Работа Валутен Касиер
23 нови обяви за работа
-
Валутен касиер, гр. Велико Търново Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи Различни и насърчаваме ра...
-
ДЗИ е един от най-разпознаваемите брандове на българския застрахователен пазар, с над 70-годишна история и е част от белгийската KBC Group. На...
-
Our client is an outstanding international company with a Danish headquarters, providing solutions and consultations for the international transport companies. For more than 40 years, the company has helped many businesses to increase their economic ...
-
1,710 лв - 1,940 лв / месец (нето) от работодател
Company Description Join Sutherland - Where Your Career Soars! About us! Sutherland is pioneering Customer Experience Management (CXM) Globally for 37 Years! As a powerhouse in automation and innovative solutions, we thrive on delivering exceptiona...
-
Join the Elprom Heavy Industries team, which does not only create energy, but builds the future. With over 75 years of experience in the production of power transformers and tap changers with innovative design, we are pioneers in the Bulgarian energy...
-
We are seeking a skilled and dedicated German speaking Back-office Coordinator. The ideal candidate will be responsible for managing a variety of contract-related tasks and ensuring the effective administration of contract agreements. Collaborate wit...
-
We are seeking a skilled and dedicated German speaking Back-office Coordinator. The ideal candidate will be responsible for managing a variety of contract-related tasks and ensuring the effective administration of contract agreements. Collaborate wit...
-
TELUS Digital Bulgaria is looking for passionate Back Office Gaming Support Specialists to join our NEW Game Support Team - get the job you will enjoy! A typical day: Assist our players with any issues they might experience or report Focus on the p...
-
Агенция за недвижими имоти RE/MAX Crystal търси офис администратор. Отговорности: Организира и координира административната дейност на офиса...
-
Back Office Coordinator with English | Working on Shifts Spirit of the role: The Back Office Coordinator will support Reverse Logistics and/or Customer Experience Programs requiring client system access. They support the Company’s processes throu...
-
TELUS Digital Bulgaria is looking for passionate Back Office Gaming Support Specialists with German to join our NEW Game Support Team - get the job you will enjoy! A typical day: Assist our players with any issues they might experience or report Fo...
-
Back Office Specialist Ficosota is looking for a Back-Office Specialist who knows how to do sales analytics! Are you an energetic, positive, smart & fast person? People appraise you as collaborative, detail-oriented, and helpful? Then you should ch...
-
UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile in order to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being...
-
ПРОФЕСИОНАЛЕН ЗАСТРАХОВАТЕЛЕН КОНСУЛТАНТ! Станете част от ДЗИ, компания с над 75 - годишна история на българския застрахователен пазар, ...
-
Администратор обработка на застрахователни полици с италиански език Специалистът на тази роля отговаря за управлението на цялостния п...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Кои сме ние – НИЕ СМЕ:
- Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
- Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
- Гъвкави, оперативни и без бариери във вътрешната комуникация
УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:
- Цветни, интересни и стойностни личности
- Професионалисти със стремеж към максималното
- Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
на позиция:
Валутен касиер, гр. Велико Търново
Принос и ключови отговорности:
- Извършва касови и безкасови операции и обмен на лева и валута
- Оформя, изпраща и получава ценни пратки
- Изготвя ежедневни отчети и справки, свързани с касовата наличност
- Опит в работата като валутен касиер се счита за предимство
- Мотивация за обучение и развитие
- Нагласа и умения за работа с клиенти
- Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
- Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим
- Да получиш:
- специални условия за служители при ползване на продукти и услуги на Банката
- участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
- лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване, спорт и отдих.
За допълнителна информация можете да се свържете с Дирекция "Управление на Човешкия капитал", отдел "Вътрешни консултанти", тел. 02/9100100.
За повече информация и следващи стъпки ще се свържем с одобрените по документи кандидати. Кандидатите се разглеждат при пълна конфиденциалност при спазване на приложимото законодателство за защита на личните данни.
Средна заплата за сектора
1,610 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за страната изчислена от YOX
100 лв / месец
22,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Касиер, чуждестранна валута
Касиерите на чуждестранна валута извършват трансакции с пари в брой за клиенти в национална и чуждестранна валута. Те предоставят информация относно условията и обменните курсове за покупка и продажба на чуждестранна валута, депозит на парични средства, записват всички валутни сделки и проверяват дали са валидни парите.
Необходими основни умения
- поддържане на регистър на финансовите трансакции
- търгуване с чуждестранни валути
- извършване на чиновнически задължения
- предоставяне на информация за финансови продукти
- работа с финансови транзакции
- водене на финансови книги
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
- чуждестранна валута
- банкови дейности
- електронна комуникация
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.