Работа Лийн Мениджър

8 нови обяви за работа

  • COMPANY / POSITION OVERVIEW LEAD Consult is a dynamic, customer-oriented company, specialized in providing business and IT consulting services in the energy and financial sectors, as well as in software development and outsourcing. Our deep industry...

    22 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    BUSINESS ANALYST (BANK SECTOR) We are Bulwork: The first IT & TELCO Recruitment agency in Bulgaria with 24 years of stable presence in the market. The company has established a reputation for delivering high-quality services to clients and candidat...

    21 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Top Skills Recruitment is an agency that provides a full range of HR services. We assist Bulgarian and international companies attract the most suitable and skilled people. Our team consists of professionals with experience in consulting and the skil...

    20 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    Business Solutions Analyst - ID&F Experian is a global data and technology company, powering opportunities for people and businesses around the world. We help to redefine lending practices, uncover and prevent fraud, simplify healthcare, provide...

    03 Jan 2025 Още...
  • The Business Analyst in the crypto sector plays a vital role in integrating crypto services with other business areas, with a specific focus on exchanges and trading. Their expertise in requirements analysis, process optimization, documentation, data...

    25 Nov 2024 Още...
  • Company Description Devexperts works with respected financial institutions, delivering products and tailor-made solutions for retail and brokerage houses, exchanges, and buy-side firms. The company focuses on trading platforms and brokerage automati...

    19 Nov 2024 Още...
  • Company Description Experian is a global data and technology company, powering opportunities for people and businesses around the world. We help to redefine lending practices, uncover and prevent fraud, simplify healthcare, provide digital marketing...

    30 Oct 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Grove Global Consult a consulting and recruitment agency, providing strategic consulting services in the areas of the private business sector worldwide. For one of our clients a fast-growing company, we are looking for Technical Business Analyst. Th...

    11 Dec 2023 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Business Analyst

icon 3,010 лв / месец (изчислена от Yox)

Пълно описание


COMPANY / POSITION OVERVIEW

LEAD Consult is a dynamic, customer-oriented company, specialized in providing business and IT consulting services in the energy and financial sectors, as well as in software development and outsourcing. Our deep industry knowledge together with excellent skills in management consulting, technology and innovation allows us to challenge the conventional thinking and deliver exceptional results that have a lasting impact on businesses and companies worldwide.

We are currently looking for a Business Analyst to join our team!

RESPONSIBILITIES

  • Be the single point of contact for our clients with whom we have on-going business contracts, understand their business needs and functionality requirements. (Product Owner)
  • Support the making of architectural design decision of how to implement the client’s requirements
  • Create business, functional and technical specification documents and customer workflow documents
  • Assist the developers in understanding the customers’ requirements. Act as a business to technical translator between departments
  • Configure/extend the system to best fulfill the technical specifications
  • Evaluate and analyze the requirements, validate with the technical teams and developers and return a proposal for implementation and agree on the timelines
  • Work closely with the internal development team on the development and implementation of new customer requirements as part of their on-going support contracts as well as on developing our own software products
  • Create and execute test scenarios to make sure that the implemented functionalities work as expected and meet the customer requirements
  • Support complex CRM or similar B2B systems
  • Test and implement technology solutions

REQUIREMENTS

  • Bachelor's Degree or equivalent with a major in finance, computer science, data science, management, engineering or related field
  • Proficient in Microsoft Office suite
  • Experience with work management tools (JIRA, Azure Boards, etc.)
  • Experience in working with databases (SQL, Oracle)
  • Experience in writing functional and business specifications
  • Excellent spoken and written English
  • Energy sector and energy trading experience would be a strong advantage

DESIRED SKILLS AND EXPERIENCE

  • Analytical and problem-solving mindset and approach
  • Ability to focus on prioritized work and adhere to deadlines
  • Self-motivated and eager to learn
  • Positive tеam player attitude and very good communication skills
  • Willingness to work in an international environment
WHAT WE OFFER • Competitive remuneration and bonus scheme linked to individual performance and company results
  • Standard working hours (Monday-Friday) and home office option
  • 25+ days annual paid leave
  • Work flexibility and remote work
  • Food vouchers
  • MultiSport card
  • Employee Assistance Program
  • Working place in a class A building situated a few steps form a subway line and public transport
  • Opportunities for personal and professional growth
  • Additional health insurance (outpatient & hospital medical care, dental care, coverage of dioptric glasses, and more)
  • A detailed company training at the highest standards
  • A chance to work in a friendly and supportive culture
  • Tremendous growth opportunities in fast-moving international team
If you are interested in this job opportunity, please forward your CV.

Data collected will be considered in strict confidentiality and used for recruitment purposes only.

If we already won your interest, do not hesitate to apply for this opportunity. Only shortlisted candidates will be contacted.

Средна заплата за сектора


3,010 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за страната изчислена от YOX

минимална

300 лв / месец

максимална

9,500 лв / месец


icon icon icon icon icon

Експерт, стопанска дейност


Експертите по стопанска дейност проучват и разбират стратегическата позиция на предприятията и дружествата спрямо техните пазари и заинтересовани страни. Те анализират и представят вижданията си за това как дружеството, от много гледни точки, може да подобри стратегическото си положение и вътрешната си корпоративна структура. Оценяват необходимостта от промени, методи на общуване, технологии, ИТ инструменти, нови стандарти и сертификати.

Необходими основни умения

  • извършване на бизнес анализ
  • идентифициране на неоткритите досега организационни нужди
  • анализиране на бизнес планове
  • тълкуване на финансов отчет
  • провеждане на количествено изследване
  • анализиране на финансовите показатели на дружество

Необходими основни знания

  • бизнес анализ
  • управление на риска
  • проучване на пазара
  • методика на научни изследвания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.