Работа Административен Асистент
105 нови обяви за работа
-
2,170 лв - 2,250 лв / месец (нето) от работодател
Да бъдеш лицето на бранд, който всеки ден прави живота на 4 милиона българи по-лек. И да надхвърляш очакванията на всеки човек с личната си...
-
Ние, Top Rent A Car сме водещата национална компания за отдаване на автомобили под наем. Компанията с най-висок пазарен дял в страната, автопар...
-
Основни задължения: Водене на кореспонденция с контрагенти (доставчици и клиенти) по телефон и през имейл; Работа с база данни и офис тех...
-
1,800 лв - 2,300 лв / месец (нето) от работодател
Оберон-Х ООД е една от първите български компании, занимаващи се пакетиране и търговия на зърнени храни и мед и консервирани храни. И тъй ...
-
1,400 лв - 1,600 лв / месец (нето) от работодател
Кореспондеция с клиенти и доставчици, завеждане на стоки, изготвяне на документи и справки, отчитане на стоки и парични средства. Умения ...
-
„Кей Енд Ви“ ООД е с богат 17 годишен опит в сферата на услугите. Дружеството развива дейност в няколко пера – като кухня-майка за кетъри...
-
1,550 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
Х е компания за реализации! Единствената компания, в основата на която стои човешкия потенциал! Всеки човек желае най-доброто за себе си. ...
-
1,940 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател
Наш партньор – водещ производител на метални конструкции – търси организиран и комуникативен офис асистент, който да се включи активно...
-
АЙГЕР ИНЖЕНЕРИНГ ООД е семейна компания производител на нестандартно оборудване за клиенти от цял свят. Ние работим с нагласата “ Поло...
-
MyCredit е небанкова финансова институция, специализирана в отпускането на потребителски заеми от 100 до 200 000 лв на лица с доказан и недоказан...
-
Търсим офис асистент за нашия екип в Пловдив. Ако си усмихната, организирана личност и умееш да работиш под напрежение, ще се радваме да с...
-
Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в страната и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще...
-
1,940 лв - 2,730 лв / месец (нето) от работодател
1.координара и контролира заявки и правилното им заприхождаване 2.договаря и контролира начин на изписване на доставки с доставчиците 3.з...
-
1,400 лв - 1,600 лв / месец (нето) от работодател
В ПОДБОРА УЧАСТВАТ САМО КАНДИДАТИ ,ОБНОВИЛИ ДОКУМЕНТИТЕ СИ В НАСТОЯЩИЯ МЕСЕЦ-В СЛ.ОКТОМВРИ ### Отговорности Управление и организиране н...
-
1,470 лв - 1,710 лв / месец (нето) от работодател
Офис асистент – оперативен отдел Bluesky Nails България е официален представител на международния бранд BLUESKY – лидер в производството на про...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Разпозна ли се? Ако да, ние имаме покана за теб в Еконт. Търсим администратор офис, които харесва общуването с хора и намира решение на нуждите им.
За да бъдеш администратор в Еконт е нужно да:
- си бърз и координиран в работата си
- си усмихнат и отговорен човек, който умее да общува с хора
- си дигитално ориентиран и имаш добра финансова култура
- преминеш успешно тест за интелигентност като първа стъпка преди интервюто на всеки човек в Еконт
Ще бъдеш отговорен за:
- приемане и предаване на пратки, наложени платежи и пощенски парични преводи
- подреждане и групиране на пратките в офиса
- комуникация с клиенти по телефон относно пратките им
- приятната визия на офиса и поддържане на подредено работно място
А ние ти предлагаме:
- трудов договор и осигуровки на пълното възнаграждение
- въвеждащо обучение за стабилна основа за старт
- служебно облекло
- общност, с която споделяш общи ценности и заедно правим нещо значимо за хората
Ще работиш общо 40 часа седмично, като графикът ти ще включва смени:
- от 08:30 до 17:30 часа
- от 09:00 до 18:00 часа
- от 09:30 до 18:30 часа
- смяна в събота от 08:00 до 15:00 часа
Твоето брутно месечно възнаграждение, спрямо броя приети и предадени пратки дневно ще бъде:
- до 100 пратки - 2800 лева
- до 110 пратки - 2900 лева
Всички документи ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати. Избраният кандидат ще сключи трудов договор с Еконт Експрес АД.
Средна заплата за сектора
2,170 лв ~ 2,250 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.