Работа Management Assistant в София

25 нови обяви за работа

  • We work smart and we work hard. We are DevriX. About the Company DevriX is a team of 50 founded in 2010 in Sofia, recognized as a “Top 20 WordPress Agency” worldwide. After pioneering the “WordPress Retainers” business model back in 2015, we...

    07 Apr 2022 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Assistant Operations Manager About Us We are the food travel experts. So, what does that mean? It means that we are experts in creating and running food outlets in locations where people are on the move (Airports and Railway stations). Operating in n...

    12 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Assistant Operations Manager About Us We are the food travel experts. So, what does that mean? It means that we are experts in creating and running food outlets in locations where people are on the move (Airports and Railway stations). Operating in n...

    14 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    „Софийска вода” АД осигурява услугите по водоснабдяване, канализация и пречистване на води в Столична община. Компанията е най-големия...

    07 Oct 2025 Още...
  • icon 2,330 лв - 4,080 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Balkantel Ltd. is an engineering company specializing in R&D, manufacturing and integration of technology in critical infrastructure. With over 30 years of engineering experience and in partnership with worldwide technology leaders, companies fro...

    02 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    We are: Bulwork is the first IT recruitment agency in Bulgaria with 24 years of stable presence in the market. The company has established a reputation for delivering high-quality services to clients and candidates. We respect the candidates' wishes...

    14 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    WALLTOPIA is the global leader in the manufacturing of climbing walls and active entertainment facilities. Since 1998 we have successfully completed over 2,000 projects in 78 countries across 6 continents. Due to the increased workload in our Purcha...

    13 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    В помощ на нашият изпълнителен директор търсим организиран, дискретен и комуникативен личен асистент за подпомагане на ежедневната му ...

    13 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    За нашия екип търсим СПЕЦИАЛИСТ ЛОГИСТИКА: Основни изисквания: Добри комуникационни умения и работа с логистични / транспортни фирми з...

    07 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Асистент към отдел Прогнозиране, снабдяване и контрол на доставките T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързо...

    06 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Postbank has over 30-years’ presence as one of the leaders in Bulgaria’s banking sector. The bank is a decisive factor in innovation, in shaping the country’s banking trends in recent years and award-winning for its innovation. We are looking ...

    01 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    LEM – Life Energy Motion At LEM, we help our customers and society accelerate the transition to a sustainable future. Our global team of 1,700 professionals which spans over 15 countries is dedicated to converting technology potential into powerfu...

    01 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    "Лили Дрогерие" оперира успешно на територията на България от началото на 2010 година. За 15 години успяхме да се превърнем в една от най-раз...

    30 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    DSV – Глобален транспорт и логистика. В DSV ще се присъедините към талантлив екип, който работи с отдаденост, за да предостави на клиенти си...

    25 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Human Power BG е HR агенция, която предлага консултации и подбор на персонал за едни от най-добрите компании в България. ~~~ Във връзка с разраств...

    24 Sep 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

Business Operations Coordinator

DevriX
location_on гр. София

icon 1,820 лв / месец (изчислена от Yox)

Пълно описание


We work smart and we work hard. We are DevriX.

About the Company DevriX is a team of 50 founded in 2010 in Sofia, recognized as a “Top 20 WordPress Agency” worldwide. After pioneering the “WordPress Retainers” business model back in 2015, we’ve developed successful long-term relationships with clients varying from some of the largest publishers on the planet to Fortune 1000 and rapidly growing Bay Area startups. We’re looking for a particularly motivated Business Operations Coordinatorto work closely with the executive team, supporting strategic business initiatives, coordinating assignments across different stakeholders internally and externally, setting appointments, preparing reports, and participating in company-wide PR and brand activities. The ideal candidatewill be responsible for taking care of the daily tasks needed to keep our internal initiatives running smoothly. This means helping with administrative work derived from executive meetings or company objectives, coordinating weekly goals with other team members while ensuring that everyone is working toward the same goals on the same schedule.What you’ll do:
  • Coordinating cross-functional teams and their activities.
  • Ensuring accurate communication while gathering details and reporting back to leadership.
  • Identifying and indicating risks, delays, or obstacles in accomplishing tasks.
  • Keeping track of both one-off assignments and regular activities assigned from the executive team.
  • Taking meeting minutes.
  • Assisting with schedule management with partners or vendors.
  • Attending meetings along with (or on behalf of) executive leaders during product demos, vendor pitches, webinars.
  • Liaising with event organizers and vendors, gathering the necessary information to effectively collaborate with little to no back-and-forth from leadership.
  • Participating in content calendar ideation across multiple digital channels.
  • Following and gathering industry insights and reports that could facilitate the decision-making process.
What You’ll Need To Succeed: Fluency in English (excellent verbal and written communication skills) Business or digital aptitude (degree in marketing or MBA may be considered a plus) Strong communicational and organizational skills (former experience in an assistant/manager role is considered a plus) Time management and multitasking skills Proactivity and motivation A visionary thinker passionate about teamwork Determination to grow quickly in a truly dynamic environment Later shift availability would be considered an advantage for collaborationWhat’s in it for you:
  • A culture of self-management, decision making, and brutally honest feedback – for real
  • Day-to-day collaboration with top WordPress experts – 9 WordPress Core contributors, a number of Open source plugin and theme developers, meetup organizers, and speakers recognized across Europe and beyond
  • A truly agile, fast-paced environment without a ton of unnecessary paperwork (iterative improvements through quick experiments)
  • Interesting and challenging projects that will develop your skillset further and help you stay up to date with the latest technologies and best practices in your field of interests
  • Hard-working yet friendly working environment where team spirit is integral and business aptitude is developed in every single department
  • Ongoing projects that could last forever instead of hit-and-run one-offs
  • Working with highly determined executives eager to mentor and develop future leaders within the organization
  • Consulting opportunities since our clients don’t hire us as a vendor, but a technical partner
If you feel interested and challenged by this position whilst meeting the given criteria, we would be glad to hear from you and further discuss your professional aspirations. All applications will be treated with strict confidentiality. Only short-listed candidates will be contacted.

Средна заплата за сектора


1,820 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

650 лв / месец

максимална

4,500 лв / месец

Мнения и оценки от служители


3.4
Добра
icon icon icon icon icon
3.2
icon icon icon icon icon
Общо усещане
3.3
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
2.8
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
3.3
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
3.3
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
3.0
icon icon icon icon icon
Управление
4.3
icon icon icon icon icon
Колеги
4.0
icon icon icon icon icon
Местоположение
4.0
icon icon icon icon icon
Стабилност
3.7
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
3.5
icon icon icon icon icon
Работна среда


Необходими основни умения

Необходими основни знания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.