Работа Мениджър Ключови Клиенти в София
66 нови обяви за работа
-
Мениджър Ключови Клиенти Орбико България ЕООД е част от Orbico Group, водещ дистрибутор в Югоизточна Европа, междунaродна компания с дейност ...
-
Ние сме Аспазия и вече 30 години се развиваме като един от водещите производители нa безалкохолни напитки. За нас ключът към успеха са ини...
-
За наш клиент, производствена и търговска компaния, във връзка с разширяване на екипа им, търсим високо мотивиран и опитен Мениджър Ключо...
-
2,000 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател
„Синергон Енерджи” ООД е лицензиран търговец и координатор на стандaртна балансираща група. Дружество с предмет на дейност Търговия с ...
-
2,000 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател
„Синергон Енерджи” ООД е лицензиран търговец и координатор на стандaртна балансираща група. Дружество с предмет на дейност Търговия с ...
-
Мениджър ключови клиенти - вътрешни сградни системи, b2b (понеделник - петък)
Баб Консулт Eоодгр. София
2,910 лв - 3,360 лв / месец (нето) от работодател
За наш клиент, водеща компания в областта на комплексните системни решения за вътрешно-сградни инсталации, търсим опитен и мотивиран Ме...
-
Investor Media Group e водеща медийна компания в България. Групaта включва най-богатото портфолио от дигитални услуги на българския пазар. С пазар...
-
2,330 лв - 4,530 лв / месец (нето) от работодател
Alpha Best е дигитална агенция, в която работим успешно вече зa повече от 1 500 бизнеса в цялата страна. Ние не спираме да се развиваме като лично...
-
3,180 лв - 4,980 лв / месец (нето) от работодател
Technical Account Manager (CloudBlue) Sofia/hybrid 4000-6000 BGN gross/month Nordic Recruitment & Consulting offers efficient IT and Cyber Security recruitment and business consulting in Bulgaria - and beyond. Having long experience in recruitment ...
-
Account Manager International sales of satellite services - Sofia Vivacom, a member of United Group, is a leader in providing high-tech telecommunication services of a new generation - mobile and fixed voice services, high speed broadband internet a...
-
Фасилити Мениджмънт Груп е компания, специализиранa в управлението и поддръжката на жилищни, ваканционни, търговски и офисни имоти. Комп...
-
If you’re here, it’s because you’re looking for an exciting ride. A ride that will fuel up your ambitions to take on a new challenge and stretch yourself beyond your comfort zone. We’ll deliver a non-vanilla culture built on talent, where w...
-
Фирма "Алфа Консулт" търси да назнaчи служители на позицията "Акаунт мениджър". Основни задължения: Технически консултации на клиенти от...
-
We are Expert Allies, an employee-focused company dedicated to outsourcing and delivering top-tier IT specialists to our clients. We are deeply committed to investing in our team members, supporting their ongoing education, and fostering their growth...
-
About us Ingram Micro is a leading technology company for the global information technology ecosystem. With the ability to reach nearly 90% of the global population, we play a vital role in the worldwide IT sales channel, bringing products and servi...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Орбико България ЕООД е част от Orbico Group, водещ дистрибутор в Югоизточна Европа, междунaродна компания с дейност в 20 страни. Ние търсим ентусиазирани, ангажирани, надеждни и ориентирани към резултатите кандидати за позицията:
Мениджър Ключови Клиенти
ИЗИСКВАНИЯ И УМЕНИЯ:
- Умения за ефективна работа в екип и водене на преговори;
- Организационни умения и приоритизиране на работните задачи;
- Проактивност, комуникативност и аналитично мислене;
- Бързи и адекватни реакции в различни ситуации, възникващи при изпълнение на служебните дейности;
- Опит на търговска позиция – минимум 1 години;
- Английски език – ниво А2;
- Отлична компютърна грамотност (MS Office);
- Активен шофьор;
- Ежемесечни и годишни преговори с клиенти;
- Подготовка на ежемесечни рипорти/следене на ежегодни цели;
- Работа с финансов отчет, оперативен марж, анализ на инвестиции в клиента;
- Анализ на продажби, инвестиции и оперативен марж;
- Форкаст и планинг на наличности по бизнеси;
- Възможност за работа и развитие в компания, част от международна структура;
- Фирмени обучения;
- Трудов договор и дългосрочна заетост с реални осигуровки;
- 20 дни платен годишен отпуск + 1 ден допълнителен платен отпуск за рожден ден;
- Социален пакет от придобивки– ежемесечни ваучери за храна на стойност от 100 лв., допълнително здравно застраховане, спортна карта, подаръчни пакети за раждане на дете, участие в различни фирмени инициативи и събития.
Средна заплата за сектора
2,770 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
250 лв / месец
9,950 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.