Работа Валутен Касиер

35 нови обяви за работа

  • icon 1,400 лв - 1,780 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    За нас: АРДЕС Информационни Технологии ЕООД е водеща компания в България, специализирана в предлагането на компютърна и офис техника, к...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Бек офис експерт „Корпоративни клиенти“, София Банка ДСК е една от най-големите банкови групи в България, която играe важна роля в създа...

    19 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    TELUS Digital Bulgaria is looking for passionate Back Office Gaming Support Specialists to join our NEW Game Support Team - get the job you will enjoy! A typical day: Assist our players with any issues they might experience or report Focus on the p...

    14 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    TELUS Digital Bulgaria is looking for passionate Back Office Gaming Support Specialists with Polish and English to join our NEW Game Support Team - get the job you will enjoy! A typical day: Assist our players with any issues they might experience ...

    05 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    TELUS Digital Bulgaria is looking for passionate Back Office Gaming Support Specialists with Arabic and English to join our NEW Game Support Team - get the job you will enjoy! A typical day: Assist our players with any issues they might experience ...

    05 Mar 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Финансов асистент с умения в MS Excel

icon 1,400 лв ~ 1,780 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


За нас:

АРДЕС Информационни Технологии ЕООД е водеща компания в България, специализирана в предлагането на компютърна и офис техника, както и свързаните с тях сервизни услуги. Ние в Ardes.bg се стремим да създадем работна среда, която подкрепя професионалното развитие и личното удовлетворение на нашите служители. Нашата мисия е да предоставяме качествени ИТ решения на клиентите си, с които да подпомагаме тяхната ефективност и удовлетворение.

Описание на работата:

Ние търсим енергичен, организиран и аналитичен специалист за позицията „Финансов асистент с умения в MS Excel“. В тази роля ще подпомагате финансовия директор в различни административни задачи, ще участвате в подготовката на бюджети и финансови анализи, както и в координацията на вътрешни и външни срещи.

Отговорности:

1. Административна и организационна подкрепа:

  • Подготовка и обработка на документи, справки и отчети.
  • Комуникация с банки, клиенти, доставчици и държавни институции.
  • Координиране на вътрешни и външни срещи.

2. Финансови анализи и отчетност:

  • Изготвяне на финансови справки и анализи.
  • Участие в подготовката на бюджети и прогнози.
  • Проверка и контрол на касови и стокови наличности.

3. Работа със софтуер и обработка на данни:

  • Работа с MS Excel и ERP софтуер.
  • Извършване на импорти между системите в организацията.

4. Допълнителни отговорности:

  • Участие в инвентаризации.
  • Подготовка на презентации и доклади.

Изисквания:

  • Висше икономическо образование в сферата на Финанси, Счетоводство или Информатика.
  • Отлично владеене на MS Excel (VLOOKUP, Pivot Tables, IF формули, са
предимство).
  • Минимум 1 година опит в финансите, счетоводството или бизнес анализа.
  • Добри познания в счетоводно отчитане.
  • Аналитично мислене и внимание към детайлите.
  • Енергичност, организираност и умения за работа в екип.

Предимство ще бъде:

  • Опит в бизнес анализ и бюджетиране.
  • Познания в Power BI или друг софтуер за анализ на данни.
  • Опит в IT сектора.

Какво предлагаме:

  • Трудов договор и осигуровки, съобразени със законодателството.
  • Годишен бонус за постигнати резултати.
  • Ваучери за храна и допълнително здравно осигуряване.
  • Преференциални условия при закупуване на продукти и услуги на компанията.
  • Социални придобивки като карта Multi Sport, празнични бонуси и психологически консултации.
  • Възможност за обучения и кариерно развитие.
  • Приятна и подкрепяща работна среда.
Ако тази позиция е подходяща за вас, изпратете своето CV. Ще се радваме да се запознаем и да ви разкажем повече за нас!

Очакваме ви!

Социални Придобивки


  • shopping_cart
    Отстъпки/Намаления в Търговски Обекти
  • credit_card
    Бонусова Система
  • sports_football
    Карта за Спорт
  • groups
    Партита/Тиймбилдинг
  • school
    Безплатни Обучения/Курсове

Средна заплата за сектора


1,400 лв ~ 1,780 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

600 лв / месец

максимална

4,000 лв / месец

Мнения и оценки от служители


2.5
Средно добра
icon icon icon icon icon
1.8
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
2.4
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
2.8
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
2.1
icon icon icon icon icon
Колеги
2.6
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
3.1
icon icon icon icon icon
Стабилност
3.7
icon icon icon icon icon
Местоположение
2.0
icon icon icon icon icon
Общо усещане
1.0
icon icon icon icon icon
Работна среда
1.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
2.0
icon icon icon icon icon
Управление


Необходими основни умения

Необходими основни знания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.