1,010 лв - 1,400 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Трейдинг Продукшън ЕООД гр.Ловеч предоставя свободно работно място за офис сътрудник с компютърна грaмотност и шофьорска книжка катВ.По...

    08 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в странaта и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще ...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Фирма Глас Дизайн ООД търси да нaзначи офис сътрудник. Изискванията към кандидатите са: средно ниво на владеене на английски език, началн...

    08 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Сладкарница „Нико“ е дългогодишна фирмa от Асеновград, която се развива успешно, с утвърдени традиции и принципи, които се спазват от 2001...

    08 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Компанията търси отговорни, мотивирани и динамични личности, с които дa работи и да се развива . Основни задължения: Разговори с бизнес к...

    08 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ТТ Маркет търси да назначи офис сътрудник. ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН опит със склaдови програми, интернет търговия и отличен офис пакет. Икономическ...

    08 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    "Lilly Drogerie" Ltd has been operating in Bulgaria since 2010. For 13 years our company has become one of the most recognizable chains for cosmetics and detergents with more than 100 stores throughout the country. The chain is also widely represente...

    05 Apr 2024 Още...
  • Sprintax is a multi-jurisdiction, tax compliance software, which simplifies tax withholding and tax return filing for nonresidents and their employers. We understand the unique challenges faced by organizations with international employees and vendor...

    04 Apr 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Офис Администратор

Speedy
location_on с. Елхово

icon 1,500 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Основната дейност на Спиди е свързанa с предлагането на куриерски и транспортни услуги от врата до врата с фирмен транспорт. За времето от основаването на фирмата до сега, Спиди се наложи като лидер на пазара за куриерски услуги в България и e предпочитан партньор и доставчик.

Компанията предлага свободна позиция за "Офис Администратор".

Описание:

  • Организира цялостната дейност по предаването и навременното приемане на пратки на/от клиенти в офиса;
  • Носи отговорност относно изготвените първични документи и парични средства, като следи за финансовата дисциплина в офиса;
  • Дава информация за предлаганите от фирмата услуги на клиенти;
  • Ежедневно въвежда данни от товарителници в специализиран софтуер на Компанията
Изисквания:
  • Средно образование, висше е предимство
  • Компютърна грамотност /MS office/
  • Комуникативност
  • Умения за работа с пари
  • Умения за работа в екип
  • Предишен опит, свързан с работа с клиенти или на подобна позиция е предимство
Ако отговаряте на посочените изисквания и имате желание да се присъедините към нашия екип, моля кандидатствайте по обявата, като изпратите работна автобиография и актуална снимка.

Средна заплата за сектора


1,500 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

14,000 лв / месец

Мнения и оценки от служители


2.7
Средно добра
icon icon icon icon icon
1.8
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
2.3
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
2.5
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
3.4
icon icon icon icon icon
Колеги
2.5
icon icon icon icon icon
Местоположение
2.2
icon icon icon icon icon
Стабилност
1.8
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
1.2
icon icon icon icon icon
Общо усещане
1.4
icon icon icon icon icon
Работна среда
1.4
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
1.4
icon icon icon icon icon
Управление

Административен служител


Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.

Необходими основни умения

  • общуване с потребители
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • разпространяване на вътрешни съобщения
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • използване на различни комуникационни канали

Необходими основни знания

  • поверителност на информация
  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.