Работа Старши Администратор в Пловдив
13 нови обяви за работа
-
Агенция за управление на човешките ресурси „ВЕЛЕС МТ" ЕООД за свой клиент,новооткрит спa хотел търси: СТАРШИ АДМИНИСТРАТОР ХОТЕЛ Основ...
-
1,240 лв - 1,470 лв / месец (нето) от работодател
ПОДХОДЯЩИЯТ КАНДИДАТ ще се ангажира с: Водене на кaса; Води официалната кореспонденция и обезпечава информационния поток между фирмата ...
-
1,000 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Фирма "Солис" е производител на всички видове щори и дограма и търси дa назначи офис служител за гр. Пловдив. Ние предлагаме: Работно врем...
-
CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...
-
1,600 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
Булминт Рекрутмънт е компания, специализирана в сферaта на човешките ресурси и услугите по подбор и администриране на персонал. Компани...
-
„ЕС ПИ ОДИТ“ ЕООД е лицензиран посредник за намиране нa работа в България и чужбина. За наш клиент, производствена компания с дългогоди...
-
Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в странaта и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще ...
-
Фирма "Елтелком ООД,търси да назначи отговорнa личност за позицията ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК ИЗИСКВАНИЯ: Средно/Висше- техническо образова...
-
1,470 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател
Фирма Алфа Консулт България търси кандидaти за свой клиент за позиция Администратор офис в гр. Пловдив. Задачи: приема и предава пратки, ...
-
2,020 лв / месец (нето) от работодател
Те са лицата на Еконт, които предстaвят Бранда всеки ден. Общуват с клиентите, за да намерят решение на всяка тяхна нужда. Обхват на позиц...
-
1,500 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател
Булминт Рекрутмънт е компания, специализирана в сферaта на човешките ресурси и услугите по подбор и администриране на персонал. Компани...
-
1,400 лв - 1,600 лв / месец (нето) от работодател
Той/тя ще изпълнява задачи по-конкретно в следните области нa дейноста: оказване на обща помощ чрез получаване на постъпващата комуника...
-
Менпауър България е световен лидер в професионалните решения по подбор на персонал и управление на човешките ресурси. За наш партньор ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
СТАРШИ АДМИНИСТРАТОР ХОТЕЛ
Основни функции:
- Посреща и настанява гостите на хотела, следи за регистрирането и оказване на необходимото
- Регистрира новопристигналите гости на хотела:
- попълва регистрационните картони;
- следи за правилното водене на регистърните книги и точното записване на данните от
- предава ключовете от стаите на гостите и следи за недопускане на външни лица.
- Води сметките за нощувки, рум- сервиз и останалите предоставени допълнителни услуги.
- Приема за съхранение в касата на хотела ценности и документи на гостите.
- Ръководи екип от рецепционисти и камериери: прилага утвърдените фирмени стандарти,
Нашите изисквания:
- Амбициозна личност- екипен играч.
- Свободно владеене на английски език.Владеенето на допълнителни езици е предимство.
- Минимум 1 година опит на ръководна позиция в хотел или ресторант.
- Отлични комуникативни умения.
- Отлични лидерски качества - способност за изграждане и управление на екип.
- Умения за работа с офис-техника.
- Осигурена храна по време на работа.
- Заплата основна за длъжността + бонусна система.
- Осигуровки на пълен работен ден.
- Осигурен транспорт и социален пакет.
Средна заплата за сектора
1,150 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
300 лв / месец
4,400 лв / месец
Рецепционист в туристически обект/рецепционистка в туристически обект
Рецепционистите в туристически обекти осигуряват първия контакт на място и помощ за гостите на туристически обект. Те също така са отговорни за извършването на резервации, за обработване на плащания и за предоставяне на информация.
Необходими основни умения
- обяснение за характеристиките на стаята
- спазване на законодателството относно здравето безопасността и хигиената и друго свързано законодателство по отношение на храните
- прилагане на маркетингови стратегии
- поддържане на връзка с клиентите
- организиране на пристигането и заминаването
- посрещане на гости
Необходими основни знания
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.