Работа Валутен Касиер
48 нови обяви за работа
-
Специалист в отдел „Бек офис просрочени вземания“ Ние сме Банка ДСК, горд член на OTP Group - една от най-големите банкови групи в Централна ...
-
"Форего Пропърти Мениджмънт" ООД е фирма специализирана в управлението и поддръжката на сгради в режим на етажна собственост, хотелиeрст...
-
Ние сме Пощенска банка, в която високо ценим и споделяме: Вдъхновяващо ЛИДЕРСТВО с непрекъснат стремеж към иновации; Доказана СТАБИЛНОС...
-
TELUS Digital Bulgaria is looking for passionate Back Office Gaming Support Specialists to join our NEW Game Support Team - get the job you will enjoy! A typical day: Assist our players with any issues they might experience or report Focus on the p...
-
3,630 лв / месец (нето) от работодател
Нашият екип се състои от хора, които споделят едни и същи цености и обща визия. А именно: Почтени и винаги следващи интереса на нашите кл...
-
Back office specialis with german, french, polish, czech, slovak, arabic, greek or nordic languages
Ъпскил Eоодгр. София
2,020 лв - 2,730 лв / месец (нето) от работодател
Ъпскил ООД is a recruitment agency ready to go the extra mile in order to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe...
-
Company Description Experian is a global data and technology company, powering opportunities for people and businesses around the world. We help to redefine lending practices, uncover and prevent fraud, simplify healthcare, deliver digital marketing...
-
TELUS Digital Bulgaria is looking for passionate Back Office Gaming Support Specialists to join our NEW Game Support Team - get the job you will enjoy! A typical day: Assist our players with any issues they might experience or report Focus on the p...
-
TELUS Digital Bulgaria is looking for passionate Back Office Gaming Support Specialists with German to join our NEW Game Support Team - get the job you will enjoy! A typical day: Assist our players with any issues they might experience or report Fo...
-
TELUS Digital Bulgaria is looking for passionate Back Office Gaming Support Specialists with Arabic and English to join our NEW Game Support Team - get the job you will enjoy! A typical day: Assist our players with any issues they might experience ...
-
Audit & Controls Lead Experian is a global data and technology company, powering opportunities for people and businesses around the world. We help to redefine lending practices, uncover and prevent fraud, simplify healthcare, deliver digital marketi...
-
Are you ready to take the next step in your career and achieve your next challenge? If your answer is YES – then here is a role for you – join the leader in the CX (Customer Experience) industry TELUS Digital Bulgaria! As a Back-office Support ...
-
Are you ready to take the next step in your career and achieve your next challenge? If your answer is YES – then here is a role for you – join the leader in the CX (Customer Experience) industry TELUS Digital Bulgaria! As a Back-office Support ...
-
Sales Back Office & Customer Service Specialist Eurotex is a well-established company with over 20 years of solid experience in textiles recovery and second-hand clothes sorting and trading operations. Under its TexCycle brand, the company offers a ...
-
1,780 лв - 2,100 лв / месец (нето) от работодател
At Astrea Recruitment, we’ve been turning job searches into exciting new beginnings for 18 years! With offices in Bulgaria and Serbia, we connect top talent with leading Bulgarian and international companies. We believe in helping people grow into ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Ние сме Банка ДСК, горд член на OTP Group - една от най-големите банкови групи в Централна и Източна Европа и лидер в българския банков сектор. Нашите ценности, с които живеем и работим, са: Гъвкавост, Предприемачески дух и Прозрачност.
Стани част от голямото семейство на Банка ДСК - водеща банка в България, която има нова модерна визия за обслужване на своите няколко милиона индивидуални клиенти.
Очакваме с нетърпение да се присъединиш към нас и да допринесеш за ценностите и визията ни за обслужване като част от екипа!
В момента търсим кандидат за позиция
Специалист в отдел „Бек офис просрочени вземания“
към Дирекция „Събиране вземания на физически лица“
с място на работа гр.София
Вашата работа ще включва:
- Извършване на финансови и счетоводни операции, относно централизираните процеси по събиране на вземания, в частта администриране на проблемните вземания на Банката (в това число и заплащане на дължими законови разноски и такси; операции във връзка с доброволни продажби на обезпечения и заличаване на ипотеки).
- Изготвяне на справки необходими в централизираните процеси по събиране на вземания.
- Изготвяне на уведомления до задължени лица по проблемни кредити на физически лица и извършване на операции за промяна статута на кредити.
- Изготвяне на счетоводни извлечения и съдебно-счетоводни експертизи.
- Отговорност за разчетните сметки на отдела.
- Поддържане на коректна и достоверна информация в специализирания софтуер на Банката по отношение на отразяване на всички действия, свързани с администриране на кредитите.
- Взаимодействие с отговорните и оторизирани служители на външни подизпълнители.
- Образование – висше, образователно-квалификационна степен бакалавър, специалност с икономическа насоченост;
- Професионален опит – минимум 2 (две) години трудов стаж на сходна позиция;
- Теоретически и практически познания в областта на банковото дело;
- Много добра компютърна грамотност - MS Office (Word, Excel, Outlook);
- Ползване на английски език на работно ниво;
- Лоялност, аналитично мислене, психическа и поведенческа стабилност при стресови ситуации, комуникативност, съобразителност, отговорност, инициативност, оперативност, умения за самостоятелна работа и работа в екип и за поемане на лична отговорност.
- Работа във водеща финансова институция с изградени традиции и име на пазара;
- Позитивна и динамична среда, ориентирана към резултатите и клиентската удовлетвореност;
- Възможност за професионално развитие;
- Атрактивна и гъвкава схема на заплащане в зависимост от постигнатите резултати;
- Ваучери за храна в размер на 200 лв. на месец;
- Допълнително здравно осигуряване;
- Изгодни условия за жилищно и ипотечно кредитиране;
- Мулти спорт карта на преференциални цени;
- 20+5 дни платен годишен отпуск;
- Екстра бонус, ако препоръчаш свой приятел да работи при нас.
Ще се свържем с кандидатите, успешно преминали първоначалния подбор.
Всички кандидатури ще бъдат разглеждани при стриктна конфиденциалност.
Средна заплата за сектора
2,010 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
600 лв / месец
4,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.