Работа Асистент Офис

92 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в страната и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще...

    11 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ТВОЯТ СТАРТ В СТРОИТЕЛСТВОТО ЗАПОЧВА ТУК! Строителна компания "Стартинг пойнт" ЕООД търси своя следващ екипен играч: „Асистент на главе...

    10 Apr 2025 Още...
  • icon 1,160 лв - 1,320 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Офис служител Фирмата търси високо мотивирани кандидати за длъжността офис служител за гр. Бургас Задължения: обработка и сортиране на...

    09 Apr 2025 Още...
  • icon 780 лв - 1,160 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Технически сътрудник Мебелна фирма ЕТ''МАХАГОН" търси да назначи служител за работа в офис. Ние предлагаме: постоянна работа с трудов до...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Фреш Кредит ЕООД търси да назначи ОФИС СЪТРУДНИК за гр.Бургас Вашите отговорности: Обслужване на клиенти, консултиране относно предлаг...

    09 Apr 2025 Още...
  • icon 1,700 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Фирма за производство на тестени продукти търси сътрудник в офис. С увеличаване обема на работа търсим към нашия офис да присъединим отг...

    09 Apr 2025 Още...
  • icon 1,730 лв - 1,900 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    За наш клиент,българска фирма от сектора на машиностроително производство,търсим да назначим: ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК Описание на позици...

    09 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Цех за производство на тестени изделия, търси да назначи администратор в офис. Изисквания към кандидатите: Средно образувание Организи...

    08 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ТТ Маркет търси да назначи офис сътрудник. ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН опит предишен опит в заприхождаване на стоки, фактуриране, работа с документи и ...

    07 Apr 2025 Още...
  • icon 1,150 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    "Еврогаз Монтана" ООД търси да назначи технически сътрудник. Изисквания към длъжността: работа с документи, работа с държавни институции...

    07 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ДИ ЕС ХОУМ ООД е водеща компания в областта на търговията със строителни материали и системи. Във връзка с разширяване дейността на фирм...

    07 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    “Булярд Корабостроителна Индустрия” ЕАД е най-големият кораборемонтен завод в България, с традиции и утвърдени позиции на международн...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    "Автомагистрали-Черно море" АД гр. Шумен е частно акционерно дружество с 55 годишна история, традиции и изградени стандарти на качество в ...

  • icon 1,200 лв - 1,500 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Еконт Севлиево, ул. Никола Петков 41а търси талант. Нашият човек: е отговорен. За него всичко е лично; е комуникативен. Може да обясни какв...

    03 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Климатроник ЕООД е специализирана в изграждането на отоплителни, вентилационни, климатични инсталации. Търсим технически сътрудник. И...

    01 Apr 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Офис администратор

icon 1,240 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в страната и чужбина.

С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще имате следните възможности:

  • работа в бързо развиваща се сфера;
  • конкурентно възнаграждение;
  • социални осигуровки и застраховки;
  • фирмено обучение.
Изисквания към кандидата:
  • средно, средно специално или висше образование;
  • комуникативна личност, притежаваща умения за работа в екип;
  • желание за обучение и развитие;
  • компютърна грамотност;
  • чужд език е предимство.
Задължения:
  • приема обаждания и заявки за куриер;
  • обработва товарителници, описи и други куриерски документи;
  • въвежда и обработва информация в специализиран куриерски софтуер;
  • изготвя справки и отчети за ръководството;
  • поддържа документацията и я архивира;
  • поддържа спретнат външен вид, с което допринася за имиджа на фирмата.
Необходими документи при кандидатстване:
  • автобиография с актуална снимка;
  • копие от диплома за средно / висше образование.
Одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Предоставените от вас данни са лични и попадат под специалната защита по смисъла на ЗЗЛД. Интерлогистика куриер ЕООД се задължава да ги съхранява и да не ги разпространява под каквато и да е форма освен за целите на настоящия подбор

Средна заплата за сектора


1,240 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

14,000 лв / месец


icon icon icon icon icon

Административен служител


Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.

Необходими основни умения

  • общуване с потребители
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • разпространяване на вътрешни съобщения
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • използване на различни комуникационни канали

Необходими основни знания

  • поверителност на информация
  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.