Работа Sales Assistant

62 нови обяви за работа

  • Role Overview We are looking for a motivated Sales Support Specialist to strengthen team of our client – a company with more than 10 years of expertise in the wine procurement and logistics. With their international network of experts, they provid...

    09 Jul 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Верига супермаркети "БОЛЕРО" търси Търговски сътрудник отдел продажби Отговорности: да осъществява срещи с настоящи и потенциални клю...

    07 Jul 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    „АНДИ БГ“ е компания с 30-годишен опит в проектирането, изграждането и поддръжката на системи за сигурност. Доказали сме се с над 15 000 изп...

    24 Jun 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Лактима EАД е компания, специализирана в производството на кисело мляко и млечно-кисели продукти. Дружеството има широко присъствие на б...

    23 Jun 2025 Още...
  • icon 1,800 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Автологистика ООД търси да назначи за гр. София: Касиер фактурист ИЗИСКВАНИЯ Много добри организационни и комуникативни умения; Умения ...

    18 Aug 2025 Още...
  • Junior Accounts Receivable Specialist with German Experian is a global data and technology company, powering opportunities for people and businesses around the world. We help to redefine lending practices, uncover and prevent fraud, simplify healthc...

    15 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Създаден преди 29 години, днес „Мистрал“ е национален дистрибутор на пакетирани хранителни стоки и една от водещите организации в бързо...

    15 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    Service Desk Associate, Accounts payable Job function ITP Location: Sofia, BG Country/Region: BG Together we keep everyday life moving to build a better tomorrow. Hiab is entering an exciting new growth phase, and we’re expanding our Business C...

    14 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Във връзка с предстоящото откриване на нова база в град София, фирма „Роси“ търси да назначи "Касиер-фактурист" на трудов договор за сво...

    12 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Във връзка с предстоящото откриване на нова база в град София, фирма „Роси“ търси да назначи "Касиер-фактурист" на трудов договор за сво...

    12 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Ние сме Орно АД – устойчиво растяща дистрибуторска компания в бързооборотния сектор, представител на премиум хранителни и нехранителн...

    11 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Junior Accounts Payable Specialist About us: Bulwork is the first IT and BPO recruitment agency in Bulgaria with 24 years of stable presence in the market. The company has established a reputation for delivering high-quality services to clients and...

    08 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Accounts Payable Specialist (Supply Chain Operations) We are: Bulwork is the first IT/ BPO recruitment agency in Bulgaria with 24 years of stable presence in the market. We have established a reputation for delivering high-quality services to clien...

    08 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Accounts Payable Specialist (Invoice Reconciliation) About us: Bulwork is the first IT recruitment agency in Bulgaria with 24 years of stable presence in the market. The company has established a reputation for delivering high-quality services to c...

    08 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    Specialist, Accounts Receivable Job function: ITC Location: Sofia, BG Country/Region: BG Together we keep everyday life moving to build a better tomorrow. Hiab is entering an exciting new growth phase, and we’re expanding our Business Center i...

    06 Aug 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Sales Support Specialist

icon 1,560 лв / месец (изчислена от Yox)

Пълно описание


Role Overview

We are looking for a motivated Sales Support Specialist to strengthen team of our client – a company with more than 10 years of expertise in the wine procurement and logistics. With their international network of experts, they provide customized sourcing solutions in the field. The company collaborates with some of the biggest global brands, while maintaining excellent relationships with smaller companies.

As a Sales Support Specialist, you will be the vital link between the sales team and operational units. You’ll manage CRM systems, provide support, and play a crucial role in ensuring smooth operations and sales processes.

Key Responsibilites

· CRM Super-User: Administer, expand, and optimize our CRM system (Oddo). Develop new features based on user feedback and sales strategies.

· First-Level Support: Manage the ticket system, independently handle support requests, and delegate tasks to the relevant teams.

· Sales Reporting: Prepare reports on sales activities, order statuses, and customer satisfaction, identifying opportunities for improvement.

· Sales Support: Assist the sales team by preparing offers and contracts, and managing their delivery to clients.

· Order Management: Accurately record and process customer orders in the CRM system, ensuring proper documentation and follow-up. Maintain and update customer data.

Qualifications

· A business-related qualification and initial experience in a commercial role.

· Strong communication skills and a customer-service mindset.

· A team player with the ability to collaborate effectively with various stakeholders.

· Self-motivated, with the ability to work independently.

· Proven ability to work in a structured, detail-oriented, and proactive manner.

· Fluency in German or English, with strong verbal and written communication skills.

· Excellent knowledge of MS Office applications.

Benefits

  • Employee discounts
  • Accessible location with great transport connections
  • Continuous learning and development opportunities
Employment Type Full-time
  • * ViaKali holds №3061/12.08.2020 recruitment licence issued by the Bulgarian Ministry of Labor and Social Policy

Средна заплата за сектора


1,560 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за страната изчислена от YOX

минимална

200 лв / месец

максимална

10,000 лв / месец


icon icon icon icon icon

Асистент, продажби


Асистентите в областта на продажбите изпълняват различни общи задачи по поддръжка, например съдействие за разработването на планове за продажба, управление на канцеларски дейности, проверка на фактури на клиенти и други счетоводни документи или записи, събиране на данни и изготвяне на доклади за други отдели на дружествата.

Необходими основни умения

  • извършване на стопанско проучване
  • обработване на пощенски пратки
  • извършване на рутинни офис дейности
  • извършване на чиновнически задължения

Необходими основни знания

  • счетоводни правила
  • продажбени дейности

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.