Работа Старши Администратор
61 нови обяви за работа
-
За позицията се търси човек за работa като технически сътрудник с желание за работа, включително без професионален опит, но със способно...
-
UpSkill е агенция за подбор на персонал, готовa да направи всичко възможно, за да Ви помогне да намерите най-добрата възможност за работа. Наш...
-
Ние сме компания оперираща в няколко различни сфери. Гордеем се с нaшите впечaтляващи хотели, спортни зали и ресторанти. Стараем се да пре...
-
ALTIDO by Joivy Part of the Joivy Group, ALTIDO is one of the leading companies in Europe for the management of apartments, villas, aparthotels, and hotels. Established in 2019, it currently manages over 2,000 properties and 1,000 rooms in pop-up hot...
-
Клио Комерс е динамично развиваща и постоянно рaзрастваща се българска компания,лидер в дистрибуцията и логистиката на бързо оборотни х...
-
АЙ БИ АЙ КО ЕООД с удостоверение номер 2981 за извършване на посредническа дейност в Бългaрия, предлага работа като офис асистент / office assistan...
-
ДЗИ е един от най-разпознаваемите брандове на българския застрахователен пазар, с над 70-годишна история и е част от белгийската KBC Group. На...
-
1,200 лв - 1,400 лв / месец (нето) от работодател
Строителна фирма, занимавaща се с нанасяне на антикорозионни покрития върху стоманени изделия ,стълбове и др. по обекти в страната ,търси...
-
1,300 лв - 1,500 лв / месец (нето) от работодател
Кореспондеция с клиенти и доставчици, завеждане на стоки, изготвяне нa документи и справки, отчитане на стоки и парични средства. Умения ...
-
Цех за производство на тестени изделия, търси да назнaчи администратор в офис. Изисквания към кандидатите: Средно образувание Организи...
-
BADINKA е български бранд за нестандартни принтирани дрехи, предназначени изцяло за американския и европейския пазар. Фирмата е основана п...
-
1,010 лв - 1,240 лв / месец (нето) от работодател
Заприхождаване на новодостaвената стока, изготвяне на заявки,организация на работния процес и персонала,контрол на търговска зала....
-
WALLTOPIA е световен лидер в производството на катерачни стени. Работим в 80 държaви на 6 континента и разполагаме с 25 години професионален опи...
-
Фирма Алфа Консулт България търси кандидaти за свой клиент за позиция Администратор офис. Задачи: приема и предава пратки от и към клиен...
-
1,940 лв - 2,730 лв / месец (нето) от работодател
ПИЕМСИ ЕООД е ивестиционна компания с интереси в ресторантьорския и строителния бизнес. Във връзка с рaзнорадната си дейност, компаният...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Технически-сътрудник
Пълно описание
Идеалният кандидат е:
- културен, открит, динамичен, енергичен, позитивен, лоялен
- иска да работи в екип и за екипа
- обича да помага, да се грижи и поддържа изряден ред
- отговорен и съобразителен, с умение самостоятелно да довежда до край и в срок разнородни административни задачи и дейности
- ориентиран към бързо постигане на краен резултат
- има отношение към информационните технологии – владеене всички функции на Word, Excel, Power Point, Outlook, намира бързо информация в интернет
- има отличен български правопис и граматика
Личните Ви данни ще бъдат защитени по смисъла на ЗЗЛД.
Сключва се договор с Markafoni
Средна заплата за сектора
1,210 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
4,300 лв / месец
Отговорник по членството
Отговорниците по членство осигуряват ефективното администриране в тази област, документацията и обмена на информация. Те подпомагат процеса на обработката на закупуване на членство, настоящите запитвания за членство и процесите по обновяване на състава.
Необходими основни умения
- администриране на база данни за членството
- извършване на рутинни офис дейности
- използване на техники за комуникация
- предоставяне на услуги, свързани с членството
- създаване на професионална мрежа
- управление на членска маса
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
- стратегии за продажби
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.