Работа Асистент Одитор в София
78 нови обяви за работа
-
EmpoWEr се състои от експерти с дългогодишен опит в откриването на възможности и развитието на хората до пълния им потенциал. Ние сме тук, за...
-
Одит Асистент (стаж) EmpoWEr се състои от експерти с дългогодишен опит в откриването на възможности и развитието на хората до пълния им поте...
-
С цел осигуряване на качеството на работа на търговския екип "Рошен България" част от "Сладкарска Корпорация "Roshen" обявява подбор за пози...
-
We are: Bulwork is the first IT & TELCO recruitment agency in Bulgaria with more than 24 years of significant presence in the market. The company has established a reputation for delivering high-quality services to both candidates and clients. The c...
-
CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...
-
Старши счетоводител Екипът ни се разширява и търсим старши счетоводител, който да се присъедини към компанията и да допринесе със своят...
-
Специалист Вътрешен одит, Дирекция Вътрешен одит, гр. София Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи Р...
-
Счетоводител в отдел „разходи“ към дирекция „разходи, дълготрайни активи и данъци“, гр. софия
Dsk Bankгр. София
Счетоводител в отдел „Разходи“ към дирекция „Разходи, дълготрайни активи и данъци“, гр. София Банка ДСК е най-старата и устойчиво разв...
-
Счетоводител Изисквания: Висше образование: Магистърска степен по финанси, счетоводство, бизнес администрация; Професионален опит: на...
-
1,940 лв - 2,730 лв / месец (нето) от работодател
UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being friendly ...
-
СЧЕТОВОДИТЕЛ Inter Cars е една от водещите Европейски компании за дистрибуция на резервни части за леки и товарни автомобили. Към момента за...
-
Accountant Record To Report You’ll know A1 Bulgaria is the right place for you if you are driven by: Opportunities to learn and build your career; Meaningful work in a stable and fast-paced company; Diversity of people, projects, and platforms; A...
-
Екипът на Top Skills се състои от млади и усмихнати професионалисти с опит в консултирането в различни сфери като финанси и счетоводство, ИТ, ...
-
Grove Global Consult е консултантска агенция и агенция за подбор на персонал, предоставяща стратегически консултантски услуги на частния бизнес ...
-
Our client assists entrepreneurs and enterprises in their international growth, providing accounting, tax and corporate services, counting today 15 offices and a team of more than 100 professionals, becoming for small, medium and big enterprises a gl...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Стажант ОДИТОР:
За кога е подходяща позицията:
- За студенти в някоя от следните специалности Финанси, Счетоводство, Икономика, МИО, или друга подходяща;
- За всеки, който има интерес в сферата на финансовия одит и търси успешен старт в кариерата;
- За всеки, които иска да навлезе в материята и да приложи напрактика, наученото до момента;
- Да владеете английски език на добро ниво;
- Да притежавате базови счетоводни познания;
- Да притежавате организационни умения;
- Да бъдете отговорни към поетите ангажименти, да сте позитивни, адаптивни и мотивирани;
- Да имате познания по MS Office;
- Сътрудничество с професионалисти, които са лидери в своите области;
- Работа с топ международни компании и придобиване на мултикултурен опит;
- Приятна, екипна и подкрепяща работна среда;
- Постоянно обучение и възможности за професионално развитие
- Работни предимства, предназначени да помогнат за цялостното ви благосъстояние: ваучери за храна, допълнително здравно осигуряване и др;
- Стандартно работно време от понеделник до петък;
- Удобно местоположение на офиса в центъра на София;
Вашата кандидатура ще бъде разгледана при пълна конфиденциалност. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю. Личните данни, които предоставяте доброволно, се обработват по реда на Закона за защита на личните данни за целите на подбора.
EmpoWEr притежава Лиценз №3011/22.04.2020 г. за предоставяне на услуги в областта на човешките ресурси.
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.