Работа Старши Администратор
105 нови обяви за работа
-
Строително-инвестиционна компания търси организирана и отговорна личност със силно изявени комуникативни умения, опит в строителния б...
-
1,600 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
Фирма Диамант Фуудс търси да назначи офис оператор в склад. Фирмената дейност е търговия с хранителни стоки. Работи се с програма Microinvest ...
-
1,550 лв / месец (нето) от работодател
Задължения: Обработка и изготвяне на приходно-разходни документи /фактури, заявки, договори, оферти, поръчки, протоколи/; Изготвяне на с...
-
„Белла България” АД е най-големият производител на хранителни продукти в страната и водещ представител на индустрията в Югоизточна Ев...
-
Фирма "ТИДИЕМ ПЛАСТ" ООД е съвременна фирма, адаптирана в сферата на производството на дограма и търговията с ПВЦ и алуминиеви профили и ...
-
МУНДУС СЪРВИСИЗ АД е най-голямата компания в България, предоставяща пълен набор от интегрирани фасилити услуги. Ние предоставяме услуги...
-
МУНДУС СЪРВИСИЗ АД е най-голямата компания в България, предоставяща пълен набор от интегрирани фасилити услуги. Ние предоставяме услуги...
-
2,000 лв / месец (нето) от работодател
CTeam е агенция за подбор на персонал, част от група компании, предлагаща широка гама от услуги в областта на управлението на човешките рес...
-
Фирма Глас Дизайн ООД търси да назначи офис сътрудник. Изискванията към кандидатите са: средно ниво на владеене на английски език, начал...
-
1,150 лв / месец (нето) от работодател
"Еврогаз Монтана" ООД търси да назначи технически сътрудник. Изисквания към длъжността: работа с документи, работа с държавни институции...
-
2,000 лв / месец (нето) от работодател
CTeam е агенция за подбор на персонал, част от група компании, предлагаща широка гама от услуги в областта на управлението на човешките рес...
-
ОФИС СЪТРУДНИК ДИ ЕС ХОУМ ООД е водеща компания в областта на търговията със строителни материали и системи. Във връзка с разширяване де...
-
1,630 лв - 1,710 лв / месец (нето) от работодател
За утвърдена и коректна компания в района на кв.. „Бусманци“, гр. София, търсим да назначим „Технически сътрудник“. Компанията предлаг...
-
ОЙРОШПЕД АД е първото българско дружество за спедиция и логистика, създадено след 1990 год. Групата развива дейности свързани с междунаро...
-
Климатроник ЕООД е специализирана в изграждането на отоплителни, вентилационни, климатични инсталации. Търсим технически сътрудник. И...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Офис Асистент
Пълно описание
Основни дейности:
- Кореспонденция с клиенти, партньори и държавни институции;
- Обработка, систематизиране и архивиране на информация и документация;
- Изготвяне на справки и отчети, свързани с цялостната дейност по изпълнението на строителни обекти.
- Опит в сферата на строителството
- Cамоинициативност, аналитично мислене и умение за работа в екип
- Много добри компютърни умения – MS Word, MS Excel, AutoCAD (ще се счита за предимство)
- Предишен опит на подобна административна позиция ще се считат за предимство
- Дългосрочна работа в строително-инвестиционна компания прилагаща европейските практики в областта на строителството;
- Възможности за повишаване на квалификацията и придобиване на нови умения;
- Разнообразно и динамично ежедневие;
- Мотивиращо възнаграждение и петдневна работна седмица;
- професионална автобиография (CV)
- препоръки (при наличие на такива)
Средна заплата за сектора
1,370 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.