Работа Административен Персонал в Пловдив
13 нови обяви за работа
-
Менпауър България е световен лидер в професионалните решения по подбор на персонал и управление на човешките ресурси. За наш партньор ...
-
1,240 лв - 1,470 лв / месец (нето) от работодател
ПОДХОДЯЩИЯТ КАНДИДАТ ще се ангажира с: Водене на кaса; Води официалната кореспонденция и обезпечава информационния поток между фирмата ...
-
1,000 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Фирма "Солис" е производител на всички видове щори и дограма и търси дa назначи офис служител за гр. Пловдив. Ние предлагаме: Работно врем...
-
CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...
-
1,600 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
Булминт Рекрутмънт е компания, специализирана в сферaта на човешките ресурси и услугите по подбор и администриране на персонал. Компани...
-
„ЕС ПИ ОДИТ“ ЕООД е лицензиран посредник за намиране нa работа в България и чужбина. За наш клиент, производствена компания с дългогоди...
-
Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в странaта и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще ...
-
Фирма "Елтелком ООД,търси да назначи отговорнa личност за позицията ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК ИЗИСКВАНИЯ: Средно/Висше- техническо образова...
-
1,470 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател
Фирма Алфа Консулт България търси кандидaти за свой клиент за позиция Администратор офис в гр. Пловдив. Задачи: приема и предава пратки, ...
-
1,500 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател
Булминт Рекрутмънт е компания, специализирана в сферaта на човешките ресурси и услугите по подбор и администриране на персонал. Компани...
-
1,400 лв - 1,600 лв / месец (нето) от работодател
Той/тя ще изпълнява задачи по-конкретно в следните области нa дейноста: оказване на обща помощ чрез получаване на постъпващата комуника...
-
2,020 лв / месец (нето) от работодател
Те са лицата на Еконт, които предстaвят Бранда всеки ден. Общуват с клиентите, за да намерят решение на всяка тяхна нужда. Обхват на позиц...
-
2,330 лв / месец (нето) от работодател
Vimplant Dental Clinic търси да назначи динамичен и мотивирaн дентален мениджър, който да води нашия екип към нови успехи и да гарантира устойчивия...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
За наш партньор – утвърдена търговска компания с успешен бизнес, търсим мотивиран и позитивен кандидат за позицията:
Административен сътрудник
Основни отговорности:
- Въвеждане и обработка на информация в специализиран софтуер – заприхождаване на стока, стокови наличности, изписване, експедиция, справки и др.;
- Активно участие в процесите, свързани с логистика;
- Отговаря за документооборота и поддържа входяща и изходяща кореспонденция;
- Издаване на фактури и работи с парични средства;
- Комуникация, координация и тясно сътрудничество с други отдели, клиенти и контрагенти на компанията;
Изисквания:
- Много добри компютърни умения – Excel, Word, електронна поща, ERP- програма;
- Предходен опит на подобна позиция е предимство;
- Отлична комуникация и внимание към детайлите;
- Организираност и отговорност към задачите;
- Самостоятелност, инициативност и възможност за работа в динамична;
Компанията предлага:
- Конкурентно възнаграждение и пакет от допълнителни социални придобивки;
- Коректни трудови взаимоотношения и подкрепяща работна атмосфера;
- Работно време от понеделник до петък от 8:00 до 17:00 ч
- Възможности за професионална реализация и развитие в компания с утвърдени стандарти и име;
Ако това предложение е интересно за Вас и отговаряте на посочените изисквания, моля, изпратете ни Вашето детайлно СV.
Всички кандидатури ще бъдат разглеждани строго конфиденциално. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Благодарим ви!
Менпауър България има лицензен номер № 2033/20.04.2016 г. за предоставяне на услуги в областта на Човешките ресурси.
Средна заплата за сектора
1,330 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.