Работа Customer Service Representatives в София
93 нови обяви за работа
-
The Representative is a front end, 24/5 client servicing position responsible for the maintenance and servicing of Institutional and VIP clients. The team directly supports Institutional Sales and liaise between all departments and business functions...
-
Shape the Future of Entertainment as a Consultant in Sofia! Yes, we can offer Part-Time! Who We Are: We’re a human-centered, tech-powered, intelligence-fueled company. We design, build, and run enterprise-wide technology solutions that touch hear...
-
Customer Success Specialist with Fluent German *All interviews will be conducted remotely (online or by phone). Explore the retail world of a prominent retail company based in Switzerland, known for its extensive network of supermarkets and hyperma...
-
1,550 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател
UpSkill е агенция за подбор на персонал, готова да направи всичко възможно, за да Ви помогне да намерите най-добрата възможност за работа. На...
-
Tradu is a new multi-asset global trading platform and is part of the Stratos group of companies. Tradu, built by traders for traders, provides the most sophisticated traders with a serious platform that allows them to move easily between asset class...
-
Служители обслужване на клиенти - 4,6 и 8 часа T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалт...
-
Customer care expert for an advanced personal device with hungarian and english
Астреа Рикрутмънт Eоодгр. София
2,410 лв - 2,820 лв / месец (нето) от работодател
At Astrea Recruitment, we’ve been turning job searches into exciting new beginnings for 18 years! With offices in Bulgaria and Serbia, we connect top talent with leading Bulgarian and international companies. We believe in helping people grow into ...
-
Fantastic opportunities working with the world's leading snack brand! Concentrix work with the world’s leading maker of snacks, with leading market shares in every category in which they compete and holds the No. 1 position globally in biscuits, c...
-
We are growing! Our client is a company that develop games in multiple platforms where millions of people from around the globe join together to imagine, create and play. Your typical day: As a representative of the brand, you will review lines of ...
-
We are growing! Concentrix works with one of the world's largest Beauty & Wellness brands. In the role of E-commerce Customer Care Advisor you will provide support for a variety of brands and be required to remain knowledgeable on all products as w...
-
1,600 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
В СЕЗАМ ОНЛАЙН ЕООД, търсим да назначим Специалист Обслужване на клиенти Какво ще правите: Обработка на клиентски запитвания, получени...
-
Are you ready to take the next step in your career and to achieve your next challenge? If your answer is YES - join the leader in the CX (Customer Experience) industry TELUS Digital Bulgaria! We are looking for an enthusiastic and adventurous perso...
-
3,000 лв / месец (нето) от работодател
Are you enthusiastic about delivering top-notch customer experiences? Are you a master of turning frowns into smiles? We’re on the lookout for a Customer Support Specialist who thrives in a dynamic team! Celebrate your new role with a fantastic 2...
-
Куриерска компания Express One BG e част от групата на Австрийските пощи и е един от водещите оператори на куриерски услуги на територията на с...
-
UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being friendly ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
What will you be doing?
· Provide clients with best-in-class, white-glove service on phone and email · Obtain in-depth knowledge of our products and services to intelligently and efficiently address client inquiries · Assist in gathering the necessary documentation required for any regulatory/compliance needs and due diligence procedures · Manage a variety of cases such as trade/pricing issues, bridge integrations, FIX API connection issues with utmost professionalism · Monitor and create various data sheets for informational and record keeping purposes and present to key stakeholders · Participate in variety of Marketing, Compliance and/or Informational outreach campaigns through phone or emails
What you need to possess:
· Must have strong verbal and written communication skills in English · Able to cover 3 different shifts - 9am-6pm, 4pm-12am and 12am-8am. And also willing to be flexible to meet market related coverage · High customer service orientation. · Natural curiosity and feeling the need of getting to the bottom of an issue and quick to learn · High energy to be able to deliver on multiple fronts at a time in a very fast moving environment
What is good to possess:
· Basic understanding of the financial markets and being good with numbers · Sales or Customer Service experience · Excel knowledge on an intermediate level
Hours: 40 hours/week - Monday to Friday. Hybrid: 3 days in-office. Shifts based on weekly rotation: 9am-6pm, 4pm-12am and 12am-8am.
Please submit your CV in English. Only shortlisted candidates will be contacted for an interview.
All Stratos Support EAD employees must be eligible to work in Bulgaria.
Prior to submitting your resume, please review the company's website thoroughly at https://www.tradu.com/uk/
Company Description Tradu is a new multi-asset global trading platform and is part of the Stratos group of companies. Tradu, built by traders for traders, provides the most sophisticated traders with a serious platform that allows them to move easily between asset classes such as stocks, CFDs and crypto, depending on the regulations that govern the trader’s market.
Equal Opportunity Employer
Средна заплата за сектора
2,140 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
300 лв / месец
32,850 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Служител, запитвания от клиенти и информация
Служителите за запитвания от клиенти и информация разглеждат жалби и отговарят за поддържането на добри взаимоотношения между дадена организация и нейните клиенти. Те управляват данните по отношение на удовлетвореността на клиентите и ги съобщават.
Необходими основни умения
- гарантиране на удовлетвореността на клиентите
- намиране на решения на проблеми
- извършване на няколко задачи едновременно
- общуване с потребители
- управление на график за задачи
- управляване на конфликтите
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.