
МИСТРАЛ ПРАЙМ работа
9 резултата
-
-
-
-
-
-
-
2,000 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател
-
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
ОПЕРАТОР ФАКТУРИСТ
Пълно описание
ОТГОВОРНОСТИ:
- Изготвя и отчита документи, свързани с експедиция и фактуриране на стоки;
- Работи с касов апарат;
- Приема плащания в брой, ежедневно приключва касовата отчетност;
- Приема, съхранява и предава парични средства;
- Създава приходни и разходни документи, свързани с касовата отчетност и касови операции свързани с тях;
- Води касовата книга по форма и ред, установен с вътрешни разпоредби за счетоводна документация;
- При нужда създава и обработва и други първични и вторични счетоводни документи;
- Спазва финансово-счетоводните процедури, съобразно действащото законодателство и вътрешните правила на компанията;
- Изпълнява и други задачи, поставени от главен счетоводител и пряк ръководител.
- Завършено средно образование;
- Минимум 1 година опит в областта;
- Добра компютърна грамотност на оперативно ниво;
- Умение за работа в екип;
- Комуникативност, лоялност и изпълнителност;
- Висока степен на организираност, стриктно спазване на крайни срокове.
- Отлични условия на труд в компания с изградени традиции и авторитет;
- Позитивна работна атмосфера;
- Възможност за дългосрочно развитие;
- Допълнително здравно осигуряване и други социални придобивки.
Фактурист
Фактуристите изготвят кредитни известия, фактури и месечни извлечения за клиентите, като ги издават на клиентите с всички изисквани средства. Те актуализират клиентските досиета по целесъобразност.
Необходими основни умения
- разпределяне на сметки
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- извършване на последващи действия във връзка с вземанията
- използване на офис системи
- попълване на формуляри
Необходими основни знания
- процеси във финансовия отдел
- финансов капацитет
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.