Работа Старши Администратор в Пловдив
4 нови обяви за работа
-
Некст Логистик, лидер в логистичните услуги, търси енергичен офис служител с английски език, който да се присъедини към нашия динамичен ...
-
-
1,780 лв - 1,940 лв / месец (нето) от работодател
За наш клиент,българска фирмa от сектора на машиностроително производство,търсим да назначим: ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК Описание на позици...
-
1,200 лв - 1,400 лв / месец (нето) от работодател
Строителна фирма, занимавaща се с нанасяне на антикорозионни покрития върху стоманени изделия ,стълбове и др. по обекти в страната ,търси...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Основни отговорности:
- Планиране и координация за превоз на стоки
- Устойчиви взаимоотношения с настоящите клиенти
- Търсене на нови клиенти
- Ефективна комуникация с клиенти и партньори за своевременно изпълнение на доставките
- Оптимизиране и управление на всички логистични процеси, свързани с доставката
- Сътрудничество с останалите отдели
- Поддържане на високи стандарти и навременна комуникация
- Владее английски език на високо ниво (задължително)
- Владеенето на допълнителен език е предимство
- Инициативност, прецизност и изключителни организационни умения
- Притежава отлични комуникационни и търговски умения
- Гъвкаво мислене и вземане на решения под напрежение
- Професионално обучение
- Работа в иновативен и сплотен екип
- Модерен офис с отлична локация и паркинг
- Възможност за израстване в компанията
- Конкурентно възнаграждение
- Специален бонус за рождения ден
Средна заплата за сектора
1,270 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.