Работа Sales Assistant

67 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    DSV – Глобален транспорт и логистика е сред най-големите международни компании, която оперира в повече от 80 държави и е работодател на над...

    05 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ФИРМА " ПАЛМИРА 94 " - ГРАД ПЛЕВЕН - ТЪРГОВИЯ НА ЕДРО И ДРЕБНО СЪС ЗАХАРНИ ИЗДЕЛИЯ ТЪРСИ ДА НАЗНАЧИ КАСИЕР - ФАКТУРИСТ. ИЗИСКВАНИЯ - ДА ИМА КО...

    05 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Фирма ТИМ СТОК 23 ООД, занимаваща се с дистрибуция и логистика на газирани напитки, бира и алкохол търси да назначи: КАСИЕР-ФАКТУРИСТ за с...

    03 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    LEM – Life Energy Motion At LEM, we help our customers and society accelerate the transition to a sustainable future. Our global team of 1,700 professionals which spans over 15 countries is dedicated to converting technology potential into powerfu...

    01 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Стаж Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Join LEM as an Accounts Receivable Intern! Location: Office X, Sofia, Bulgaria Industry: Electrical Measurement & Energy Efficiency LEM – Life Energy Motion At LEM, we help our customers and society accelerate the transition to a sustainable futur...

    26 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Касиер/ка - фактурист/ка "Топпласт" ООД е търговска фирма, с предмет на дейност - Търговия на едро и дребно с ВиК / ОВИ материали и промишлен...

    26 Aug 2025 Още...
  • icon 2,480 лв - 2,820 лв / месец (нето) от работодател

    AUTSORSA is a fast-growing company founded and based in Bulgaria that serves clients from all over the world, providing business outsourcing, outstaffing and HR services. Our mission is to discover talent and inspire for achieving the unthinkable. O...

    25 Aug 2025 Още...
  • Junior Accounts Receivable Specialist with German Experian is a global data and technology company, powering opportunities for people and businesses around the world. We help to redefine lending practices, uncover and prevent fraud, simplify healthc...

    15 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Създаден преди 29 години, днес „Мистрал“ е национален дистрибутор на пакетирани хранителни стоки и една от водещите организации в бързо...

    15 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    Service Desk Associate, Accounts payable Job function ITP Location: Sofia, BG Country/Region: BG Together we keep everyday life moving to build a better tomorrow. Hiab is entering an exciting new growth phase, and we’re expanding our Business C...

    14 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Junior Accounts Payable Specialist About us: Bulwork is the first IT and BPO recruitment agency in Bulgaria with 24 years of stable presence in the market. The company has established a reputation for delivering high-quality services to clients and...

    08 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Accounts Payable Specialist (Supply Chain Operations) We are: Bulwork is the first IT/ BPO recruitment agency in Bulgaria with 24 years of stable presence in the market. We have established a reputation for delivering high-quality services to clien...

    08 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Accounts Payable Specialist (Invoice Reconciliation) About us: Bulwork is the first IT recruitment agency in Bulgaria with 24 years of stable presence in the market. The company has established a reputation for delivering high-quality services to c...

    08 Aug 2025 Още...
  • icon 1,550 лв - 1,860 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    І. ОСНОВНИ ДЛЪЖНОСТНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ 1.Извършва цялостната дейност по въвеждане на заявки от клиенти в системата, фактуриране на стоки и обр...

    07 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    Specialist, Accounts Receivable Job function: ITC Location: Sofia, BG Country/Region: BG Together we keep everyday life moving to build a better tomorrow. Hiab is entering an exciting new growth phase, and we’re expanding our Business Center i...

    06 Aug 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Фактурист

ДСВ РОУД ЕООД
location_on гр. София

icon 1,620 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


DSV – Глобален транспорт и логистика е сред най-големите международни компании, която оперира в повече от 80 държави и е работодател на над 80 000 служители. В DSV ще се присъедините към талантлив екип, който работи с отдаденост, за да предостави на клиенти си качествени услуги и висока удовлетвореност. Ако сте мотивирани и искате да сте част от развиваща се компания, ние ще Ви подкрепим да разгърнете потенциала си и да направите кариера в разрастващ се бизнес.

Търсим Фактурист, който да се присъедини към екипа ни и да допринесе за по-добрата организация и плавното протичане на процесите в отдела за набиране на превозвачи.

ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ:

  • Фактурира извършените от оперативните отдели услуги след указания и потвърждение от спедитор;
  • Проверява фактурите на доставчиците и информира за констатирани несъответствия;
  • Отговаря за документооборота и за поддържането на точна отчетност и архив;
  • Работи със специализиран софтуер.
ИЗИСКВАНИЯ:
  • Опит на сходна позиция;
  • Добро владеене на английски език
  • Добра компютърна грамотност;
  • Добри комуникационни умения и аналитично мислене;
КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА:
  • Възможност за работа и развитие в международна компания, лидер в своя сектор;
  • Позитивна и подкрепяща работна среда;
  • Възможност за дистанционен модел на работа;
  • Конкурентно заплащане;
  • Ваучери за храна;
  • Допълнително здравно осигуряване;
  • Карта Multisport на преференциални цени;
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю. Предоставените от вас данни са лични и попадат под специална защита.

DSV – Глобален транспорт и логистика. Да работиш в DSV означава да играеш в отбора на победителите.

Като световен лидер в областта на транспорт и логистика, ние непрекъснато се стремим към развитие. Нека растем заедно като продължаваме да инициираме нововъведения, дигитализация и да надграждаме постиженията си.

С близо 160 000 колеги в над 90 страни, ние работим всеки ден, за да предложим комплексни услуги и да отговорим на нуждите на нашите клиенти като им помогнем да постигат целите си. Знаем, че най-добрият начин да реализираме това е чрез привличане на най-добрите таланти, свежи перспективи и амбициозни хора като вас.

В DSV високото представяне е заложено в нашето ДНК. Ние не просто работим – ние се стремим да начертаем бъдещето на логистиката. Тази амбиция предопределя динамична среда, изградена от сътрудничество с екипни партньори от световна класа, отговорност и действия. Ние ценим приобщаващата среда, приемаме различни култури, уважаваме достойнството и правата на всеки човек. Ако искате да окажете влияние, да спечелите доверието на клиентите и да развиете кариерата си в компания с дългосрочна визия – това е вашето място.

Започнете тук. Преоткрийте хоризонти.

Средна заплата за сектора


1,620 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

400 лв / месец

максимална

4,500 лв / месец


icon icon icon icon icon

Фактурист


Фактуристите изготвят кредитни известия, фактури и месечни извлечения за клиентите, като ги издават на клиентите с всички изисквани средства. Те актуализират клиентските досиета по целесъобразност.

Необходими основни умения

  • разпределяне на сметки
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • извършване на последващи действия във връзка с вземанията
  • използване на офис системи
  • попълване на формуляри

Необходими основни знания

  • процеси във финансовия отдел
  • финансов капацитет

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.