Работа Linux Системен Администратор
13 нови обяви за работа
-
СИСТЕМЕН АДМИНИСТРАТОР Ние сме КРЕЗ ЕООД – българска компания, която стартира своята търговска дейност в град Пазарджик през далечнат...
-
CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...
-
Системен Администратор Ние сме Кеш Кредит – компания с лидерска позиция в кредитирането. Отличителни за нас са – иновативният подход к...
-
ЕВРО ГЕЙМС ТЕХНОЛОДЖИ ООД е производител на игрални съоръжения и казино оборудване. Компанията е сред най-бързо развиващите се фирми в Б...
-
Ние търсим проактивен и отговорен Системен администратор който да се присъедини към нашия екип и да бъде ключова част от поддръжката и р...
-
System Administrator You’ll know A1 Bulgaria is the right place for you if you are driven by: Opportunities to learn and build your career; Meaningful work in a stable and fast-paced company; Diversity of people, projects, and platforms; A suppor...
-
Due to a significant expansion of our IT team in Sofia, we are currently looking for a highly motivated person who meets our expectations for a System Administrator. Your Responsibilities: Install, configure, troubleshoot and support MS Windows ser...
-
Аико Мулти Консепт ООД е водеща фирма, доказала се на българския пазар, като първокласна марка за интериорни и екстериорни решения за до...
-
3,000 лв - 3,800 лв / месец (нето) от работодател
Top Skills Recruitment is a recruitment agency established by professionals with many years of experience in Business Process & IT Outsourcing. Our higher aim is to find and bring out the best in our candidates so they can land their desired job and ...
-
System Administrator Identity & Access Management Since 1954 Liebherr Appliance Division has developed and produced a wide range of high quality cooling and freezing appliances. We always inspire our customers with new benefits and also exceed the l...
-
We are BULWORK: The first IT & TELCO recruitment agency in Bulgaria has had more than 24 years of stable presence in the market. We have established a reputation for delivering high-quality services to clients and candidates. We respect the candidat...
-
“Автокомерс 93” ООД е лидер във вноса и продажбата на авточасти, автохимия и други консумативи за всички видове леки, лекотоварни и тежк...
-
Job Description: About AML RightSource We are AML RightSource, the leading technology-enabled managed services firm focused on fighting financial crime for our clients and the world. Headquartered in Cleveland, Ohio, and operating across the globe,...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Ние сме КРЕЗ ЕООД – българска компания, която стартира своята търговска дейност в град Пазарджик през далечната 2002 година. Към днешна дата корпорацията притежава два хипермаркета с две логистични бази – една от тях в столицата на България, както и складови площи, простиращи се на хиляди квадратни метри. Поддържайки мотото „Всичко от едно място", номенклатурата на КРЕЗ надхвърля 70 000 продукта, които обхващат всички нужди на домакинството, строителството, обзавеждането, занаятчийството и още много професии и интереси.
За нас успехът зависи от хората, които стоят зад него, затова сега имаме нужда от човек на позиция:
Системен Администратор
Основни отговорности:
Инсталиране, конфигуриране и оптимизиране на Linux сървъри, базирани на CentOS, Red Hat и Ubuntu;
Внедряване и поддържане на репликация и клъстериране на базата данни за висока наличност;
Поддържане на актуалност с последните функции и най-добри практики на PostgreSQL;
Документиране на конфигурациите на базата данни и сървъра, процедури и политики;
Отстраняване и разрешаване на проблеми, свързани с базата данни и сървъра, и предоставяне на техническа поддръжка;
Извършване на редовни архивирания и процедури за възстановяване за защита на целостта на данните;
Осигуряване на сигурността на базата данни, включително контрол на достъпа на потребителите и криптиране на данни;
Наблюдение и анализ на мрежовия трафик за необичайна активност и потенциални заплахи;
Оценки на сигурността и тестове за пропуски и уязвимости в инфраструктурата;
Разработване и внедряване на политики, протоколи и процедури за сигурност;
Основни изисквания:
Висше образование в ИТ областта;
Опит на такава позиция минимум 3 години;
Опит в инсталиране, конфигуриране и поддържане на PostgreSQL бази данни на Linux сървъри - предимство;
Отлично владеене на английски език;
Отговорност, лоялност, екипност;
Компанията предлага:
Постоянен трудов договор;
Отлично възнаграждение;
Фитнес зала на ваше разположение;
Гъвкаво работно време – на място в компанията;
Отстъпка на продукти в компанията;
Работа в млад и динамичен екип;
Средна заплата за сектора
2,000 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
600 лв / месец
12,000 лв / месец
Администратор на икт системи/администраторка на икт системи
Администраторите на ИКТ системи отговарят за поддръжката, конфигурирането и надеждното функциониране на компютърните и мрежовите системи, сървърите, работните станции и периферните устройства. Те могат да придобиват, инсталират или надграждат компютърни компоненти и софтуери; да автоматизират рутинни задачи; да пишат компютърни програми; да отстраняват неизправности; да обучават и контролират персонала; и да предоставят техническа поддръжка. Осигуряват оптимална цялост, сигурност, архивиране и ефективност на системата.
Необходими основни умения
- мигриране на съществуващи данни
- осигуряване на техническа документация
- прилагане на системни организационни политики
- администриране на ИКТ система
- прилагане на политики за безопасно ползване на ИКТ
- управление на промени в ИКТ система
Необходими основни знания
- организационни политики
- библиотеки за софтуерни компоненти
- хардуерни компоненти
- програмиране на ИКТ система
- методики за осигуряване на качеството
- изисквания за потребител на ИКТ система
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.