Работа Team Manager в Пловдив

10 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    MyCredit е небанкова финансова институция, специaлизирана в отпускането на потребителски заеми от 100 до 200 000 лв на лица с доказан и недоказан ...

    19 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Креди Йес е международна финансова институция, ориентирaна в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 година...

    12 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Our client, a leading German product company, designs and builds exceptional wheel-loaders for diverse global applications. Known for their steadfast commitment to quality and stability, they are trusted across multiple sectors. Currently Seeking: T...

    08 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Глатех ЕООД е международна компания в облaстта на функционалните панти, разположена в промишлена зона близо до град Пловдив. Компанията ...

    07 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Искаш ли да работиш в компания, в която човекът имa значение? Ела и се присъедини към нас и нашата мисия да предлагаме на Клиентите си реш...

    07 Nov 2024 Още...
  • Senior php developer

    Bica

    гр. Пловдив

    icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Our client is SaaS company, which empower businesses to achieve peak event marketing. Their platform streamlines event management through smart, automated workflows, boosting both efficiency and impact. What you’ll do: Develop high-quality code a...

    07 Nov 2024 Още...
  • Product manager

    Bulwork

    гр. Пловдив

    icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    PRODUCT MANAGER We are Bulwork: The first IT recruitment agency in Bulgaria with almost 24 years of stable presence in the market. The company has established a reputation for delivering high-quality services to clients and candidates. We respect t...

    15 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Stradivarius is one of the Inditex Group’s young fashion brands aimed at passionate and creative individuals. The people who work at Stradivarius are full of talent and enjoy building the brand day by day. A passion for fashion, style and the lates...

    18 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    At Astrea Recruitment, we are committed to transforming the challenges of finding a new job into an inspiring path of change and support. With pride, we can say that we have been among the best in the recruitment field for 17 years. We believe that w...

    18 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Postbank is looking for an Account Manager in Medium Corporate Clients Department/ Corporate Banking Division for Plovdiv. Requirements: The successful applicant will be entrusted with the following main tasks: Responsible for the fulfillment of th...

    18 Oct 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

ОФИС МЕНИДЖЪР

МОЯТ КРЕДИТ EООД
location_on гр. Пловдив

icon 1,590 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


MyCredit е небанкова финансова институция, специaлизирана в отпускането на потребителски заеми от 100 до 200 000 лв на лица с доказан и недоказан доход. Във връзка с развитието на нашата компания, търсим амбициозен, проактивен, динамичен и отговорен служител за позицията "ОФИС МЕНИДЖЪР“ за град Пловдив.

Основни задължения:

  • Планира, организира и координира цялостната дейност в търговския офис;
  • Наема и обучава мениджъри и кредитни консултанти:
  • Изготвя справки и отчети, свързани с представянето на офиса;
Ако Вие сте:
  • с висше икономическо или друго подходящо образование;
  • организиран и дисциплиниран;
  • с опит в управлението на хора;
  • с опит в дирекните продажби;
Ние Ви предлагаме:
  • фирмено обучение и повишаване на квалификацията;
  • работа в динамична среда;
  • предизвикателство за сформиране и управление на екип;
  • възможност за израстване в йерархията на компанията;
  • атрактивно възнаграждение обвързано с личните Ви постижения.
Ако всичко описано до тук отговаря на Вашите изисквания и възможности, моля изпратете Вашата автобиография с актуална снимка и мотивационно писмо. Ще се свържем само с предварително одобрените кандидати по документи.

Средна заплата за сектора


1,590 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

38,600 лв / месец


icon icon icon icon icon

Офис мениджър


\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.

Необходими основни умения

  • даване на указания на персонала
  • задоволяване на нуждите от канцеларски материали
  • ръководене на служители
  • използване на различни комуникационни канали
  • поддържане на офис системите
  • използване на офис системи

Необходими основни знания

  • управление на разходите
  • офисен софтуер

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.