Работа Sales Assistant
33 нови обяви за работа
-
Leading vertically integrated European manufacturer of lead-acid batteries for various applications such as starter batteries for cars, trucks and commercial vehicles, telecommunications, industrial, army power, locomotive and leisure. The lead-acid ...
-
Ай Би Ай Ко с удостоверение за трудово посредничество в България (номер 2981) търси Специалист обслужване на онлайн магазин за парфюмерия ...
-
Верига супермаркети "БОЛЕРО" търси Търговски сътрудник отдел продажби Отговорности: да осъществява срещи с настоящи и потенциални клю...
-
1,700 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
„Алфа Консулт България“ е утвърдена агенция за подбор на персонал с над 7 години опит. Търсим за наш клиент - утвърдена компания с дългог...
-
1,500 лв - 3,000 лв / месец (нето) от работодател
"Велмакс Лукс" е иновативна компания с международен опит, специализирана в областта на директните продажби на продукти за здраве, комфор...
-
Inside sales support advisor with spanish or italian with english (day and later shifts)
Астреа Рикрутмънт Eоодгр. София
2,020 лв - 2,640 лв / месец (нето) от работодател
At Astrea Recruitment, we’ve been turning job searches into exciting new beginnings for 18 years! With offices in Bulgaria and Serbia, we connect top talent with leading Bulgarian and international companies. We believe in helping people grow into ...
-
Ние сме лидер в производството на опаковки за хранително-вкусовата и фармацевтичната индустрия. Поради разширяване на нашата производс...
-
1,160 лв - 1,710 лв / месец (нето) от работодател
Сфера на дейност - Бързооборотни хранителни стоки Да обработва ежедневната документация на фирмата. Да асистира в работата на мениджър...
-
За наш клиент, търсим да назначим: Асистент в търговски отдел Основни изисквания: Предишен опит на подобна позиция – предимство, но не ...
-
Фирма "Грестокомерс" ЕООД търси да назначи офис служител за Централен офис. #Работа на 5 дневна работна седмица. #Работа на две смени: 08:00ч....
-
1,400 лв / месец (нето) от работодател
Фирма „Техномат-Меркурий“ ЕООД е български производител на висококачествени обувки от естествена кожа. Във връзка с разширяване на де...
-
Expert Allies is an employee-focused company committed to outsourcing and delivering top-tier software specialists to our clients. We believe success comes from constant improvement. That’s why we invest in our people—providing ongoing education...
-
Hilton Sofia hotel boasts 259 bedrooms, 20 suites, OXBO Restaurant, Regale Bar, 13 meeting rooms including 1 Grand Ballroom. WHO WE ARE? Located in the heart of the city, surrounded by the South Park, Hilton Sofia elevates its signature hospitality...
-
ФАКТУРИСТ - за офиса в гр. София, кв. Военна рампа Издава стокови разписки и фактури Своевременно документира и отчита ежедневните стоков...
-
Създаден преди 29 години, днес „Мистрал“ е национален дистрибутор на пакетирани хранителни стоки и една от водещите организации в бързо...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Sales Assistant with English Based in Sofia, Ref. # MT-SF-0425
Job Profile
The Sales Assistant is part of the Group Trading Company and serves as supporting function to the sales team. The Sales Assistant is responsible for coordinating day-to-day orders from customers, providing online and telephone assistance to customers, manage and update existing database with client’s details. The Sales Assistant would also take part in other areas within the domains of the Group Trading Company such as coordinating order confirmation for delivery and preparing documentation. The Sales Assistant will work in close collaboration with the Sales Manager, who will also act as his first line manager.
Your tasks:
- Coordinate day-to-day orders from customers;
- Provide telephone and electronic (e-mail) assistance to international customers;
- Prepare order confirmations for delivery;
- Follow up transfer receptions in coordination with management;
- Work in coordination with the production plant;
- Provide sufficient information and feedback from clients;
- Manage and update the existing database with clients details;
- Maintain process flow in the office when needed.
Requirements:
- Bachelor or Master degree, preferably in Engineering or Economics;
- Minimum 2 years of professional experience on an administrative role;
- High service attitude and strong analytical skills;
- Excellent computer skills (MS Outlook, MS Excel, MS Power Point), an advantage will be SAP S/4HANA experience;
- Fluency in English and Spanish;
- Excellent written and verbal communication skills;
- Proactive, dynamic and organized personality.
Our offer:
- Job position in an fast growing company;
- Company trainings;
- Competitive remuneration package.
Monbat recognizes and appreciates the value and contributions of individuals with diverse backgrounds and experiences. The personal data provided by you will be processed for the purposes of the recruitment process. Monbat takes the responsibility to handle, use and store your personal data, ensuring its protection in secret from the third parties.
Средна заплата за сектора
1,670 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
200 лв / месец
10,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Асистент, продажби
Асистентите в областта на продажбите изпълняват различни общи задачи по поддръжка, например съдействие за разработването на планове за продажба, управление на канцеларски дейности, проверка на фактури на клиенти и други счетоводни документи или записи, събиране на данни и изготвяне на доклади за други отдели на дружествата.
Необходими основни умения
- извършване на стопанско проучване
- обработване на пощенски пратки
- извършване на рутинни офис дейности
- извършване на чиновнически задължения
Необходими основни знания
- счетоводни правила
- продажбени дейности
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.