Работа Асистент Офис

121 нови обяви за работа

Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Office Assistant

ТОРО ГРУПС ООД
location_on гр. София

icon 2,250 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Подходяща и за студенти

Пълно описание


Our client, a leading pharmaceutical company, is spread over 40 countries throughout Europe, the Middle East and Africa. For their team in Sofia, we are looking for an enthusiastic and motivated person for the position of a Office Assistant.

Main Responsibilities:

  • Organizing and managing all office related queries, actions (ordering office supply, key contact in communication with office building, coordinates the communication with cleaning company etc)
  • Ensuring the appropriate documentation of the activities
  • Supporting functional leaders and management team with assistance if required
  • Coordinating and supporting the contract signature process
  • Supporting the onboarding of new colleagues
  • Taking incoming calls, welcoming guest
  • Managing the post and curriers
  • Administrative tasks related to the team, events, projects she/he coordinate, following up budget and invoicing
  • Other support as and when required.
Requirements:
  • Higher Education (Preferably Bachelor degree) with administrative oriented subjects is preferred
  • Minimum 2 years professional experience, preferably in an international company
  • Dedication, multi-tasking, hard worker, accuracy, well organized
  • Proficient knowledge of Bulgarian and English
  • Knowledge of accurate administrational and documentational procedures
  • IT competent to learn and use different systems
The company offers:
  • Excellent remuneration and benefits
  • Excellent opportunity for gaining experience in a worldwide leader
  • Opportunity for career growth in the company
  • Full time and long-term position
  • Convenient office location with access to public transport
License № 2418 from 18.12.2017

Средна заплата за сектора


2,250 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

50 лв / месец

максимална

14,000 лв / месец

Мнения и оценки от служители


0
icon icon icon icon icon
1.0
iconiconiconiconicon
Баланс между работата и живота
1.0
iconiconiconiconicon
Заплата и Придобивки
1.0
iconiconiconiconicon
Общо усещане
1.0
iconiconiconiconicon
Работна среда
1.0
iconiconiconiconicon
Толерантност и Равенство
1.0
iconiconiconiconicon
Управление

Административен служител


Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.

Необходими основни умения

  • общуване с потребители
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • разпространяване на вътрешни съобщения
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • използване на различни комуникационни канали

Необходими основни знания

  • поверителност на информация
  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.