Работа Sales Assistant
62 нови обяви за работа
-
Role Overview We are looking for a motivated Sales Support Specialist to strengthen team of our client – a company with more than 10 years of expertise in the wine procurement and logistics. With their international network of experts, they provid...
-
Верига супермаркети "БОЛЕРО" търси Търговски сътрудник отдел продажби Отговорности: да осъществява срещи с настоящи и потенциални клю...
-
„АНДИ БГ“ е компания с 30-годишен опит в проектирането, изграждането и поддръжката на системи за сигурност. Доказали сме се с над 15 000 изп...
-
Лактима EАД е компания, специализирана в производството на кисело мляко и млечно-кисели продукти. Дружеството има широко присъствие на б...
-
1,800 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Автологистика ООД търси да назначи за гр. София: Касиер фактурист ИЗИСКВАНИЯ Много добри организационни и комуникативни умения; Умения ...
-
Junior Accounts Receivable Specialist with German Experian is a global data and technology company, powering opportunities for people and businesses around the world. We help to redefine lending practices, uncover and prevent fraud, simplify healthc...
-
Създаден преди 29 години, днес „Мистрал“ е национален дистрибутор на пакетирани хранителни стоки и една от водещите организации в бързо...
-
Service Desk Associate, Accounts payable Job function ITP Location: Sofia, BG Country/Region: BG Together we keep everyday life moving to build a better tomorrow. Hiab is entering an exciting new growth phase, and we’re expanding our Business C...
-
Във връзка с предстоящото откриване на нова база в град София, фирма „Роси“ търси да назначи "Касиер-фактурист" на трудов договор за сво...
-
Във връзка с предстоящото откриване на нова база в град София, фирма „Роси“ търси да назначи "Касиер-фактурист" на трудов договор за сво...
-
Junior Accounts Payable Specialist About us: Bulwork is the first IT and BPO recruitment agency in Bulgaria with 24 years of stable presence in the market. The company has established a reputation for delivering high-quality services to clients and...
-
Accounts Payable Specialist (Supply Chain Operations) We are: Bulwork is the first IT/ BPO recruitment agency in Bulgaria with 24 years of stable presence in the market. We have established a reputation for delivering high-quality services to clien...
-
Accounts Payable Specialist (Invoice Reconciliation) About us: Bulwork is the first IT recruitment agency in Bulgaria with 24 years of stable presence in the market. The company has established a reputation for delivering high-quality services to c...
-
Specialist, Accounts Receivable Job function: ITC Location: Sofia, BG Country/Region: BG Together we keep everyday life moving to build a better tomorrow. Hiab is entering an exciting new growth phase, and we’re expanding our Business Center i...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Sales Support Specialist
Пълно описание
We are looking for a motivated Sales Support Specialist to strengthen team of our client – a company with more than 10 years of expertise in the wine procurement and logistics. With their international network of experts, they provide customized sourcing solutions in the field. The company collaborates with some of the biggest global brands, while maintaining excellent relationships with smaller companies.
As a Sales Support Specialist, you will be the vital link between the sales team and operational units. You’ll manage CRM systems, provide support, and play a crucial role in ensuring smooth operations and sales processes.
Key Responsibilites
· CRM Super-User: Administer, expand, and optimize our CRM system (Oddo). Develop new features based on user feedback and sales strategies.
· First-Level Support: Manage the ticket system, independently handle support requests, and delegate tasks to the relevant teams.
· Sales Reporting: Prepare reports on sales activities, order statuses, and customer satisfaction, identifying opportunities for improvement.
· Sales Support: Assist the sales team by preparing offers and contracts, and managing their delivery to clients.
· Order Management: Accurately record and process customer orders in the CRM system, ensuring proper documentation and follow-up. Maintain and update customer data.
Qualifications
· A business-related qualification and initial experience in a commercial role.
· Strong communication skills and a customer-service mindset.
· A team player with the ability to collaborate effectively with various stakeholders.
· Self-motivated, with the ability to work independently.
· Proven ability to work in a structured, detail-oriented, and proactive manner.
· Fluency in German or English, with strong verbal and written communication skills.
· Excellent knowledge of MS Office applications.
Benefits
- Employee discounts
- Accessible location with great transport connections
- Continuous learning and development opportunities
- * ViaKali holds №3061/12.08.2020 recruitment licence issued by the Bulgarian Ministry of Labor and Social Policy
Средна заплата за сектора
1,560 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за страната изчислена от YOX
200 лв / месец
10,000 лв / месец
Асистент, продажби
Асистентите в областта на продажбите изпълняват различни общи задачи по поддръжка, например съдействие за разработването на планове за продажба, управление на канцеларски дейности, проверка на фактури на клиенти и други счетоводни документи или записи, събиране на данни и изготвяне на доклади за други отдели на дружествата.
Необходими основни умения
- извършване на стопанско проучване
- обработване на пощенски пратки
- извършване на рутинни офис дейности
- извършване на чиновнически задължения
Необходими основни знания
- счетоводни правила
- продажбени дейности
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.