Работа Sales Assistant
67 нови обяви за работа
-
DSV – Глобален транспорт и логистика е сред най-големите международни компании, която оперира в повече от 80 държави и е работодател на над...
-
ФИРМА " ПАЛМИРА 94 " - ГРАД ПЛЕВЕН - ТЪРГОВИЯ НА ЕДРО И ДРЕБНО СЪС ЗАХАРНИ ИЗДЕЛИЯ ТЪРСИ ДА НАЗНАЧИ КАСИЕР - ФАКТУРИСТ. ИЗИСКВАНИЯ - ДА ИМА КО...
-
Фирма ТИМ СТОК 23 ООД, занимаваща се с дистрибуция и логистика на газирани напитки, бира и алкохол търси да назначи: КАСИЕР-ФАКТУРИСТ за с...
-
LEM – Life Energy Motion At LEM, we help our customers and society accelerate the transition to a sustainable future. Our global team of 1,700 professionals which spans over 15 countries is dedicated to converting technology potential into powerfu...
-
Join LEM as an Accounts Receivable Intern! Location: Office X, Sofia, Bulgaria Industry: Electrical Measurement & Energy Efficiency LEM – Life Energy Motion At LEM, we help our customers and society accelerate the transition to a sustainable futur...
-
Касиер/ка - фактурист/ка "Топпласт" ООД е търговска фирма, с предмет на дейност - Търговия на едро и дребно с ВиК / ОВИ материали и промишлен...
-
2,480 лв - 2,820 лв / месец (нето) от работодател
AUTSORSA is a fast-growing company founded and based in Bulgaria that serves clients from all over the world, providing business outsourcing, outstaffing and HR services. Our mission is to discover talent and inspire for achieving the unthinkable. O...
-
Junior Accounts Receivable Specialist with German Experian is a global data and technology company, powering opportunities for people and businesses around the world. We help to redefine lending practices, uncover and prevent fraud, simplify healthc...
-
Създаден преди 29 години, днес „Мистрал“ е национален дистрибутор на пакетирани хранителни стоки и една от водещите организации в бързо...
-
Service Desk Associate, Accounts payable Job function ITP Location: Sofia, BG Country/Region: BG Together we keep everyday life moving to build a better tomorrow. Hiab is entering an exciting new growth phase, and we’re expanding our Business C...
-
Junior Accounts Payable Specialist About us: Bulwork is the first IT and BPO recruitment agency in Bulgaria with 24 years of stable presence in the market. The company has established a reputation for delivering high-quality services to clients and...
-
Accounts Payable Specialist (Supply Chain Operations) We are: Bulwork is the first IT/ BPO recruitment agency in Bulgaria with 24 years of stable presence in the market. We have established a reputation for delivering high-quality services to clien...
-
Accounts Payable Specialist (Invoice Reconciliation) About us: Bulwork is the first IT recruitment agency in Bulgaria with 24 years of stable presence in the market. The company has established a reputation for delivering high-quality services to c...
-
1,550 лв - 1,860 лв / месец (нето) от работодател
І. ОСНОВНИ ДЛЪЖНОСТНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ 1.Извършва цялостната дейност по въвеждане на заявки от клиенти в системата, фактуриране на стоки и обр...
-
Specialist, Accounts Receivable Job function: ITC Location: Sofia, BG Country/Region: BG Together we keep everyday life moving to build a better tomorrow. Hiab is entering an exciting new growth phase, and we’re expanding our Business Center i...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Търсим Фактурист, който да се присъедини към екипа ни и да допринесе за по-добрата организация и плавното протичане на процесите в отдела за набиране на превозвачи.
ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ:
- Фактурира извършените от оперативните отдели услуги след указания и потвърждение от спедитор;
- Проверява фактурите на доставчиците и информира за констатирани несъответствия;
- Отговаря за документооборота и за поддържането на точна отчетност и архив;
- Работи със специализиран софтуер.
- Опит на сходна позиция;
- Добро владеене на английски език
- Добра компютърна грамотност;
- Добри комуникационни умения и аналитично мислене;
- Възможност за работа и развитие в международна компания, лидер в своя сектор;
- Позитивна и подкрепяща работна среда;
- Възможност за дистанционен модел на работа;
- Конкурентно заплащане;
- Ваучери за храна;
- Допълнително здравно осигуряване;
- Карта Multisport на преференциални цени;
DSV – Глобален транспорт и логистика. Да работиш в DSV означава да играеш в отбора на победителите.
Като световен лидер в областта на транспорт и логистика, ние непрекъснато се стремим към развитие. Нека растем заедно като продължаваме да инициираме нововъведения, дигитализация и да надграждаме постиженията си.
С близо 160 000 колеги в над 90 страни, ние работим всеки ден, за да предложим комплексни услуги и да отговорим на нуждите на нашите клиенти като им помогнем да постигат целите си. Знаем, че най-добрият начин да реализираме това е чрез привличане на най-добрите таланти, свежи перспективи и амбициозни хора като вас.
В DSV високото представяне е заложено в нашето ДНК. Ние не просто работим – ние се стремим да начертаем бъдещето на логистиката. Тази амбиция предопределя динамична среда, изградена от сътрудничество с екипни партньори от световна класа, отговорност и действия. Ние ценим приобщаващата среда, приемаме различни култури, уважаваме достойнството и правата на всеки човек. Ако искате да окажете влияние, да спечелите доверието на клиентите и да развиете кариерата си в компания с дългосрочна визия – това е вашето място.
Започнете тук. Преоткрийте хоризонти.
Средна заплата за сектора
1,620 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
400 лв / месец
4,500 лв / месец
Фактурист
Фактуристите изготвят кредитни известия, фактури и месечни извлечения за клиентите, като ги издават на клиентите с всички изисквани средства. Те актуализират клиентските досиета по целесъобразност.
Необходими основни умения
- разпределяне на сметки
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- извършване на последващи действия във връзка с вземанията
- използване на офис системи
- попълване на формуляри
Необходими основни знания
- процеси във финансовия отдел
- финансов капацитет
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.