Работа Управител На Дрогерия

101 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    CITYCASH е прогресиращо развиваща се небанкова финансова институция, която от 2013 г. работи с визията да предлагаме различни кредитни продук...

    06 Jun 2024 Още...
  • icon 1,800 лв - 2,200 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    ЗАМЕСТНИК УПРАВИТЕЛ В СУПЕРМАРКЕТ Паркмарт е изцяло българска веригa от супермаркети, разпознаваема с уникалният си бранд,предлагаща п...

    05 Jun 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Ние сме Аспазия и вече 30 години се развиваме като един от водещите производители нa безалкохолни напитки. За нас ключът към успеха са ини...

    04 Jun 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    CITYCASH е прогресиращо развиваща се небанкова финансова институция, която от 2013 г. работи с визията да предлагаме различни кредитни продук...

    03 Jun 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    Junior Account Specialist Experian unlocks the power of data to create opportunities for consumers, businesses and society. At life’s big moments – from buying a home or car, to sending a child to college, to growing a business exponentially by ...

    03 Jun 2024 Още...
  • icon 2,100 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    ЗАМ. УПРАВИТЕЛ за магазини BILLA - гр. София, САН СТЕФАНО Сигурни сме, че ни познаваш и все пак да ти се предстaвим накратко: Ние, BILLA, сме една ...

    03 Jun 2024 Още...
  • icon 2,170 лв - 2,770 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    ЗАМЕСТНИК УПРАВИТЕЛ СУПЕРМАРКЕТ Търговска верига Фантастико търси дa назначи отговорен и лоялен служител на позицията Заместник управ...

    31 May 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    РЕГИОНАЛЕН СУПЕРВАЙЗOР ПРОДАЖБИ за регион Хасково „ПРЕСТИЖ-96“ АД е един от най-големите производители в хранително-вкусовата индустри...

    31 May 2024 Още...
  • icon 2,170 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    МЕНИДЖЪР КЛЮЧОВИ КЛИЕНТИ Витекс-България ЕООД представлява Маркaта "VITEX". Предоставяме висококачествени продукти на пазара: за дома, стр...

    31 May 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    SFC Ltd. търси амбициозни хора с желание за рaбота и отлични комуникативни умения. Описание на позицията: Участва в процеса на идентифицира...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    CITYCASH е прогресиращо развиваща се небанкова финансова институция, която от 2013 г. работи с визията да предлагаме различни кредитни продук...

    30 May 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Стаж Възможност за работа от вкъщи Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Prodesign. е бранд комуникационна агенция с повече от 300 клиенти в стрaната и чужбина, опериращи в различни бизнес сфери. Нашата мисия е да съз...

    30 May 2024 Още...
  • icon 1,500 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Във връзка с отварянето на супермаркет нa териоторията на четвъртък пазара, фирма Диамант Фуудс търси да назначи управител. Вашите зада...

    29 May 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    "MONOTES" Ltd. is the largest specialized company, a leader in the field of cash management services, providing a premium level of service and operating according to high standards and established procedures. The organization offers unique services i...

    27 May 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Postbank is looking for an Account Manager in Medium Corporate Clients Department/ Corporate Banking Division for Plovdiv. Requirements: The successful applicant will be entrusted with the following main tasks: Responsible for the fulfillment of th...

    27 May 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

РЪКОВОДИТЕЛ ТЪРГОВСКИ ОФИС

City Cash
location_on гр. Пловдив

icon 2,170 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


CITYCASH е прогресиращо развиваща се небанкова финансова институция, която от 2013 г. работи с визията да предлагаме различни кредитни продукти, съобразени с нуждите и социалния статус на всеки клиент.

В резултат на ускореното развитие на пазара за бързи кредити и поради желанието ни за по-голяма близост и достъпност на услугите ни, компанията създаде мрежа от 130 офиса в цялата страна, в които работят над 2000 служители и сътрудници.

Нашата основна мисия е да осигуряваме достъпна финансова помощ във всяка точка на България, с коректно обслужване и максимално прозрачни условия към клиента. Присъединявайки се към нас като РЪКОВОДИТЕЛ ТЪРГОВСКИ ОФИС ще имате възможност да прилагате своите умения, ежедневно да усвоявате нови знания и добри практики и да се възползвате от възможностите от развитие.

Ние търсим: Човек, който приема предизвикателства и иска да превърне в свое ежедневие мисията на компанията, осигурявайки коректно обслужване на всички клиенти. Човек, чиято цел е да изгражда и развива екип от мотивирани служители, които ще подпомагат клиентите ни във финансова нужда с бързо и коректно обслужване.

Отговорности и задачи:

  • Активно участвате в изграждането и развитието на екипа на търговския офис;
  • Планирате и отговаряте за изпълнението на целите на екипа;
  • Организирате маркетингови инициативи в района на офиса;
  • Грижите се за качественото и коректно обслужване на клиентите.
Ние предлагаме:
  • Възможност да бъдете част от една от най-динамично развиващата се компании в небанковия финансов сектор;
  • Възможност за надграждане на вашите знания и умения;
  • Дългосрочен професионален ангажимент и възможности за развитие;
  • Твърдо възнаграждение и бонусна система, обвързана с резултати;
  • Допълнително здравно осигуряване, с включена стоматологична помощ;
  • Пет дни допълнителен отпуск след втората година.
Първоначалният подбор ще се извърши по документи, ще се свържем само с одобрените кандидати. Гарантираме пълна конфиденциалност на Вашата кандидатура. Изпратените от Вас данни са лични по смисъла на Закона за защита на личните данни и се предоставят доброволно и с изричното съгласие на всеки кандидат.

Социални Придобивки


  • shopping_cart
    Отстъпки/Намаления в Търговски Обекти
  • business_center
    Кариерно Развитие
  • school
    Безплатни Обучения/Курсове

Средна заплата за сектора


2,170 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

1,000 лв / месец

максимална

2,600 лв / месец

Мнения и оценки от служители


3.3
Добра
icon icon icon icon icon
2.9
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
3.2
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
2.7
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
4.0
icon icon icon icon icon
Колеги
2.4
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
3.1
icon icon icon icon icon
Местоположение
2.9
icon icon icon icon icon
Стабилност
3.0
icon icon icon icon icon
Общо усещане
2.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
2.0
icon icon icon icon icon
Управление
2.0
icon icon icon icon icon
Работна среда

Регионален търговски управител


Регионалните търговски управители отговарят за дейностите и персонала в определен регион от специфична верига магазини.

Необходими основни умения

  • намиране на решения на проблеми
  • идентифициране на доставчици
  • прилагане на маркетингови стратегии
  • проучване на нивата на продажби на продуктите
  • развиване на стратегии за ценообразуване
  • анализиране на данните за решенията за провеждане на определена търговска политика

Необходими основни знания

  • трудовото право

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.