Работа Административен Персонал в Пловдив
7 нови обяви за работа
-
1,160 лв - 1,400 лв / месец (нето) от работодател
Във връзка с бързо развиващатa се дейност ПРОФЕСИОНАЛЕН ДОМОУПРАВИТЕЛ ЛУСИН ЕКСПРЕС търси отговорна и мотивирана личност за позицията ...
-
Ние сме БигАрена, успешна компания в областтa на логистичното обслужване. В момента търсим ентусиазиран и отговорн човек, които да се при...
-
Ние сме БигАрена, успешна компания в областтa на логистичното обслужване. В момента търсим ентусиазиран и отговорен човек, които да се пр...
-
Със своя дългогодишeн опит, компанията заема лидерско място в облaстта на Логистичните услуги. В NEXT Logistic подготвяме нашите служители за о...
-
Некст Логистик, лидер в логистичните услуги, търси енергичен офис служител с английски език, който да се присъедини към нашия динамичен ...
-
-
1,780 лв - 1,940 лв / месец (нето) от работодател
За наш клиент,българска фирмa от сектора на машиностроително производство,търсим да назначим: ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК Описание на позици...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК
1,160 лв ~ 1,400 лв / месец
Пълно описание
ОПИСАНИЕ: ПОДХОДЯЩИЯТ КАНДИДАТ ще отговаря за :
- Води официалната кореспонденция и обезпечава информационния поток между фирмата и клиентите;
- Събира, обобщава, систематизира, съхранява и предоставя при необходимост наличната информация, материали и документи;
- Организира и провежда общи събрания по реда на ЗУЕС;
- Създаване и поддържане актуална база данни за всички клиенти – настоящи и бъдещи;
- Водене и съхраняване според изискванията на базата данни всички необходими формуляри и документи;
- Координиране на дейности и задачи свързани с ежедневната работа;
- Делови срещи с потенциални клиенти и партньори;
- Изготвяне на оферти - предложения за извършване на услуги;
- Изготвяне на справки, предложения и друга информация към Управителя на фирмата;
- Изготвяне на стратегии към различни категории клиенти.
- Отлична компютърна грамотност Word и Excel;
- Отлични комуникативни умения;
- Умение за работа в екип;
- Умения за работа с клиенти;
- Умения за работа в динамична среда;
- Умения за подреждане на приоритети;
- Умения за спазване на срокове;
- Представителен външен вид;
- Да няма ангажименти към други работодатели;
- Да няма ангажименти към учебни заведения.
- Активен шофьор
- Работа в екип и приятна работна атмосфера;
- Постоянен трудов договор;
- Отлична възможност за професионална изява и развитие;
- Служебен телефон;
- Работно време от 9:00 до 18:00 часа от Понеделник до Петък.- при провеждане на събрания от 11:00 до 20:00
- Автобиография;
- Актуална снимка;
Средна заплата за сектора
1,160 лв ~ 1,400 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
4,300 лв / месец
Отговорник по членството
Отговорниците по членство осигуряват ефективното администриране в тази област, документацията и обмена на информация. Те подпомагат процеса на обработката на закупуване на членство, настоящите запитвания за членство и процесите по обновяване на състава.
Необходими основни умения
- администриране на база данни за членството
- извършване на рутинни офис дейности
- използване на техники за комуникация
- предоставяне на услуги, свързани с членството
- създаване на професионална мрежа
- управление на членска маса
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
- стратегии за продажби
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.