Работа Асистент Офис в Бургас
5 нови обяви за работа
-
СТАРС 94 ООД е Българска фирма с традиции и опит във внос и дистрибуция на авточасти, масла, акумулатори и консумативи. Със своята 30 годишн...
-
Фирма "РОСИ" ЕООД се занимава с търговия на материали за производство на мебели. За развитие на своята дейност търси да назначи на трудов ...
-
1,160 лв - 1,320 лв / месец (нето) от работодател
Офис служител Фирмата търси високо мотивирани кандидати за длъжността офис служител за гр. Бургас Задължения: обработка и сортиране на...
-
Фреш Кредит ЕООД търси да назначи ОФИС СЪТРУДНИК за гр.Бургас Вашите отговорности: Обслужване на клиенти, консултиране относно предлаг...
-
ДИ ЕС ХОУМ ООД е водеща компания в областта на търговията със строителни материали и системи. Във връзка с разширяване дейността на фирм...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Офис асистент доставки / Purchasing office assistant
Пълно описание
Към нашият мениджърски екип в град Бургас търсим да присъединим талантлива и мотивирана личност на позицията:
Офис асистент доставки / Purchasing office assistant
Основни отговорности: През нашата ERP система и Excel обработва и анализира числови данни, чрез които прогнозира нива на търсене и стокови запаси. Заедно с мениджъра доставки изготвя предложения за попълване на стоковите запаси. Комуникира с част от доставчиците относно цени, срокове на доставка и изпълнение на поръчки, когато това се налага. Работи за окомплектоване и опресняване на номенклатурната база в ERP системата.
Какво очакваме: Добри комуникативни и отлични аналитични умения. Добро ниво на владеене на MS Office и отлично на Excel. Владеенето на английски език е предимство, както и интереси в сферата на автомобилите.
Какво предлагаме: Мотивиращо стартово възнаграждение плюс бонуси два пъти в годината. Добри условия на работа в млад и динамичен екип. Транспорт от/до офиса, възможност за работа от вкъщи до 5 работни дни в месеца.
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.