Работа Асистент Офис
92 нови обяви за работа
-
СТАРС 94 ООД е Българска фирма с традиции и опит във внос и дистрибуция на авточасти, масла, акумулатори и консумативи. Със своята 30 годишн...
-
1,700 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
Голям и реномиран 4* хотел на Слънчев бряг търси организиран и комуникативен Асистент Фронт Офис, който да се присъедини към нашия екип. О...
-
1,700 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
За наш клиент, голям и реномиран 4* хотел на Слънчев бряг, търсим организиран и комуникативен Асистент Фронт Офис, който ще отговаря за по...
-
1,800 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
За наш клиент, голям и реномиран 4* хотел на Слънчев бряг, търсим организиран и комуникативен Асистент Фронт Офис, който ще отговаря за по...
-
АЙ БИ АЙ КО ЕООД с удостоверение номер 2981 за извършване на посредническа дейност в България, предлага работа с възможност за развитие за ...
-
Административен асистент
Аджибадем Сити Клиник Университетска Многопрофилна Болница За Активно Лечение Eоодгр. София
Аджибадем Сити Клиник е една от най-големите групи лечебни заведения в България с водеща роля в предоставянето на медицински услуги в ра...
-
1,240 лв / месец (нето) от работодател
ХОУММАРТ ЕООД е водеща компания в България, специализирана в онлайн търговията, монтажа и поддръжката на климатична техника за дома и би...
-
Във връзка с разширяването на дейността си “СПС Комерс ” ЕООД търси да назначи – служители с немски , английски език. Изисквания: добър...
-
Лагардер Травъл Ритейл България е дъщерно дружество на френската компания Лагардер Травъл Ритейл, част от медийна група Лагардер. Компа...
-
2,250 лв / месец (нето) от работодател
Our client, a leading pharmaceutical company, is spread over 40 countries throughout Europe, the Middle East and Africa. For their team in Sofia, we are looking for an enthusiastic and motivated person for the position of a Office Assistant. Main Re...
-
1,500 лв - 1,900 лв / месец (нето) от работодател
Основната дейност на Спиди е свързана с предлагането на куриерски и транспортни услуги от врата до врата с фирмен транспорт. За времето ...
-
1,500 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
Търсим мотивиран и отговорен Технически сътрудник, който да стане част от екипа на наш клиент! Основни отговорности: Събира, обработва ...
-
Фантастик Сървисес е международна компания с многооперативен бизнес, която в момента оперира в три основни държави на три континента: О...
-
Фирма „Биоком Трендафилов“ ЕООД търси да назначи служител на позиция „Технически сътрудник". Основни задачи и отговорности: Oбработв...
-
1,600 лв / месец (нето) от работодател
Посредническата услуга за кандидата за работа е безплатна!!! За фирма,наш клиент търсим СЛУЖИТЕЛ/КА за офис с ДОБРО ВЛАДЕЕНЕ НА РУСКИ ЕЗИ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Офис асистент доставки / Purchasing office assistant
Пълно описание
Към нашият мениджърски екип в град Бургас търсим да присъединим талантлива и мотивирана личност на позицията:
Офис асистент доставки / Purchasing office assistant
Основни отговорности: През нашата ERP система и Excel обработва и анализира числови данни, чрез които прогнозира нива на търсене и стокови запаси. Заедно с мениджъра доставки изготвя предложения за попълване на стоковите запаси. Комуникира с част от доставчиците относно цени, срокове на доставка и изпълнение на поръчки, когато това се налага. Работи за окомплектоване и опресняване на номенклатурната база в ERP системата.
Какво очакваме: Добри комуникативни и отлични аналитични умения. Добро ниво на владеене на MS Office и отлично на Excel. Владеенето на английски език е предимство, както и интереси в сферата на автомобилите.
Какво предлагаме: Мотивиращо стартово възнаграждение плюс бонуси два пъти в годината. Добри условия на работа в млад и динамичен екип. Транспорт от/до офиса, възможност за работа от вкъщи до 5 работни дни в месеца.
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.