
МОНБАТ работа
9 резултата
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Офис асистент
Пълно описание
Вярваме, че успехът ни се гради върху хората – вдъхновени, отдадени и търсим ентусиазиран и проактивен колега, който да стане част от екипа ни, базиран в София.
Длъжностен профил: Офис асистент Офис асистентът играе решаваща роля за създаването на положително първо впечатление за служителите и посетителите. Като първа точка за контакт управлява рецепция, обработва запитвания и гарантира безпроблемна работа в офиса. Идеалният кандидат има отлични комуникативни умения, приятелско поведение и силно чувство за дискретност и професионализъм.
Основни отговорности: · Посреща посетители, клиенти и служители по приятелски и професионален начин · Управлява входящи обаждания, входяща и изходяща кореспонденция · Подготвя и сервира напитки и леки храни по време на срещи · Съдейства и координира събития, вечери и неформални срещи · Осигурява подкрепа за кетъринг и логистика, ако е необходимо · Заявява офис консумативи · Координира поддръжката на офис пространствата
Административна подкрепа: · Изготвя документи, протоколи, презентации · Прави резервации за бизнес пътувания · Съдейства с покани за виза, заявления и документация при необходимост · Ефективно комуникира с вътрешни екипи
Изисквания: · Опит като офис асистент или в подобна роля е съществено предимство · Много добри умения за управление на времето · Отлични вербални и писмени комуникационни умения на български и английски език · Владеене на Microsoft Office · Силни организационни способности · Точност, дискретност и надеждност · Работа с чувствителна информация · Умения за работа с офис техника · Професионален външен вид и поведение · Шофьорска книжка, категория Б
Какво предлагаме? · Гъвкаво работно време и конкурентно възнаграждение · Възможност да си част от международна група с визия за устойчиво бъдеще · Динамична работна среда с възможности за развитие · Култура, която цени многообразието и насърчава приобщаването.
Ако търсиш смислена кариера, ние искаме да чуем за теб!
Кандидатурите ще бъдат разглеждани при пълна конфиденциалност. Само одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю. Личните данни се обработват съгласно ЗЗЛД.
Очакваме твоята автобиография още днес!
Мнения и оценки от служители
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.