Работа Административен Асистент
109 нови обяви за работа
-
ДЕСПРЕД АД -СОФИЯ търси Технически сътрудник ОБЩА ХАРАКТЕРИСТИКА НА ДЛЪЖНОСТТА Текущо въвежда в специализиран софтуеър получени запи...
-
Във връзка с разширяването на дейността си “СПС Комерс ” ЕООД търси да назначи – служители с немски , английски език. Изисквания: добър...
-
OCEANFENDERS EOOD is being regarded as the most innovative brand in the fenders market since 1985. We are looking for qualified and talented people, which are full of energy and have innovative ideas, and willingness for development in their career. ...
-
Вече 19 години верига аптеки Subra предоставят на своите клиенти и пациенти качествени лекарствени и козметични продукти, медицински издел...
-
Фреш Кредит ЕООД търси да назначи ОФИС СЪТРУДНИК за гр.Исперих Вашите отговорности: Обслужване на клиенти, консултиране относно предла...
-
Строително-инвестиционна компания търси организирана и отговорна личност със силно изявени комуникативни умения, опит в строителния б...
-
1,600 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
Фирма Диамант Фуудс търси да назначи офис оператор в склад. Фирмената дейност е търговия с хранителни стоки. Работи се с програма Microinvest ...
-
1,550 лв / месец (нето) от работодател
Задължения: Обработка и изготвяне на приходно-разходни документи /фактури, заявки, договори, оферти, поръчки, протоколи/; Изготвяне на с...
-
„Белла България” АД е най-големият производител на хранителни продукти в страната и водещ представител на индустрията в Югоизточна Ев...
-
Фирма "ТИДИЕМ ПЛАСТ" ООД е съвременна фирма, адаптирана в сферата на производството на дограма и търговията с ПВЦ и алуминиеви профили и ...
-
МУНДУС СЪРВИСИЗ АД е най-голямата компания в България, предоставяща пълен набор от интегрирани фасилити услуги. Ние предоставяме услуги...
-
МУНДУС СЪРВИСИЗ АД е най-голямата компания в България, предоставяща пълен набор от интегрирани фасилити услуги. Ние предоставяме услуги...
-
2,000 лв / месец (нето) от работодател
CTeam е агенция за подбор на персонал, част от група компании, предлагаща широка гама от услуги в областта на управлението на човешките рес...
-
Фирма Глас Дизайн ООД търси да назначи офис сътрудник. Изискванията към кандидатите са: средно ниво на владеене на английски език, начал...
-
1,150 лв / месец (нето) от работодател
"Еврогаз Монтана" ООД търси да назначи технически сътрудник. Изисквания към длъжността: работа с документи, работа с държавни институции...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
ОБЩА ХАРАКТЕРИСТИКА НА ДЛЪЖНОСТТА
- Текущо въвежда в специализиран софтуеър получени запитвания
- Проследява реализацията и въвежда допълнителни данни
- Сканира и архивира документи
- Проследавя своевременното попълване на необходимата информация
- Съдейства по всички въпроси текущата оперативна дейност на отдел „Продажби“ и „Транспорт“
- Попълва информация във вторични софтуеърни продукти
- Създава най-рационална организация на работа с цел своевременно изпълнение на възложените задачи.
- Образование: средно, средно-специално
- Професионален опит: препоръчително в сферата на международен транспорт и логистика. Наличието на опит не е задължителен критерий
- Чужди езици: препоръчително, с оглед последващо израстване в дружеството, английски /немски/ /писмено и говоримо/
- Компютърна грамотност: свободна работа с WINDOWS, MS Office, INTERNET
Средна заплата за сектора
1,460 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
4,300 лв / месец
Отговорник по членството
Отговорниците по членство осигуряват ефективното администриране в тази област, документацията и обмена на информация. Те подпомагат процеса на обработката на закупуване на членство, настоящите запитвания за членство и процесите по обновяване на състава.
Необходими основни умения
- администриране на база данни за членството
- извършване на рутинни офис дейности
- използване на техники за комуникация
- предоставяне на услуги, свързани с членството
- създаване на професионална мрежа
- управление на членска маса
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
- стратегии за продажби
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.