Работа Валутен Касиер

48 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Специалист в отдел „Бек офис просрочени вземания“ Ние сме Банка ДСК, горд член на OTP Group - една от най-големите банкови групи в Централна ...

    08 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    "Форего Пропърти Мениджмънт" ООД е фирма специализирана в управлението и поддръжката на сгради в режим на етажна собственост, хотелиeрст...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Ние сме Пощенска банка, в която високо ценим и споделяме: Вдъхновяващо ЛИДЕРСТВО с непрекъснат стремеж към иновации; Доказана СТАБИЛНОС...

    03 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    TELUS Digital Bulgaria is looking for passionate Back Office Gaming Support Specialists to join our NEW Game Support Team - get the job you will enjoy! A typical day: Assist our players with any issues they might experience or report Focus on the p...

    01 Oct 2025 Още...
  • icon 3,630 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Нашият екип се състои от хора, които споделят едни и същи цености и обща визия. А именно: Почтени и винаги следващи интереса на нашите кл...

    01 Oct 2025 Още...
  • icon 2,020 лв - 2,730 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Ъпскил ООД is a recruitment agency ready to go the extra mile in order to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe...

    29 Sep 2025 Още...
  • Company Description Experian is a global data and technology company, powering opportunities for people and businesses around the world. We help to redefine lending practices, uncover and prevent fraud, simplify healthcare, deliver digital marketing...

    26 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    TELUS Digital Bulgaria is looking for passionate Back Office Gaming Support Specialists to join our NEW Game Support Team - get the job you will enjoy! A typical day: Assist our players with any issues they might experience or report Focus on the p...

    25 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    TELUS Digital Bulgaria is looking for passionate Back Office Gaming Support Specialists with German to join our NEW Game Support Team - get the job you will enjoy! A typical day: Assist our players with any issues they might experience or report Fo...

    25 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    TELUS Digital Bulgaria is looking for passionate Back Office Gaming Support Specialists with Arabic and English to join our NEW Game Support Team - get the job you will enjoy! A typical day: Assist our players with any issues they might experience ...

    25 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    Audit & Controls Lead Experian is a global data and technology company, powering opportunities for people and businesses around the world. We help to redefine lending practices, uncover and prevent fraud, simplify healthcare, deliver digital marketi...

    25 Sep 2025 Още...
  • Are you ready to take the next step in your career and achieve your next challenge? If your answer is YES – then here is a role for you – join the leader in the CX (Customer Experience) industry TELUS Digital Bulgaria! As a Back-office Support ...

    24 Sep 2025 Още...
  • Are you ready to take the next step in your career and achieve your next challenge? If your answer is YES – then here is a role for you – join the leader in the CX (Customer Experience) industry TELUS Digital Bulgaria! As a Back-office Support ...

    24 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Sales Back Office & Customer Service Specialist Eurotex is a well-established company with over 20 years of solid experience in textiles recovery and second-hand clothes sorting and trading operations. Under its TexCycle brand, the company offers a ...

    17 Sep 2025 Още...
  • icon 1,780 лв - 2,100 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    At Astrea Recruitment, we’ve been turning job searches into exciting new beginnings for 18 years! With offices in Bulgaria and Serbia, we connect top talent with leading Bulgarian and international companies. We believe in helping people grow into ...

    17 Sep 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Специалист в отдел „Бек офис просрочени вземания“

DSK Bank
location_on гр. София

icon 2,010 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Специалист в отдел „Бек офис просрочени вземания“

Ние сме Банка ДСК, горд член на OTP Group - една от най-големите банкови групи в Централна и Източна Европа и лидер в българския банков сектор. Нашите ценности, с които живеем и работим, са: Гъвкавост, Предприемачески дух и Прозрачност.

Стани част от голямото семейство на Банка ДСК - водеща банка в България, която има нова модерна визия за обслужване на своите няколко милиона индивидуални клиенти.

Очакваме с нетърпение да се присъединиш към нас и да допринесеш за ценностите и визията ни за обслужване като част от екипа!

В момента търсим кандидат за позиция

Специалист в отдел „Бек офис просрочени вземания“

към Дирекция „Събиране вземания на физически лица“

с място на работа гр.София

Вашата работа ще включва:

  • Извършване на финансови и счетоводни операции, относно централизираните процеси по събиране на вземания, в частта администриране на проблемните вземания на Банката (в това число и заплащане на дължими законови разноски и такси; операции във връзка с доброволни продажби на обезпечения и заличаване на ипотеки).
  • Изготвяне на справки необходими в централизираните процеси по събиране на вземания.
  • Изготвяне на уведомления до задължени лица по проблемни кредити на физически лица и извършване на операции за промяна статута на кредити.
  • Изготвяне на счетоводни извлечения и съдебно-счетоводни експертизи.
  • Отговорност за разчетните сметки на отдела.
  • Поддържане на коректна и достоверна информация в специализирания софтуер на Банката по отношение на отразяване на всички действия, свързани с администриране на кредитите.
  • Взаимодействие с отговорните и оторизирани служители на външни подизпълнители.
Кандидатът за нас притежава:
  • Образование – висше, образователно-квалификационна степен бакалавър, специалност с икономическа насоченост;
  • Професионален опит – минимум 2 (две) години трудов стаж на сходна позиция;
  • Теоретически и практически познания в областта на банковото дело;
  • Много добра компютърна грамотност - MS Office (Word, Excel, Outlook);
  • Ползване на английски език на работно ниво;
  • Лоялност, аналитично мислене, психическа и поведенческа стабилност при стресови ситуации, комуникативност, съобразителност, отговорност, инициативност, оперативност, умения за самостоятелна работа и работа в екип и за поемане на лична отговорност.
Ние предлагаме:
  • Работа във водеща финансова институция с изградени традиции и име на пазара;
  • Позитивна и динамична среда, ориентирана към резултатите и клиентската удовлетвореност;
  • Възможност за професионално развитие;
  • Атрактивна и гъвкава схема на заплащане в зависимост от постигнатите резултати;
  • Ваучери за храна в размер на 200 лв. на месец;
  • Допълнително здравно осигуряване;
  • Изгодни условия за жилищно и ипотечно кредитиране;
  • Мулти спорт карта на преференциални цени;
  • 20+5 дни платен годишен отпуск;
  • Екстра бонус, ако препоръчаш свой приятел да работи при нас.
Ако позицията отговаря на Вашите професионални интереси и умения, кандидатствайте като изпратите CV.

Ще се свържем с кандидатите, успешно преминали първоначалния подбор.

Всички кандидатури ще бъдат разглеждани при стриктна конфиденциалност.

Средна заплата за сектора


2,010 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

600 лв / месец

максимална

4,000 лв / месец

Мнения и оценки от служители


3.2
Добра
icon icon icon icon icon
2.2
icon icon icon icon icon
Общо усещане
2.5
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
2.3
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
1.8
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
2.3
icon icon icon icon icon
Колеги
2.0
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
3.8
icon icon icon icon icon
Местоположение
2.0
icon icon icon icon icon
Работна среда
2.3
icon icon icon icon icon
Стабилност
2.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
2.0
icon icon icon icon icon
Управление


Необходими основни умения

Необходими основни знания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.