Работа Sales Assistant

67 нови обяви за работа

  • icon 1,160 лв - 1,710 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Сфера на дейност - Бързооборотни хранителни стоки Да обработва ежедневната документация на фирмата. Да асистира в работата на мениджър...

    01 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Верига супермаркети "БОЛЕРО" търси Търговски сътрудник отдел продажби Отговорности: да осъществява срещи с настоящи и потенциални клю...

    29 Aug 2025 Още...
  • icon 1,710 лв / месец (нето) от работодател

    At Astrea Recruitment, we are committed to transforming the challenges of finding a new job into an inspiring path of change and support. With pride, we can say that we have been among the best in the recruitment field for 18 years. We believe that w...

    28 Aug 2025 Още...
  • icon 1,470 лв - 1,860 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Търсим за наш клиент кандидат за позиция Търговски асистент. Предлагаме: Конкурентно възнаграждение, базирано на резултати и постигна...

    26 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    "Топливо" АД е търговско дружество със 70-годишна история, част от групата на Синергон Холдинг. Дългогодишният опит и пазарно присъствие, ...

    21 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    „Белла България” АД е най-големият производител на хранителни продукти в страната и водещ представител на индустрията в Югоизточна Ев...

    14 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Грация СК ЕООД е една от водещите фирми на българския пазар за дистрибуция и логистика на захарни изделия. Компанията е ексклузивен пред...

    06 Aug 2025 Още...
  • icon 2,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    „БОДУ СОД“ търси да назначи служител за позицията „Технически сътрудник“, с адрес гр. София. Описание: 1. Работно време съгласно КТ; 2. О...

    15 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    „Велмакс Лукс“ ЕООД е международна компания, ориентирана в областта на търговията с висококачествени продукти в редица страни на Евро...

    14 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Отчетник - фактурист Евротекс е утвърдена компания в сферата на оползотворяване на текстил и дрехи втора употреба с над 25 години опит. П...

    13 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    LEM – Life Energy Motion At LEM, we help our customers and society accelerate the transition to a sustainable future. Our global team of 1,700 professionals which spans over 15 countries is dedicated to converting technology potential into powerfu...

    09 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    Thermo Fisher Scientific Inc. is the world leader in serving science, with annual revenue exceeding $40 billion. Our mission is to enable our customers to make the world healthier, cleaner, and safer. From advancing life sciences research and solving...

    07 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Фактурист-оператор Фирма за разносна търговия на хранителни стоки ПРОЛЕТ ЕООД гр.Пловдив,търси да назначи служител на длъжност фактури...

    02 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Location: Sofia, Sofia City Province, Bulgaria, Bulgaria Full-time Job On-Site Company Description: About Sutherland: Artificial Intelligence. Automation. Cloud engineering. Advanced analytics. For business leaders, these are key factors of success...

    02 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Фирма Роси ЕООД търси да назначи "Касиер-фактурист" на трудов договор за своя шоурум в град Плевен. Задължения и отговорности: Отлични к...

    02 Oct 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Офис Координатор - Асистент Продажби

СУИТ СИЛВИЯ ИВ EООД
location_on гр. Благоевград

icon 1,160 лв ~ 1,710 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Сфера на дейност - Бързооборотни хранителни стоки

Да обработва ежедневната документация на фирмата. Да асистира в работата на мениджърския екип - подготвя и обработва документи, насрочва срещи и приема обаждания и съобщения. Да поддържа офисната документация в съответния ред с най-голяма прецизност. Да установява и поддържа ежедневни контакти с постоянни и потенциални клиенти; Да осъществява ежедневните обаждания към клиентите на фирмата, да приема и обработва поръчките за деня. Да издава всички съпровождащи търговските екипи документи - стокови, фактури, сертификати и др. документация. Да изготвя оферти, презентира и предлага продуктите на потенциални и настоящи клиенти. Ефективно да менижира трудности и специфични казуси свързани с клиенти. Да взаимодейства активно и да работи екипно с останалите звена и координира действията си с мениджърския екип. Да създава, възпитава и развива положителен имидж на фирмата с нейните контрагенти – партньори, клиенти и др.

Непрестанно да търси възможности и потенциал за развитие и повишаване на финансовите и пазарни резултати на фирмата и нейният положителен имидж!

Умения и характеристики: 1. Динамичност и желание за МНОГО активна работа. 2. Комуникативност и умение за работа с клиенти по телефона 3. Точност и бързина при обработка на стокови и счетоводни документи. 4. Основни счетоводни познания (Достатъчни са наистина основните неща: да умеете да съставяте и обработвате фактури, да оформите и прегледате договор, спрямо съгласувани условия, да предоставяте необходимите входни данни за нуждите на счетоводния отдел) 5. Много добри компютърни умения - бързина! Добри познания MS Office /Excel, Word/ 6. Търговска презентация – умението или изкуството да се представят убедително предимствата и особеностите на даден продукт пред потенциален купувач 7. И най-важното – самочувствие, усмивка, и желание и упоритост за постигане на цели!

Изисквания:

  • Динамична личност с високо ниво на комуникативни и организационни умения;
  • Много добри компютърни умения - работа с Excel, Word;
  • Познание на Microinvest СкладПро е предимство
  • Добра памет
  • Умения за концентрация и при голяма натовареност
  • Опит в сферата на продажбите;

Средна заплата за сектора


1,160 лв ~ 1,710 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

200 лв / месец

максимална

10,000 лв / месец


icon icon icon icon icon

Асистент, продажби


Асистентите в областта на продажбите изпълняват различни общи задачи по поддръжка, например съдействие за разработването на планове за продажба, управление на канцеларски дейности, проверка на фактури на клиенти и други счетоводни документи или записи, събиране на данни и изготвяне на доклади за други отдели на дружествата.

Необходими основни умения

  • извършване на стопанско проучване
  • обработване на пощенски пратки
  • извършване на рутинни офис дейности
  • извършване на чиновнически задължения

Необходими основни знания

  • счетоводни правила
  • продажбени дейности

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.