Работа Асистент Офис във Варна
5 нови обяви за работа
-
Фантастик Сървисес е международна компания с многооперативен бизнес, която в момента оперира в три основни държави на три континента: О...
-
700 лв - 900 лв / месец (нето) от работодател
Администратор офис Администратор офис Фирма Бини стил ЕООД , Търговско Представителство на Еконт Експрес ООД търси да назначи служител ...
-
1,600 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
Администратор офис Фирма Бини стил ЕООД , Търговско Представителство на Еконт Експрес ООД търси да назначи служител за свой офис. Основ...
-
Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в страната и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще...
-
“Булярд Корабостроителна Индустрия” ЕАД е най-големият кораборемонтен завод в България, с традиции и утвърдени позиции на международн...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Основни отговорности:
- Грижа за техническата и битова поддръжка на офиса;
- Следи за правилното функциониране на всички инсталации – електро, ВиК, отопление, климатизация, вентилация и други;
- Извършва текущи дребни ремонти и профилактика на техническите съоръжения в сградата;
- Реагира своевременно при аварии и технически проблеми;
- Комуникира и координира работата с външни фирми за поддръжка и ремонт при нужда;
- Поддържа инвентаризация на техническата база и необходимите материали и консумативи;
- Следи за спазване на правилата за безопасност и изискванията за експлоатация на всички съоръжения в сградата;
- Съставя и поддържа графици за профилактични дейности и технически проверки;
- Докладва редовно на прекия ръководител за състоянието на сградата и необходимите действия;
- Организира и следи поръчки за консумативи, офис оборудване и други необходими материали;
- Следи за изправността на офис техниката (принтери, кафе машини, климатизация и др.);
- Реагира своевременно при възникнали технически или битови проблеми.
Изисквания:
- Задължителен опит на подобна позиция;
- Практичност и сръчност при решаване на ежедневни задачи;
- Отговорност и внимание към детайлите;
- Умение за организиране и координиране на поръчки и доставки;
- Бърза реакция при възникнали технически или битови проблеми;
- Позитивно отношение и готовност да помага за поддържането на приятна офис среда;
- Базови компютърни умения (имейл комуникация, попълване на заявки/поръчки).
Какво предлагаме:
- Допълнително здравно осигуряване;
- Възможност за работа на пълен или половин работен ден;
- Подкрепяща и сътрудничеща работна среда;
- Участие в тиймбилдинг събития и социални инициативи;
- Отворени канали за комуникация и активно участие на служителите;
- Ваучери за храна и карта Multisport на преференциална цена;
- Възможност за безплатни финансови консултации в зависимост от нуждите на служителя;
- Половин ден отпуск за рождения ти ден.
Ако проявявате интерес към позицията, моля, изпратете ни вашето CV (в pdf формат).
Всички документи ще бъдат разглеждани при стриктна конфиденциалност.
Средна заплата за сектора
1,240 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.