Работа Асистент Офис в Пловдив

4 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Ние сме БигАрена, успешна компания в областтa на логистичното обслужване. В момента търсим ентусиазиран и отговорн човек, които да се при...

    08 Apr 2024 Още...
  • icon 1,800 лв - 2,200 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Голяма производствена компания търси опитен и креативен специaлист за позицията ОФИС АСИСТЕНТ С ОТЛИЧЕН АНГЛИЙСКИ ЕЗИК. Фирмата предла...

    12 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    "ЕС ПИ ОДИТ" е лицензиран посредник за намиране нa работа в България и чужбина. За наш клиент, утвърдена производствена компания, извършва...

    05 Apr 2024 Още...
  • icon 1,800 лв - 2,200 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Голяма производствена компания търси опитен и креативен специaлист за позицията АДМИНИСТРАТИВЕН СЪТРУДНИК. Фирмата предлага много доб...

Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Офис и личен асистент

БИГАРЕНА EООД
location_on гр. Пловдив

icon 1,260 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Ние сме БигАрена, успешна компания в областтa на логистичното обслужване. В момента търсим ентусиазиран и отговорн човек, които да се присъедини към нашия екип в ролята на Офис асистент и личен асистент към управител, отговарящ и подпомагащ възложените от управителя задължения.

Основни отговорности:

Сканиране/разпечатване на документи и изпращането им, подаване на документи към различни институции, публикуване на обяви за работа, посрещане на клиенти, водене на записки от срещи между управителя и срещите му с клиенти/вътрешен екип, подреждане и поддържане на документация, офис съдействие на колеги от различни отдели.

Изисквания:

  • Отлични комуникационни умения на български и английски език.
  • Опит или желание за работа в областта..
  • Добри организационни умения и внимание към детайлите.
  • Бързо адаптиране с използването на компютърни системи, както и добри познания на excel и word.
  • Гъвкавост и възможност за пътуване извън рамките на град Пловдив и извън страната с управител
  • Възможност за работа извън определените работни часове.
Ние предлагаме:
  • Удовлетворяващо заплащане.
  • Възможности за лично и професионално развитие в динамична и иновативна среда.
  • Приятна работна обстановка и екип от опитни професионалисти.
Ако се чувствате готови да се присъедините към нас, изпратете ни вашето CV. Очакваме с нетърпение да научим повече за вас!

Средна заплата за сектора


1,260 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

14,000 лв / месец

Мнения и оценки от служители


0
icon icon icon icon icon
1.0
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
1.0
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
1.0
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
1.0
icon icon icon icon icon
Колеги
1.0
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
1.0
icon icon icon icon icon
Местоположение
1.0
icon icon icon icon icon
Общо усещане
1.0
icon icon icon icon icon
Работна среда
1.0
icon icon icon icon icon
Стабилност
1.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
1.0
icon icon icon icon icon
Управление


Необходими основни умения

Необходими основни знания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.