Работа Sales Assistant
52 нови обяви за работа
-
ЗА КОМПАНИЯТА Аванс е българска компания с над 27-годишен опит в производството, търговията и дистрибуцията на бързооборотни стоки, по п...
-
Sofia Med is a producer of a wide range of bare or plated rolled and extruded copper and copper alloy products, that are used in a diverse range of industrial, electrical, power distribution, automotive and building applications. With more than 85 y...
-
Фирма "Грестокомерс" ЕООД търси да назначи офис служител за Централен офис. #Работа на 5 дневна работна седмица. #Работа на две смени: 08:00ч....
-
1,400 лв / месец (нето) от работодател
Сътрудник отдел продажби / 8-часов работен ден, ИКЕА Пловдив В ИКЕА сте добре дошли, независимо откъде идвате, в какво вярвате и как изгле...
-
Ние сме утвърдена компания за търговия на дребно с облекло. От 2012 г. насам се стремим да се развиваме постоянно. Търсим да присъединим къ...
-
390 лв - 780 лв / месец (нето) от работодател
Търсим да назначим човек, който иска да натрупа знания и опит в сферата на консултански образователни услуги. Работното време е гъвкаво....
-
2,170 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
АСИСТЕНТ ТЪРГОВСКИ ОТДЕЛ Витекс-България ЕООД представлява Марката "VITEX". Предоставяме висококачествени продукти на пазара: за дома, стр...
-
Сътрудник търговски отдел с английски език Искаш ли да се развиваш в динамична среда, където всеки ден е различен? Имаш желание да работ...
-
КАМ 2014 ЕООД е част от най-голямата и бързоразвиваща се търговска верига в Република Северна Македония – лидер в сектора на бързооборотн...
-
ТМ Ауто ЕООД е официалният дилър на TOYOTA и LEXUS за София, част от международната Група Inchcape. Компанията заема водещи позиции на пазара за но...
-
3,000 лв - 3,090 лв / месец (нето) от работодател
Б.А.Б. Консулт – твоят доверен партньор в професионалното развитие! Нашата мисия е да откриваме хора с потенциал и да ги свързваме с комп...
-
В "Сапир" България знаем, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса. ...
-
"ЕС ПИ ОДИТ" ЕООД е лицензиран посредник за намиране на работа в България и чужбина. За наш клиент, утвърдена компания в сферата на търгов...
-
НОВ РИТЪМ, НОВА КАРИЕРА, НОВА ПОСОКА Искаш да бъдеш в среда, където усилията се възнаграждават, а свободното време е част от уравнението? ...
-
1,860 лв / месец (нето) от работодател
Задължения и отговорности за позицията: Координира и административно обслужва продажбите – изготвяне оферти към клиенти, обработка на...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Sales Management Assistant
Пълно описание
Аванс е българска компания с над 27-годишен опит в производството, търговията и дистрибуцията на бързооборотни стоки, по популярна с бранда си Бебо. Дейността на компанията е основно свързана с производството и диструбицията на мокри кърпички, бебешка козметика, хигиенни и почистващи продукти.
Поради разширяване на екипа и структурата на компанията, търсим да назначим мотивиран и проактивен Sales Management Assistant , който да подкрепя търговската дейност на компанията, свързана с производството ни на мокри кърпички и управлението на Private Label проекти.
ЗА РОЛЯТА:
- Участие във воденето на преговори и бизнес кореспонденция с клиенти на компанията
- Подготовка на оферти, ценови листи, продуктови спецификации и презентации.
- Поддръжка на CRM: въвеждане на заявки, проследяване на нови проекти, подготвяне на отчети.
- Координация с производство, планиране на материали и логистика с цел обезпечаване на доставките към клиентите
- Администриране на продуктови досиета, договори, поръчки, етикети и файлове за опаковки.
- Комуникация с клиенти и дистрибутори относно статус на поръчки и нови проекти.
- Изготвяне на отчети свързани с продажбите на клиенти и дистрибутори, както и следене на различни KPI и метрики
- Подготовка на материали, палниране и организация на изложения и бизнес срещи.
✔️ Много добро владеене на английски език ✔️ Отлични комуникационни и организационни умения ✔️ Търговски опит в FMCG сектора се счита за предимство ✔️ Умения за работа в динамична среда ✔️ Способност за работа в екип ✔️ Отлична компютърна грамотност, вкл. Microsoft Office Пакет (Word, Excel, etc.)
УСЛОВИЯ НА РАБОТА
- Мотивиращо възнаграждение
- Екипна атмосфера
- Възможност за кариерно развитие
Средна заплата за сектора
1,480 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
200 лв / месец
10,000 лв / месец
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.