Работа Външен Одитор в София
76 нови обяви за работа
-
С цел осигуряване на качеството на работа на търговския екип "Рошен България" част от "Сладкарска Корпорация "Roshen" обявява подбор за пози...
-
We are: Bulwork is the first IT & TELCO recruitment agency in Bulgaria with more than 24 years of significant presence in the market. The company has established a reputation for delivering high-quality services to both candidates and clients. The c...
-
CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...
-
Старши счетоводител Екипът ни се разширява и търсим старши счетоводител, който да се присъедини към компанията и да допринесе със своят...
-
Специалист Вътрешен одит, Дирекция Вътрешен одит, гр. София Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи Р...
-
Счетоводител в отдел „разходи“ към дирекция „разходи, дълготрайни активи и данъци“, гр. софия
Dsk Bankгр. София
Счетоводител в отдел „Разходи“ към дирекция „Разходи, дълготрайни активи и данъци“, гр. София Банка ДСК е най-старата и устойчиво разв...
-
Счетоводител Изисквания: Висше образование: Магистърска степен по финанси, счетоводство, бизнес администрация; Професионален опит: на...
-
1,940 лв - 2,730 лв / месец (нето) от работодател
UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being friendly ...
-
СЧЕТОВОДИТЕЛ Inter Cars е една от водещите Европейски компании за дистрибуция на резервни части за леки и товарни автомобили. Към момента за...
-
Accountant Record To Report You’ll know A1 Bulgaria is the right place for you if you are driven by: Opportunities to learn and build your career; Meaningful work in a stable and fast-paced company; Diversity of people, projects, and platforms; A...
-
Екипът на Top Skills се състои от млади и усмихнати професионалисти с опит в консултирането в различни сфери като финанси и счетоводство, ИТ, ...
-
Grove Global Consult е консултантска агенция и агенция за подбор на персонал, предоставяща стратегически консултантски услуги на частния бизнес ...
-
Our client assists entrepreneurs and enterprises in their international growth, providing accounting, tax and corporate services, counting today 15 offices and a team of more than 100 professionals, becoming for small, medium and big enterprises a gl...
-
Счетоводител Екипът ни се разширява и търсим Счетоводител, който да се присъедини към компанията и да допринесе със своята счетоводна е...
-
2,000 лв - 3,000 лв / месец (нето) от работодател
„БВ КОНТ“ ЕООД е дружество с ограничена отговорност предоставящо услуги в счетоводно обслужване на своите клиенти в продължение на по...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Основна цел на длъжността е осигуряване на качеството и спазване на стандартите на компанията при излагане на продуктите на Roshen в търговските обекти. Работата е свързана с често пътуване за проверка на търговските обекти в цялата страна!
Отговорности за позицията:
- Планира и организира ежеседмичен график за посещения в търговски обекти в страната с цел контрол на изпълнението на стандартите на Roshen, в следните направления:
- Проверява и констатира факти свързани с наличностите на договорения асортимент в търговските обекти; Проверява ценови етикети, срокове на годност и цялост на опаковката на продуктите;
- Проверява и констатира факти относно спазването на стандартите на излагането и договорените планограми за стоките на Roshen в търговските обекти – проследява рафтово пространство, касови зони и допълнителни точки на продажба;
- Извършва контрол на поставеното оборудване и рекламни материали в търговските обекти;
- Изготвя седмични отчети за направените проверки и предписания за констатирани несъответствия;
- Изготвя месечни отчети, анализи и изводи въз основа на събраните данни;
- Адекватно се разпорежда с поверените му от компанията активи, при спазване на фирмената политика;
- Опит в сферата на търговията с бързооборотни стоки;
- Сходен опит на позиции с контролни функции;
- Умения за планиране и организираност;
- Отлични комуникационни умения;
- Високо ниво на наблюдателност и внимание към детайла;
- Отговорност към поставените задачи и спазване на срокове;
- Свидетелство за управление на МПС – кат.В и възможност за пътуване;
- Компютърна грамотност – Microsoft Office;
- Работа на пълен работен ден;
- Отлични условия на работа в динамично развиваща се компания;
- Атрактивно възнаграждение /фиксирана заплата + бонуси на база изпълнение на поставени задачи /;
- Служебен автомобил, телефон, лаптоп и таблет.
Средна заплата за сектора
1,600 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
500 лв / месец
3,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.