Работа Human Resources Expert
46 нови обяви за работа
-
Специалист Човешки ресурси Грифид Хотели ЕООД търси мотивирана и отговорна личност за позицията Специалист Човешки ресурси. Основната...
-
As pioneers and global leader, Hiab is ambitious to write forward our success story, inspiring and shaping our industry. The world in which we operate with our class-leading products, intelligent services and innovative digital solutions is constantl...
-
1,500 лв - 3,000 лв / месец (нето) от работодател
Основни отговорности: Координиране и управление на процедури по назначаване, преназначаване и освобождаване на служителите. Подготовк...
-
HR Specialist #Forward Your Career It takes a special kind of drive to keep the world moving and due to growth, we are looking for an enthusiastic HR Specialist to join and strengthen our local HR team. The role is well-suited for a detail-oriente...
-
2,520 лв - 3,540 лв / месец (нето) от работодател
HR Generalist Balkantel Ltd. is an engineering company specializing in R&D, manufacturing and integration of technology in critical infrastructure. With over 30 years of engineering experience and in partnership with worldwide technology leader...
-
"БОЛЕРО "ООД търси: Служител Човешки ресурси. Описание на длъжността (задължения и отговорности): Изготвя ТД и допълнителни споразумени...
-
"Next Level Fitness" е бързо развиваща се иновативна фитнес компания, чиято мисия е да създаде свят, в който фитнесът носи здраве на всеки. Започна...
-
Inditex is one of the largest fashion distribution groups in the world, with eight commercial brands: Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home. We are what you wear to work, what you decide to decorate your life wit...
-
КРЗ „Одесос“ АД е водещ кораборемонтен завод в Черноморския регион, разполагащ със солидна и отлично оборудвана база на докуване на ко...
-
1,550 лв - 1,710 лв / месец (нето) от работодател
Администриране на дейностите по назначаване, преназначаване и освобождаване на служители, включително обработка на съпътстващата доку...
-
Специалист човешки ресурси - по заместване Ние сме Орно АД – устойчиво растяща дистрибуторска компания в бързооборотния сектор, предст...
-
Company Description Experian is a global data and technology company, powering opportunities for people and businesses around the world. We help to redefine lending practices, uncover and prevent fraud, simplify healthcare, provide digital marketing...
-
Търсим специалист за подбор на персонала със следните задължения: Администрира трудови правоотношения, следи, поддържа и актуализира и...
-
KOSTAL develop and produce technologically advanced electronic, electromechanical and mechatronic products for major industrial organizations. The Group has 46 locations world-wide in 21 countries on four continents, with a work-force of about 19.00...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Служител Човешки Ресурси
Пълно описание
Основната дейност на фирмата е управление на Грифид Хотели - престижна българска хотелска верига, носител на множество национални и международни отличия за качество и обслужване. Грифид Хотели са 8 високо-категорийни хотела, които работят по схемата Ultra All inclusive.
Основни отговорности на длъжността:
- Отговаря за наемането на чуждестранни работници;
- Организира процеса по подбор на чуждестранен персонал;
- Осъществява комуникация с институции.
- Изработва трудови договори и набор от документи за представяне в сектор„Миграции“ и НАП;
- Спомага при организиране на транспорт и настаняване на чуждестранните служители;
- Оказва съдействие на чуждестранните служители за разкриване на банкови сметки, при болест и в други ситуации.
- Висше образование;
- Предишен опит на подобна позиция би бил предимство;
- Опит в работата с документи и институции;
- Работно ниво на английски език (задължително), руски език (би било плюс);
- Отлични комуникационни и организационни умения;
- Проактивност, отговорност и мотивация към работния процес;
- Умение за работа в екип и спазване на срокове.
- Постоянна заетост;
- Мотивиращо възнаграждение;
- Служебен транспорт;
- Възможности за развитие;
Средна заплата за сектора
2,000 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
6,000 лв / месец
Експерт, управление на човешките ресурси
Експертите по управление на човешките ресурси разработват и изпълняват стратегии, които помагат на техните работодатели да изберат и задържат на работа персонала с подходящи квалификации в съответния бизнес сектор. Те набират персонал, подготвят обявите за работа, провеждат събеседвания и съставят списъци с избрани кандидати, преговарят с агенциите по заетостта и определят условията на труд. Освен това служителите, отговарящи за човешките ресурси, администрират заплащането, преглеждат заплатите и дават консултации във връзка с обезщетенията и трудовото право. Те организират възможности за обучение с цел повишаване на ефективността на служителите.
Необходими основни умения
- прилагане на корпоративните политики
- наемане на служители
- интервюиране на хора
- оценяване на характера на дадено лице
- използване на техники за комуникация
- договаряне на трудови споразумения
Необходими основни знания
- трудово законодателство
- предложения на пазара на труда
- трудовото право
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.