Работа Касиер Счетоводство Трз в София

13 нови обяви за работа

  • icon 2,330 лв - 2,680 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    След 26 години устойчиво присъствие на Българския и световен пазар, ние от ДЕБУЛКО продължаваме да се развиваме в сферата на проектиране...

    10 May 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Express One България е част от куриерската мрежa на Австрийски Пощи (Post AT) в Централна и Източна Европа с основна дейност доставката на вътрешн...

    08 May 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Екипът ни се разраства и търсим да нaзначим служител за позицията „Специалист Работна заплата“. Отговорности на позицията: Цялостно а...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Във връзка с разширяване на дейносттa на фирма „ЕВРО ИМПЕКС“ ЕООД град София, дружеството обявява конкурс за длъжност сътрудник в отдел...

    07 May 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Ние сме голям Холдинг.Оперираме в няколко различни сфери. Гордеем се с нашите впечaтляващи хотелa, спортни зали и ресторанти.Стараем се д...

    26 Apr 2024 Още...
  • icon 2,820 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    За своя мотивиран екип, търсим ЕКСПЕРТ СЧЕТОВОДИТЕЛ, ТРЗ - отговорен, позитивен и с умение за работa в екип. Нашето предложение: 5- дневна ...

    23 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Биомет е основана през 1991 и е една от водещите и най- бързо рaзвиващи се транспортни компании в България и Европа. Фирмата притежава офиси...

    22 Apr 2024 Още...
  • icon 1,320 лв - 1,550 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Администриране на дейностите по назначaване, преназначаване и освобождаване на служители, включително обработка на съпътстващата доку...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Гранд хотелс е компания оперираща в няколко рaзлични сфери. Гордеем се с нашите впечaтляващи хотела, спортни зали и ресторанти.Стараем се...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Описание на позицията: Изготвя необходими документи, свързани с нaзначаване, преназначаване, освобождаване и други документи във връзк...

    16 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Аджибадем Сити Клиник е една от най-големите групи лечебни заведения в България с водеща роля в предоставянето на медицински услуги в ра...

    15 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    WALLTOPIA е световният лидер в производството на изкуствени стени за катерене и съоръжения за aктивно забавление. От 1998 г. до днес имаме успеш...

    15 Apr 2024 Още...
  • icon 2,170 лв - 3,180 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    DEKRA Arbeit Group, with its more than 120 locations throughout Europe, is one of the most successful and innovative organizations in the area of personnel services. It is part of the DEKRA SE holding company, headquartered in Stuttgart, Germany, and...

Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

ОПЕРАТИВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ /ТРЗ

DEBULCO
location_on гр. София

icon 2,330 лв ~ 2,680 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


След 26 години устойчиво присъствие на Българския и световен пазар, ние от ДЕБУЛКО продължаваме да се развиваме в сферата на проектирането и производството на висок клас метални изделия за топ 100 водещи фирми от България и чужбина от най-различни индустрии. С постоянство и професионализъм спечелихме доверието на много български и чуждестранни клиенти и си извоювахме репутация на надежден и отговорен партньор и работодател. В ДЕБУЛКО работим с последно поколение машини марки BYSTRONIC, DMG, TRUMF/ PRIMA POWER, роботи за заваряване и шлйфане FANUC/ DAIHEN, CNC 3D машини, инструменти и оборудване на най-високо ниво. Използваме SAP като ЕRP система, която повишава нашата ефективност и автоматизира процеса на работа. В производствените ни бази прилагаме и най-иновативните практики за работа във всички процеси на нашето производство - без компромиси в условията на труд. Успехът на нашата компания е гъвкавост, позитивно отношение и способност да намираме бързи решения за клиентите ни, чрез енергията и страстта на хората – най-ценния ни капитал. Във връзка с развитието ни, ДЕБУЛКО търси да назначим колега, който да се присъедини към екипа ни, за позицията: ОПЕРАТИВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ /ТРЗ

Отговорности свързани с позицията:

  • Приема, проверява и класифицира постъпващата счетоводна и ТРЗ документация;
  • Текущо въвежда и осчетоводява първични и вторични счетоводни документи;
  • Обработва фактури за продажби и покупки;
  • Изготвя вътрешнофирмени месечни справки и отчети;
  • Обработва и администрира обща счетоводна документация, свързана с отчети за командировъчни, входящи данни за заплати и ТРЗ информация;
  • Засича и проследява плащанията към клиенти и доставчици;
  • Води досиета на служителите и подпомага процеса по назначаване и въвеждане на нови колеги;
  • Администрира присъствените форми, отпуски, болнични и комуникира със счетоводната фирма и службата по трудова медицина;
  • Координира със счетоводната фирма изготвянето трудови договори, допълнителни споразумения, длъжностни характеристики, заповеди за прекратяване и др..


Изисквания към позицията:

  • Опит в областта на оперативното счетоводството над 1 година;
  • Прецизност и внимание към детайлите при работа с документи и файлове;
  • Опит в администрирането на персонал и основни познания по трудово правни отношения;
  • Позицията е подходяща за кандидати с опит в оперативното счетоводство, а опит в администрирането на персонал ще е серизно предимство;
  • Опит със SAP - FI модул ще е голямо предимство;
  • Базово ниво на английски език – писмено ще е предимство;
  • Добро владеене на офис приложенията – word, excel;
  • Опит управление на различни задачи и способността да спазва срокове;


Компанията предлага:

  • Въвеждащо практическо обучение спрямо предходния ви опит;
  • Висок стандарт и условия на работа в среда на позитивно отношение;
  • Съвременен подход и отношение към служителите;
  • Социален пакет – ваучери на стойност 200 лв, Великденски и Коледни премии;
  • Изрядни трудово правни отношения и реални осигуровки; годишни увеличения спрямо инфлацията и работното представяне;
  • Вътрешно фирмено обучение за работа с SAP (FI модул), ISO;
  • Работно време Понеделник - Петък : 07:45ч – 16:30;


В случай, че обявата представлява интерес и искате да разбере повече за тази възможност, моля изпратете CV.

Само одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю. На всички останали благодарим за отделеното време!

Уведомяваме Ви, че данните, които ни предоставяте, се обработват и съхраняват в съответствие с изискванията на ЗЗЛД и подлежат на специален режим на защита.

Средна заплата за сектора


2,330 лв ~ 2,680 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

300 лв / месец

максимална

3,500 лв / месец

Мнения и оценки от служители


1.7
Непредпочитана
icon icon icon icon icon
2.5
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
1.9
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
1.5
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
0.9
icon icon icon icon icon
Колеги
2.0
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
2.1
icon icon icon icon icon
Местоположение
1.0
icon icon icon icon icon
Общо усещане
1.0
icon icon icon icon icon
Работна среда
1.0
icon icon icon icon icon
Стабилност
1.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
1.0
icon icon icon icon icon
Управление

Отчетник, платежни ведомости


Отчетниците на платежни ведомости управляват справките за работното време и фишовете за заплата на служителите. Те проверяват дали информацията е точна. Отчетниците на платежни ведомости проверяват извънредния труд, отпуските по болест и годишните отпуски. Те разпределят фишовете за заплата.

Необходими основни умения

  • проследяване на финансови трансакции
  • преглеждане на бюджетите
  • изчисляване на работните заплати
  • извършване на финансови трансакции
  • проверка на ведомости за заплати
  • водене на платежна ведомост

Необходими основни знания

  • математика
  • видове пили

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.