Работа Sales Assistant
49 нови обяви за работа
-
Ние сме HOMEMAX- утвърдена верига хипермаркети, предлагаща строителни материали и цялостни решения за дома- един от лидерите на пазара. За Ц...
-
J Point + е печатна къща за дигитален печат, офсетов печат и довършителни книговезки услуги. Основана през 2006 като част от J Point Group, компаният...
-
ТМ Ауто ЕООД е официалният дилър на TOYOTA и LEXUS за София, част от международната Група Inchcape. Компанията заема водещи позиции на пазара за но...
-
ХИПОЛЕНД АД е българска национална верига хипермаркети за детски и бебешки стоки с магазини в България и Румъния. Сега ние търсим да наз...
-
1,160 лв - 1,710 лв / месец (нето) от работодател
Сфера на дейност - Бързооборотни хранителни стоки Да обработва ежедневната документация на фирмата. Да асистира в работата на мениджър...
-
2,410 лв - 2,820 лв / месец (нето) от работодател
Административен Асистент – Продажби и Логистика Талентика ООД е консултантска компания в сферата на търсене и подбор на кадри. Ние пре...
-
Winners Group(Уиннърс Грууп ЕООД) е компания, чиято мисия е да промени начина на разпространение на финансови продукти на българския пазар. Ние...
-
Фирма "Грестокомерс" ЕООД търси да назначи офис служител за Централен офис. #Работа на 5 дневна работна седмица. #Работа на две смени: 08:00ч....
-
Client & sales support advisor with estonian and english - relocation assistance to sofia, bulgaria
Ttecгр. София
3,180 лв - 3,360 лв / месец (нето) от работодател
At TTEC, we highly value your bilingual skills, and we're pleased to invite you to join our team. We are actively seeking Client & Sales Support Advisor with Estonian and English working on-site from our office, located in Sofia, Bulgaria, who will ...
-
Client & sales support advisor with latvian and english - relocation assistance to sofia, bulgaria
Ttecгр. София
2,770 лв - 2,950 лв / месец (нето) от работодател
At TTEC, we highly value your bilingual skills, and we're pleased to invite you to join our team. We are actively seeking Client & Sales Support Advisor with Latvian and English working on-site from our office, located in Sofia, Bulgaria, who will p...
-
1,320 лв / месец (нето) от работодател
Фирма Винтайм EООД е една от водещите фирми в търговията на едро с високоалкохолни напитки, вино, безалкохолни напитки, натурални сокове ...
-
Accountant - accounts payable /temporary position/
Луи Драйфус Къмпани Сървисиз България Eоодгр. София
Louis Dreyfus Company is a leading merchant and processor of agricultural goods. Our activities span the entire value chain from farm to fork, across a broad range of business lines, we leverage our global reach and extensive asset network to serve o...
-
Ревита ООД е официален вносител и дистрибутор на едни от най-големите марки за хранителни добавки - Nature‘s way USA и Natural Factors Canada. Във връзка с...
-
Фирма "Саранда Дистрибюшън "ООД - търси да назначи служители на длъжност: ФАКТУРИСТ за гр.София, кв. Военна рампа Отговорности и задължен...
-
Junior Accounts Receivable Specialist Experian is a global data and technology company, powering opportunities for people and businesses around the world. We help to redefine lending practices, uncover and prevent fraud, simplify healthcare, create ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
За Централния ни офис в гр. София, ж.к. Левкси Г, бул. Владимир Вазов 83, търсим
АСИСТЕНТ В ТЪРГОВСКИ ОТДЕЛ
Задължения и отговорности:
- Подпомагане дейността на Мениджър асортимент
- Работа с ЕRP система
- Листване на нови артикули
- Работа и комуникация с доставчици
- Подготовка на промоционални активности
- Изготвяне на справки и анализи
- Познаване на функциите и работа с Excel- задължително условие
- Внимание към детайлите
- Спазване на зададени срокове
- Отлични комуникативни и организационни умения
- Завършено висше образование
- Работа от понеделник до петък, от 8:30 до 17:30 часа
- Карта за отстъпка в обектите на дружеството
- Карта Мултиспорт на преференциална цена
- Отлична работна среда
- Възможност за обучение и развитие
- Работа в млад и динамичен екип
Всички кандидатури ще бъдат разглеждани строго конфиденциално и подлежат на закрила по смисъла на ЗЗЛД.
Средна заплата за сектора
1,670 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
200 лв / месец
10,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.