Работа Sales Assistant в София

31 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Sofia Med is a producer of a wide range of bare or plated rolled and extruded copper and copper alloy products, that are used in a diverse range of industrial, electrical, power distribution, automotive and building applications. With more than 85 y...

    10 Oct 2025 Още...
  • icon 3,000 лв - 3,090 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Б.А.Б. Консулт – твоят доверен партньор в професионалното развитие! Нашата мисия е да откриваме хора с потенциал и да ги свързваме с комп...

    15 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    В "Сапир" България знаем, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса. ...

    09 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Вашето работно място: Ролята е базирана в нашия производствен завод в ж.к. Дружба, София, където dormakaba разработва и доставя висококачеств...

  • icon 2,170 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    АСИСТЕНТ ТЪРГОВСКИ ОТДЕЛ Витекс-България ЕООД представлява Марката "VITEX". Предоставяме висококачествени продукти на пазара: за дома, стр...

    05 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ТМ Ауто ЕООД е официалният дилър на TOYOTA и LEXUS за София, част от международната Група Inchcape. Компанията заема водещи позиции на пазара за но...

    03 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    "Топливо" АД е търговско дружество със 70-годишна история, част от групата на Синергон Холдинг. Дългогодишният опит и пазарно присъствие, ...

    21 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    „Белла България” АД е най-големият производител на хранителни продукти в страната и водещ представител на индустрията в Югоизточна Ев...

    14 Aug 2025 Още...
  • icon 2,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    „БОДУ СОД“ търси да назначи служител за позицията „Технически сътрудник“, с адрес гр. София. Описание: 1. Работно време съгласно КТ; 2. О...

    15 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    LEM – Life Energy Motion At LEM, we help our customers and society accelerate the transition to a sustainable future. Our global team of 1,700 professionals which spans over 15 countries is dedicated to converting technology potential into powerfu...

    09 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    Thermo Fisher Scientific Inc. is the world leader in serving science, with annual revenue exceeding $40 billion. Our mission is to enable our customers to make the world healthier, cleaner, and safer. From advancing life sciences research and solving...

    07 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Location: Sofia, Sofia City Province, Bulgaria, Bulgaria Full-time Job On-Site Company Description: About Sutherland: Artificial Intelligence. Automation. Cloud engineering. Advanced analytics. For business leaders, these are key factors of success...

    02 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Стаж Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Join LEM as an Accounts Receivable Intern! Location: Office X, Sofia, Bulgaria Industry: Electrical Measurement & Energy Efficiency LEM – Life Energy Motion At LEM, we help our customers and society accelerate the transition to a sustainable futur...

    25 Sep 2025 Още...
  • icon 1,550 лв - 1,860 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    І. ОСНОВНИ ДЛЪЖНОСТНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ 1.Извършва цялостната дейност по въвеждане на заявки от клиенти в системата, фактуриране на стоки и обр...

    25 Sep 2025 Още...
  • icon 1,800 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Автологистика ООД търси да назначи за гр. София: Касиер фактурист ИЗИСКВАНИЯ Много добри организационни и комуникативни умения; Умения ...

    24 Sep 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

SALES OPERATIONS AND MARKETING ASSISTANT

СОФИЯ МЕД АД
location_on гр. София

icon лв

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Sofia Med is a producer of a wide range of bare or plated rolled and extruded copper and copper alloy products, that are used in a diverse range of industrial, electrical, power distribution, automotive and building applications.

With more than 85 years of manufacturing experience and significant investments, Sofia Med has evolved into a competitive modern European company with a global customer network.

For our Commercial Department we are looking to employ: SALES OPERATIONS AND MARKETING ASSISTANT

Position Summary

The Sales Operations Specialist will participate, coordinate and support commercial processes and perform the role of SAP Key user, reporting to the Marketing and Business Analysis Manager.

MAIN RESPONSIBILITIES:

  • Assists in conducting and analyzing Sales and Production data, preparing relevant reports and presentations;
  • Contribute to defining KPIs and supporting managers in monitoring, calculating, and reporting performance;
  • Organize and participate in internal weekly and monthly meetings;
  • Coordinate the department’s communication with other internal stakeholders (Operations, Production Planning, Controlling, HR, etc.);
  • Conduct research on predefined strategic matters, utilizing both internal and external (online) sources;
  • Support various marketing projects and initiatives across the organization.
PERSONAL CHARACTERISTICS:
  • Strong analytical mindset with a focus on data;
  • Team player with clear and effective communication skills;
  • Positive, reliable, and proactive attitude;
  • Organized, with a keen eye for detail;
  • Professional curiosity and willingness for self-development;
  • Eager to learn and collaborate on cross-functional projects;
  • Capable of handling complex tasks independently.
REQUIREMENTS FOR QUALIFICATION AND PROFESSIONAL EXPERIENCE:
  • University degree (business, economics, or similar profile);
  • Very good command of English;
  • MS Office /proficiency in Excel and PowerPoint/;
  • Experience in a similar position and with ERP systems would be an advantage;
  • Marketing-related degree or skills would be an advantage.
OUR OFFER:
  • Competitive remuneration;
  • Attractive benefits package;
  • Career and professional opportunities;
  • Stability and fairness of the employment relations.
  • Recognition of the individual contribution;
  • Dynamic multinational work environment.
If you are interested in our proposal and want to take the challenge, please send your resume.

The personal information provided by you will be treated as confidential and will be used only for the purpose of the recruitment process. We will contact all short-listed candidates.


лв

info-icon

Мнения и оценки от служители


3.9
Добра
icon icon icon icon icon
2.0
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
3.7
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
2.0
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
3.7
icon icon icon icon icon
Колеги
2.7
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
3.7
icon icon icon icon icon
Местоположение
3.0
icon icon icon icon icon
Общо усещане
1.7
icon icon icon icon icon
Работна среда
4.0
icon icon icon icon icon
Стабилност
2.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
2.0
icon icon icon icon icon
Управление


Необходими основни умения

Необходими основни знания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.