Работа Store Assistant Manager в София

84 нови обяви за работа

  • icon 2,020 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Account Manager with French Sofia/hybrid 31.000-36.000 BGN gross/year + 15% bonus Nordic Recruitment & Consulting offers efficient IT and Cyber Security recruitment and business consulting in Bulgaria - and beyond. Having long experience in recrui...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Key Account Manager We are looking for a Key Account Manager to join our team We are PALLADIUM LTD, a company with over 30 years of experience - a leading international distributor and manufacturer of work clothing, safety shoes and protective eq...

    21 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Postbank is looking for an Account Manager in Medium Corporate Clients Department/ Corporate Banking Division for Sofia. Requirements: The successful applicant will be entrusted with the following main tasks: Responsible for the fulfillment of the ...

    20 Mar 2025 Още...
  • icon 2,210 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    ЗАМ. УПРАВИТЕЛ за магазини BILLA - гр. София, ИЛИНДЕН Сигурни сме, че ни познаваш и все пак да ти се представим накратко: Ние, BILLA, сме една от ...

    19 Mar 2025 Още...
  • icon 2,770 лв - 3,810 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    ЗАМЕСТНИК УПРАВИТЕЛ СУПЕРМАРКЕТ Търговска верига Фантастико търси да назначи отговорен и лоялен служител на позицията Заместник упра...

    14 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...

    13 Mar 2025 Още...
  • icon 2,210 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    ЗАМ. - УПРАВИТЕЛ за магазин BILLA - гр. София, ОБЕЛЯ Сигурни сме, че ни познаваш и все пак да ти се представим накратко: Ние, BILLA, сме една от на...

    13 Mar 2025 Още...
  • icon 2,210 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    ЗАМ. УПРАВИТЕЛ за магазин BILLA - гр. София, ХЛАДИЛНИКА Сигурни сме, че ни познаваш и все пак да ти се представим накратко: Ние, BILLA, сме една о...

    13 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Are you a motivated, communicative and career-focused person? Do you want to be part of a friendly, experienced and ambitious sales team? Are you looking for a successful career in the field of international sales with plenty of opportunities for per...

    13 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Ние сме криейтив агенция с индивидуален подход към всеки клиент. Търсим отговорен и оперативен човек, който ще допълни екипа ни. За да се...

    13 Mar 2025 Още...
  • icon 2,210 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    ЗАМ. - УПРАВИТЕЛ за магазин BILLA - гр. София, Парадайс Център Сигурни сме, че ни познаваш и все пак да ти се представим накратко: Ние, BILLA, сме ...

    07 Mar 2025 Още...
  • icon 3,180 лв - 3,900 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    At Astrea Recruitment, we are committed to transforming the challenges of finding a new job into an inspiring path of change and support. With pride, we can say that we have been among the best in the recruitment field for 17 years. We believe that w...

    07 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Tradu is a new multi-asset global trading platform and is part of the Stratos group of companies. Tradu, built by traders for traders, provides the most sophisticated traders with a serious platform that allows them to move easily between asset class...

    06 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    KEY ACCOUNT MANAGER About us FICOSOTA is a fast-growing company, a manufacturer of home and personal care products and snack food. Already well presented on many markets worldwide, our company works hard to offer customers high quality products, ef...

    05 Mar 2025 Още...
  • Stand out and drive the next generation of wealth. ​​Define the digital assets industry. Raise the bar for trust, transparency, and client success. Make your mark. Nexo is a premier digital assets wealth platform designed to empower clients to g...

    08 Jan 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Account Manager with French

icon 2,020 лв ~ 2,330 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Възможност за работа от вкъщи
  • Подходяща и за студенти
  • Дистанционно интервю
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


Account Manager with French

Sofia/hybrid 31.000-36.000 BGN gross/year + 15% bonus

Nordic Recruitment & Consulting offers efficient IT and Cyber Security recruitment and business consulting in Bulgaria - and beyond.

Having long experience in recruitment we value above all those things that make us successful because of our clients, candidates and partners success: trustworthiness, good communication, Can do-attitude, finding solutions, being flexible; being available. We also have genuine passion for what we do.

The client company is an American technology giant and its offerings include cyber security solutions, cloud infrastructure solutions, business applications, communications and collaborations, backup and disaster recovery, professional services, management and training solutions, digital solutions and managed services.

Responsibilities:

  • Maintain E2E cycle management for a portfolio of B2B customers from the IT industry to close deals/ increase revenue
  • Maintains accurate customer master record including licenses, software, and service contract expiration dates; shipping address; updates customer contact information in the CRM or other available tools required by the business
  • Manages areas of focus to meet set targets and maintain the existing customer base and revenue.
  • Answers customer inquiries via e-mail to fulfill requests for information and resolution of basic/standard issues or sales inputs within the defined SLA.
Requirements:
  • Very good written and spoken French (B2) and English (B2)
  • Working with data is considered an advantage (but not mandatory)
  • Work experience in the field of customer support or data entry is an advantage (but not mandatory)
Nordic Recruitment & Consulting's recruitment rights and activities are based upon Recruitment Licence No. 2022 (issued 01.04.2016). Services of Nordic Recruitment & Consulting are fully free for the candidates.

Средна заплата за сектора


2,020 лв ~ 2,330 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

250 лв / месец

максимална

9,950 лв / месец


icon icon icon icon icon


Необходими основни умения

Необходими основни знания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.