
НОВА КАМПАНИЯ работа
4 резултата
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Account Executive
Пълно описание
За да се присъединиш към нас е нужно да притежаваш следните качества и квалификации:
- Отлични комуникационни, координационни и организационни умения;
- Умения за работа в екип;
- Опит като client service в областта на Маркетинга – мин. 2 години;
- Перфектна езикова култура;
- Добро владеене на английски език (писмено и говоримо).
Твоите отговорности при нас ще бъдат:
- Поддържане на комуникация с настоящи клиенти на агенцията, касаеща реализирацията на текущи и бъдещи проекти;
- Ежедневни контакти с доставчици и подизпълнители на агенцията;
- Изготвяне на оферти и ценообразуване;
- Генериране на отчети, доклади, договори и други оборотни документи;
- Следене за изпълнението по поетите към клиенти ангажименти и координиране дейностите в рекламната агенция;
- Следене и обработка на потоците с информация между отделните звена в агенцията;
- Следене и спазване на крайни срокове.
Ние ти предлагаме:
- Отлични условия за работа във висококвалифициран, млад екип;
- Удобнa локация на работното място;
- Професионално обучение;
- Възможност за отлична професионална реализация;
- Възнаграждение, отговарящо на професионалния опит на кандидата.
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, според изискванията на ЗЗЛД. Одобрените кандидати, отговарящи на изискванията за длъжността, ще бъдат поканени на интервю.
Мениджър, ключови клиенти
Мениджърите на ключови клиенти са медиатори между клиентите и организацията, управляват продажбите и дългосрочните отношения с клиентите. Те познават продуктите и услугите и разработват договори с клиентите.
Необходими основни умения
- прилагане на корпоративните политики
- проучване на нивата на продажби на продуктите
- извършване на анализ на данни
- извършване на анализ на потребностите на клиентите
- извършване на последващи действия във връзка със задоволяването на клиента
- прогнозиране на показателите на сметки
Необходими основни знания
- характеристики на продуктите
- обслужване на клиенти
- разбиране на продукта
- политики на дружество
- характеристики на услугите
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.